Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville i hvertfall ha utelukket det billigste oppsettet der. Et 5770 gir ikke nok ytelse til å kjøre de nyere spillene med god grafikk.

De to siste er begge gode oppsett. i5-760 holder i massevis til de fleste spill, og 5850 er et godt skjermkort (har 2 stk selv).

Hvis du har mulighet til det rent økonomisk, ville jeg likevel ha valgt det dyreste oppsettet. 6870 er et svært godt skjermkort, helt på høyde med det tidligere toppkortet 5870, og en del bedre enn 5850. i7-950 er en kjempegod prosessor. Den klokkes lett opp til 4 GHz og gir nok ytelse til det du kan finne på å kaste på den.

For min del anbefaler jeg det dyreste oppsettet. Bedre prosessor, 3-kanals RAM, bedre skjermkort og et finere kabinett er verdt de 1300 ekstra det koster.

Kjør på!

Håkon

Lenke til kommentar

Jeg ville i hvertfall ha utelukket det billigste oppsettet der. Et 5770 gir ikke nok ytelse til å kjøre de nyere spillene med god grafikk.

De to siste er begge gode oppsett. i5-760 holder i massevis til de fleste spill, og 5850 er et godt skjermkort (har 2 stk selv).

Hvis du har mulighet til det rent økonomisk, ville jeg likevel ha valgt det dyreste oppsettet. 6870 er et svært godt skjermkort, helt på høyde med det tidligere toppkortet 5870, og en del bedre enn 5850. i7-950 er en kjempegod prosessor. Den klokkes lett opp til 4 GHz og gir nok ytelse til det du kan finne på å kaste på den.

For min del anbefaler jeg det dyreste oppsettet. Bedre prosessor, 3-kanals RAM, bedre skjermkort og et finere kabinett er verdt de 1300 ekstra det koster.

Kjør på!

Håkon

5770 er et jævla bra skjermkort. har den selv. kjører alle spillene på max settings uten problem.

Lenke til kommentar

Kjør på!

Håkon

5770 er et jævla bra skjermkort. har den selv. kjører alle spillene på max settings uten problem.

Kjører det Bad Company 2 på maks?? Hvilke andre specs har du??

Lenke til kommentar

Det er ren løgn. Vet ikke hva slags spill du spiller, men du kan bare glemme å kjøre fps spill på respektable instillinger med det kortet. Det vil ikke dra WoW på full grafikk engang.

Håkon

Lenke til kommentar

Jeg har 2stk 5770 i CFX og 2 andre venner med bare 1 stk 5770. SAMTLIGE av oss kjører BF:BC2/CoD:MW2/CoD:BO på full grafikk, bare at jeg har da litt mer fps. Alt flyter helt fint. 5770 er et veldig bra budsjettkort, men det vil ikke vare så mye lenger. MAO det er bedre å gå til innkjøp av for eksempel 5850/6870 med tanke på at du ikke vil trenge å bytte de ut like fort.

Endret av Flux1
Lenke til kommentar

Det er ren løgn. Vet ikke hva slags spill du spiller, men du kan bare glemme å kjøre fps spill på respektable instillinger med det kortet. Det vil ikke dra WoW på full grafikk engang.

Håkon

Jeg kjenner en som har kortet, og han klarer flere nye spill på max. Han har i5 og 5770. Begge overklokket som faen tho..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Håkon

per idag spiller jeg black ops og bc2 på maks settings. no problemo.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kan og bekrefte at 5770 ikke er helt rævva sånn som noen her skal ha det til.

Drar faktisk de fleste spill i 1080p på high, med rundt 60 + i FPS.

Uansett vil jeg si at i5-oppsettet gir mest for pengene til akkuratt gaming, for den dyreste betaler du en god del ekstra for lga1366 plattform, som ikke blir så veldig bra utnyttet av spill i forhold til i5.

Skal du bygge selv ville jeg heller tatt en titt på BlackRefinery: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225711

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...