Error Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Hei. Er noen emner i kategorien som spør om forslag til måltider, men de var skrevet av studenter som hadde begrenset økonomi, noe som ikke helt treffer meg. Tenkte da at det var greit å lage en tråd hvor man kan gi hverandre middagstips. For tiden har jeg litt få ideer til middager, og når jeg stikker innom f.eks. Aperitif.no føler jeg at det blir litt overveldende. Så, hadde vært fint om noen kom med forslag, gjerne strukturert etter templaten jeg bruker nedenfor: Rett: Hutspot Familievennlig: Ja. Enkel (men god) smak som ikke utfordrer smaksløkene. Eneste som kan være problematisk er at det ser veldig lite delikat ut. Pris: Kommer an på hvor gode råvarer du kjøper. Du trenger mye poteter, en god del gulerøtter, løk og pølse. Oppskrift: http://www.democrazy.nl/culuit/index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_page&PAGE_id=163 Legg merke til at pølse ikke står listet som en ingrediens. Vanskelighetsgrad: Lett Tid for å forberede Ca. 20 min Endret 16. november 2010 av Error Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) dette innlegget er på ingen måte sarkastisk, og er ment med fult alvor Rett: Grandis Familievennlig: Absolutt, alle liker da pizza! passer når du har dårlig tid Pris: 33-36 kroner (dyrere i kiosk og bensinstasjon) Vanskelighetsgrad: En apekatt kunne klart det Tid for å forbedrede: 12-15 minutter (varming av ovn ikke inkludert) Endret 16. november 2010 av a_strann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå