Lekr Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Bare fortell hun hva du føler, om ikke i virkeligheten, prøv via internett! Fortell om situasjonen din og at du rett og slett ikke greier å få et eneste ord ut av munnen fordi du er så sjenert. Si at du liker hun veldig godt, og om dere eventuelt kan finne på noe en dag. Så blir dere venner og det utvikler seg videre. Siden du ikke greier å kommunisere i virkeligheten, anbefaler jeg deg dette. Lykke til! Det er helt feil framgangsmåte. Han har minimale sjanser allerede, men gjør han som du sier er alt håp ute. Det er to feil - du vil at han skal fortelle henne at han liker henne veldig godt, og at han skal si at han ikke greier å kommunisere i virkeligheten, er sjenert osv. Det gjør han ganske stakkarslig. Er ingen grunn til at han skal legge ut om sine følelser for ei jente som ikke har vist noen tegn på at hun føler det samme. Og hvis han i tillegg forteller henne at han er så sjenert, usikker osv, så har dette toget gått. Det gjør han ikke mer attraktiv i hennes øyne, som er det han vil oppnå. Jobb med deg selv, TS, gi faen i hva andre tenker om deg og sørg for å presse deg selv til å tørre mer. Glem denne jenta inntil videre. Endret 22. november 2010 av Lekr 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvis du skal være sammen med denne jenta, så må du snakke med henne ansikt til ansikt før eller siden. Ikke sant? Når du blir eldre, som meg, så vil du forstå. Jeg var 13 år gammel for fire år siden. Siden den gang, har jeg opplevd mye og fått den tiden på avstand. Jeg vet at jeg kunne snakket med hvem jeg ville da, men jeg var for sjenert. Du må ikke ha kjent en person kjempelenge for å snakke med ham eller henne. Det er nettopp sånn folk blir kjent, ved å snakke. Og nå har du snakket mye med denne jenta på msn. Da vet du allerede litt om hva hun interesserer seg for og hva hun driver med, så da bør praten gå lettere. Bare bestem deg for å gjøre det. Det er ikke så vanskelig. Hva er vel det verste som kan skje? Lenke til kommentar
Gjest Aleks Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hmmm... Et poeng der. Vell, det verste som kan skje, er vell... Hmmm... Er ikke helt sikker. Kansje at hun ikke svarer og bare ignorerer meg Det er det samme hver kveld. Jeg tenker som så "Ah, hadde jeg snakket med henne i dag, hadde jeg hatt god samvittighet nå, så i morgen skal jeg gjøre det". Men når hun går forbi eller noe dagen etter, har jeg ikke nerver til å si noe Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hva er verst? Å ikke prate med henne eller at hun kanskje ikke svarer og ignorer deg? Det vil du aldri få vite hvis du ikke prøver. Det går nok bra. Som sagt, hun er bare et vanlig menneske, og hvis du prater til hvilket som helst annet menneske, svarer han ikke da? Lenke til kommentar
Gjest ... Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du må gjøre litt mer research ang. jenter før du kaster deg ut i dette her. Søk på "how to manipulate a girl into liking you and doing what you want" på google og les og lær. Da får du dama di in no time! Gjør det der stadig vekk selv, og det anbefales. Det forrige innlegget mitt ble bumpet vekk av ett langt svar. Men jeg fant linken. Og det kom ikke fram noe info? Hva skal jeg eksakt søke og hvilken link skal jeg ta? Gjelder det med tegning av hjerter og slikt for 15åringer oggså? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvis jenter fortsatt gjør det når de er 15 år gamle, ja, da tror jeg det gjelder like fullt da også. Lenke til kommentar
Gjest Aleks Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ok, jeg skal prøve å skjerpe meg i morgen Lenke til kommentar
Gjest ... Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvis jenter fortsatt gjør det når de er 15 år gamle, ja, da tror jeg det gjelder like fullt da også. Lurte mer på om jenter på 15 år gjør det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg aner ikke. Jeg kjenner ingen 15-åringer som gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Aleks Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg tror jeg aldri kan klare det. I dag hadde kulturskolen konsert i kjerka (Jeg spiller piano), og hun og han i klassa mi som hun "flørter" med var der også. Han spiller gitar og hun synger. Og i kjerka en stund før det startet, så flørtet de til og med der... Hun satte seg ved siden av han. Jeg hørte naturligvis ikke hva de sa, men jeg så at de lo og kilte hverandre. Og det gjorde hun hver gang han gikk forbi henne. Kansje hun virkelig ikke bryr seg 1% om meg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Du står jo bare og ser på hver gang. Er jo ikke rart at det ikke skjer noe.... 1 Lenke til kommentar
Gjest Aleks Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Rett der... Og siden jeg ikke klarer eller tørr å si noe, så har jeg et problem Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Rett der... Og siden jeg ikke klarer eller tørr å si noe, så har jeg et problem Ok. Hva er det verste som kan skje? Det verste er at hun ikke er interisert i deg. Og dersom du ikke gjør noe spiller det ingen rolle om hun er interisert eller ikke. For hvis du ikke gjør noe har du null sjans. Bare go for it, hvis du vil dette. Lenke til kommentar
Gjest Aleks Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jo da... Har dere noen forslag til noe jeg kan si, da? Hvis ikke han i klassa mi og hun er sammen allerede... Lenke til kommentar
Gjest Blues Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Utifra hva du sier. Så virker det som at han er i FriendsZone nå. Ikke du. Heldiggris. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Dere, som dere kanskje har forstått, så skal hun komfirmeres til våren. Burde jeg gi henne gave da? Og neste mandag har vi juleball på skola. Vet ikke om 9. er med oss, men i så fall så lurer jeg på om hun vill danse med meg.. Lenke til kommentar
Gjest Aleks Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det var jeg, Aleks, som skrev ovenfor. Glemte navn :!: Lenke til kommentar
Flin Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Dere, som dere kanskje har forstått, så skal hun komfirmeres til våren. Burde jeg gi henne gave da? Og neste mandag har vi juleball på skola. Vet ikke om 9. er med oss, men i så fall så lurer jeg på om hun vill danse med meg.. Go for it. Av en eller merkelig grunn så liker de det. Lenke til kommentar
Gjest Aleks Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 I dag satt hun å snakket med en ny en i klassa så jeg, de satt å så på mobilen hans. Og når jeg gikk forbi satt hun til og med i fanget til han Jeg tror ikke jeg har noen sjanse alikevell Jeg må være jordas største taper, tørr jo ikke å si ett eneste ord til henne... Det er nok over og ut for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå