Labelle Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hei. Jeg har kjøpt en del til pcen via nettet. Jeg har forskuddbetalt delen via nettbank men fikk beskjed et par dager senere at delen ikke er på lager og måte vente sånn ca 4-5 dager. er det da mulig og avbestille slik de sender pengene tilbake og jeg handler en annen plass? Eller vil de takke nei med en gang siden de ikke vil miste kunden?? gidder ikke og vente 4-5 dager på varen skal komme inn på lageret før den kan sendes.. takker for raske svar! Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det er ihvertfall mulig på Komplett (der jeg jobber) å kansellere ordren i alle tider før den blir sendt fra oss. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 da sender dere pengene tilbake til kunden via nettbank ellers? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Inntil varen er sendt fra lageret, er det vanlig at pengene bare er reservert. Regn med 1-3 virkedager hos banken før pengene er på plass igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå