Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er beskjeden, så hvordan kan jeg få henne til å like meg?

Gjest Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke lest alle innlegg i denne tråden, men utifra det jeg skjønner liker du en jente som du ikke har særlig kontakt med.

Hvis du har problemer med å kommunisere med jenta i virkeligheten, kan du starte via Internett. Da tenker jeg på Facebook & msn. Snakk med hun der, men da må du være klar over at du i det minste kan snakke med hun også utenfor dataen.

Å gi henne julegave uten å i det hele tatt være venn med hun, synes jeg blir merkelig. Kanskje hun synes du blir litt innpåtrengene.

Vær snill mot hun, inkludert alle andre, da blir du automatisk bedre å forholde seg til for andre og folk vil like deg bedre. Prøv å ikke vær sjenert! Du trenger ikke overdrive, bare vær deg selv.

Da blir det så bra skal du se :)

Lenke til kommentar

Du må gjøre litt mer research ang. jenter før du kaster deg ut i dette her. Søk på "how to manipulate a girl into liking you and doing what you want" på google og les og lær. Da får du dama di in no time! Gjør det der stadig vekk selv, og det anbefales.

Det forrige innlegget mitt ble bumpet vekk av ett langt svar. Men jeg fant linken. Og det kom ikke fram noe info?

Hva skal jeg eksakt søke og hvilken link skal jeg ta?

Lenke til kommentar

Jeg har et problem. I dag igjen så hadde vi heldagstentamen. Og i matfri så var jeg og noen venner på gangen. Så kom hun og venninden på gangen og begynte på'n igjen; kilte dem, lo og de gjorde det samme. Jeg stod der og så på mens magen min knep seg enda mer, og det var på hakket at jeg begynte å gråte. Jeg får bare ikke til å si ett eneste ord til henne når vi ikke er på nett eller MSN... :dontgetit: I klassen er jeg veldig upopulær fordi jeg ikke tørr og finner ikke på noe å si. Resten av matfri så løp dem etter hverandre gjennom gangene og lo... Jeg kunne ikke gjøre annet enn å sette meg og prøve å holde humøret oppe. Men det var umulig. Jeg klarte ikke å konsentrere meg på resten av tentamenen. Jeg kunne bare tenke. Jeg tror jeg har tatt feil, hun bryr seg sikkert ikke 1% om meg... :cry:

Og kansje det verste var at en i klassen min hadde blitt tegnet på et hjerte på kinnet... :( Jeg vet ikke om det var hun eller venninden som gjorde det, men hvis det ikke var hun, ville hun sikkert gjøre det... :cry:

Lenke til kommentar

Slapp av. Din tid vil komme. Som 17-åring er det fascinerende å lese innlegget til en 13-åring. Alt 13-årige gutter tror og bekymrer seg for er så langt fra virkeligheten. Men jeg vet at jeg var sånn selv. Derfor tror jeg at også DU en dag vil forstå hvordan ting henger sammen.

Kunne ikke verdt mer enig. er selv 16 år, og kan huske "problemene" jeg hadde veldig godt :p

Ts: personlig synes jeg julegave ikke er en særlig god ide, slik jeg ser det blir det litt påtrengdene.

En annen ting er, hvis du ser på henne slik som på bussen, husk å smil! ikke stirr som en galning, hehe ;)

Når det angår alt i en helhet, tror jeg det vil ordne seg. Jeg tror du har en god sjanse, den sjansen kan komme imorgen, den kan komme om 1 år. Men husk å være hyggelig og imøtekommende, og når det angår at du har litt problemer med kommunikasjonen, tenk at det er bare en person, det er akkurat som å snakke hvilket som helst annet menneske :)

kjøp spotify premium til henne!!

eller få det graits her : http://www.gratispremium.com/?ref=729889

eller ikke.

Lenke til kommentar

Du må gjøre litt mer research ang. jenter før du kaster deg ut i dette her. Søk på "how to manipulate a girl into liking you and doing what you want" på google og les og lær. Da får du dama di in no time! Gjør det der stadig vekk selv, og det anbefales.

Det forrige innlegget mitt ble bumpet vekk av ett langt svar. Men jeg fant linken. Og det kom ikke fram noe info?

Hva skal jeg eksakt søke og hvilken link skal jeg ta?

Gjelder det med tegning av hjerter og slikt for 15åringer oggså?

Lenke til kommentar

Bare fortell hun hva du føler, om ikke i virkeligheten, prøv via internett!

Fortell om situasjonen din og at du rett og slett ikke greier å få et eneste ord ut av munnen fordi du er så sjenert. Si at du liker hun veldig godt, og om dere eventuelt kan finne på noe en dag. Så blir dere venner og det utvikler seg videre.

Siden du ikke greier å kommunisere i virkeligheten, anbefaler jeg deg dette.

Lykke til! :whistle:

Lenke til kommentar

Bare fortell hun hva du føler, om ikke i virkeligheten, prøv via internett!

Fortell om situasjonen din og at du rett og slett ikke greier å få et eneste ord ut av munnen fordi du er så sjenert. Si at du liker hun veldig godt, og om dere eventuelt kan finne på noe en dag. Så blir dere venner og det utvikler seg videre.

Siden du ikke greier å kommunisere i virkeligheten, anbefaler jeg deg dette.

Lykke til! :whistle:

Internett er løsningen på alt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...