Xanman Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 På fredag tar jeg turen til London, og jeg har planer om å hamstre inn en haug med album. Hvilke sjapper burde jeg sjekke ut? Vet bare om HMV fra før av, og jeg er først og fremst ute etter mindre butikker hvor jeg kan finne sjeldne CDer til en billig penge. Jeg kan slenge med "handlelisten" min, så dere vet hva slags musikk jeg er ute etter: Cor Scorpii – Monument Roy Harper – Sophisticated Beggar, Flat Baroque and Berserk Thunderclap Newman – Hollywood Dream The Grateful Dead – Aoxomoxoa Ultimate Spinach – Ultimate Spinach, Behold & See Blue Cheer – Outsideinside The Yardbirds – Roger The Engineer The Byrds – Mr. Tambourine Man The Animals – The Animals Immortal – At The Heart of Winter Satyricon – Nemesis Divina iLiKETRAiNS - Progress Reform Opeth – Still Life Devin Townsend Presents: Ziltoid The Omniscient Taake – Nattestid Ser Porten Vid, Doedskvad, Over Bjoergvin Graater Himmerik Gorgoroth - Ad Majorem Sathanas Gloriam Pink Floyd – Pipers At The Gates of Dawn Porcupine Tree – In Absentia Mastodon – Leviathan Mogwai – Mr. Beast The Rolling Stones – Aftermath, Between the Buttons Ulver – Bergtatt Belle & Sebastian – Tigermilk, If You’re Feeling Sinister Bloodbath – Nightmare Made Flesh, Resurrection Through Carnage Galaxie 500 – On Fire The Hollies - Evolution Setter stor pris på alle svar! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 *Mine innlegg*. Skal dit selv til uka, så trenger tips jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå