zaqqoZeq Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hei, har fått tak i en sølvrevhale fra skolen og lurte på om det går an å lage suppe av den. Det er ukjent hvor mange dager siden den døde, men jeg tror den døde av lungekolaps og ikke forgiftning. Noen som har noen innvendinger eller har prøvd noe lignende selv? Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Har du sett for mye på Man vs. Wild? Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Har definitivt blitt litt inspirert Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Er det mye kjøtt på den? Er det mest bein? Er den flådd? Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Da var det gjort. Den var flådd og hadde ikke så mye kjøtt, og det smakte ganske ganske likt lam. Men må si jeg var litt skeptisk siden jeg var der når hele dyret ble obdusert og, og det luktet ikke godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå