Gjest Slettet+3124 Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Leker meg med diverse lyssettinger. Bildet er lyssatt med en stk SB-900 blits med et gult fargefilter. Hva skal jeg si.. tanken er å vise et barns mørke side kontra den lyse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Jaja.. her var det stille vann.. ingen som har noe å kommmentere? Lenke til kommentar
Bitumen Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Syntes det ble litt for svart i den mørke delen av ansiktet. Tror det hadde vært bedre om man kunne skimte litt av "den mørke siden" Dersom det var meningen å vise den mørke og lyse siden av et barn burde han kanskje smile på den "lyse" siden,eller? ...bare en tanke. Men bra dybdeskarphet og fokus! Virker som et spennende prosjekt! stå på! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Takk for svar! Det helt bevisst i fra min siden og gjøre den ene delen av ansiktet helt svart. Synes at effkten ble mere dramatisk da! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 For flatt lys på høgre sida IMHO. Blir betre om du har litt skyggar på den lyse sida og litt lyst på den mørke sida. Tenk jingjang, det går inn i kvarandre. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Må si meg enig med iStereo, man bør se litt av den mørke siden, slik det er nå ser man bare den lyse delen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Okay.. jeg bøyer meg i støvet, og laster opp en modifisert utgave av originalen.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Ser greiere ut det, men kanskje bittelitt mørkere igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Ser greiere ut det, men kanskje bittelitt mørkere igjen Du er vel ikke vanskelig du vel.. Javel, et nytt bilde som er en tanke mørkere igjen.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 mm, det ser greiere ut Kanskje ørlite enda litt mørkere men Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 (endret) tja, ville heller tatt bilete på nytt, også leika med lyset. Edit: Sånn som det er no gjer du det mørke lysare, istaden for å ha litt lyst i det mørke. Endret 18. november 2010 av ÅdneD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå