Gå til innhold

Godkjent vandel etter sperrefrist på lappen, hva står på vandelen?

standar

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva som står i vandelen din Trafikkstasjonen henter hos politiet når du søker om lappen? Noen som vet? Får kjøreskolen kun melding fra trafikkstasjonen godkjent/ikke godkjent? Eller får de mere utdypende info?

For ca.2,5 år siden mistet jeg mopedførerbeviset og fikk utsettelse på førerkortet i 18 mnd pga kjøring i beruset tilstand. Dette var i august 2008, så sperrefristen er for lengst gått ut og jeg har lov til å nå ta lappen. Problemet er at jeg skal ta det på en kjøreskole hvor jeg kjenner de ansatte meget godt og vil ikke at de skal vite det som har skjedd.. Er det bare for meg nå å søke om førerkort igjennom kjøreskolen og så er vandelen godkjent fra politiet? Vil de få beskjed om det som hendte for to og et halvt år siden?

Takker for svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er 99.9% sikker på at kjøreskolen din ikke får noe mer informasjon enn godkjent/ikke godkjent. eventuelt kan du jo ringe din nærmeste trafikkstasjon og spørre de hva skolene får vite :)

takk for raskt (og ganske så betryggende) svar! :) Jeg tenkte også å ringe trafikkstasjonen, det skal gjøres i morgen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...