larseko Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hei, gikk til anskaffelse av en liten iBook for en liten stund siden. Er veldig fornøyd med denne, men jeg har ett ankepunkt, og det er Word, som er litt sirup å jobbe i. Det er ikke det at ting tar lang tid, men jeg opplever et ørlite lag fra jeg taster til bokstaven kommer på skjermen. Det er bare litt, slik at jeg hele tiden får følelsen av at ting ikke skjer samtidig som jeg skriver. Er dette fordi jeg ikke har G4 og Word er veldig avhengig av denne? Er litt skuffet over at jeg ikke kan kjøre tekstbehandling helt tilfredsstillende... Kan det være noen innstillinger som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 For det første bør du jo oppgradere til nyeste versjon, ellers kan du gå inn i valgene og skru av funksjonen som gjør at den rette ord mens du skriver. Lenke til kommentar
segrov Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Synes Word er tregt på min g4 også. Men det går jo fint an å bruke. Prøv et program som heter ProcessWizard - det kan øke prioriteten på Word og gi bedre (mer snappy) ytelse. Lenke til kommentar
Lun4tic Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 For all del, bruk ikke Microsoft Word. Det finnes flere liknede programmer som er bedre og raskere, et av de er f.eks. BBEdit. Funker som bare det. Lenke til kommentar
iMAniaC Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Eller AppleWorks, som følger med maskina hvis jeg ikke tar helt feil...? Jeg bruker alltid AppleWorks. Lenke til kommentar
larseko Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Eller AppleWorks, som følger med maskina hvis jeg ikke tar helt feil...? Jeg bruker alltid AppleWorks. Jo, AppleWorks fulgte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå