ATWindsor Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvor får man kjøpt refleks? Hmm, godt spørsmål, tror aldri jeg har kjøpt en relfeks i hele mitt liv, det er såpass mange gratis tilgjengelige rundt omkring. AtW Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 clas har, biltema hadda og sist jeg var innom. send en mail til trygg trafikk så får du sikkert en gratis Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Hahaha, nå bygger faen meg kommunen ekstra lys over fotgjengerovergangen(e) JEG SNAKKET OM. Så jeg hadde iallefall mitt på det klare. (det som var tilfellene jeg har sett i denne byen, som jeg har diskutert, ikke om du ser en full dame i Trondheim). det er på det rene at kommunen innser at kjøringen på stedet er til fare for eventuelle fotgjengere. Det er på det rene at kommunen innser at dette er overganger der det skjer mange ulykker, der skylden har gått BEGGE VEIER, og derfor vil de nå utbedre. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 det overbeviser du ikke meg om medmindre du kan henvise til bakgrunn for avgjørelsen hos kommunen din. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hahaha, nå bygger faen meg kommunen ekstra lys over fotgjengerovergangen(e) JEG SNAKKET OM. Så jeg hadde iallefall mitt på det klare. (det som var tilfellene jeg har sett i denne byen, som jeg har diskutert, ikke om du ser en full dame i Trondheim). det er på det rene at kommunen innser at kjøringen på stedet er til fare for eventuelle fotgjengere. Det er på det rene at kommunen innser at dette er overganger der det skjer mange ulykker, der skylden har gått BEGGE VEIER, og derfor vil de nå utbedre. Forhåpentligvis er kommunen litt mindre opptatt av skyld enn enkelte, og har sin fokus på tiltak for å hindre at folk blir skadd, uavhengig av skyld. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå