Gå til innhold

Korrekt oppførsel overfor fotgjengere uten refleks?

Jakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha, nå bygger faen meg kommunen ekstra lys over fotgjengerovergangen(e) JEG SNAKKET OM. Så jeg hadde iallefall mitt på det klare. (det som var tilfellene jeg har sett i denne byen, som jeg har diskutert, ikke om du ser en full dame i Trondheim).

det er på det rene at kommunen innser at kjøringen på stedet er til fare for eventuelle fotgjengere.

Det er på det rene at kommunen innser at dette er overganger der det skjer mange ulykker, der skylden har gått BEGGE VEIER, og derfor vil de nå utbedre.

Lenke til kommentar

Hahaha, nå bygger faen meg kommunen ekstra lys over fotgjengerovergangen(e) JEG SNAKKET OM. Så jeg hadde iallefall mitt på det klare. (det som var tilfellene jeg har sett i denne byen, som jeg har diskutert, ikke om du ser en full dame i Trondheim).

det er på det rene at kommunen innser at kjøringen på stedet er til fare for eventuelle fotgjengere.

Det er på det rene at kommunen innser at dette er overganger der det skjer mange ulykker, der skylden har gått BEGGE VEIER, og derfor vil de nå utbedre.

Forhåpentligvis er kommunen litt mindre opptatt av skyld enn enkelte, og har sin fokus på tiltak for å hindre at folk blir skadd, uavhengig av skyld.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...