porlaket Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Er det noe lov som tilsier at en kunde som ringer inn til et kundesenter har krav på å snakke med sjefen hvis han ønsker dette? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Nei, tviler på det. Men er kunden saklig i sin argumentasjon så ville det jo ikke akkurat ha skadet omdømmet om han (du?) fikk snakke med sjefen på kundesenteret. Anyway, tror ikke det finnes noe konkrete lover eller forskkrifter på dette. Muligens noe med veldig liten skrift ettellerannet sted :!: Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tviler vel. Ellers hadde vel alle ringt microsoft og krevd å snakke med Bill Gates. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Var ikke meg nei, Geir Bare en diskusjon på jobb her, ville bare ha det oppklart Takker og bukker for svar! Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Er det noe lov som tilsier at en kunde som ringer inn til et kundesenter har krav på å snakke med sjefen hvis han ønsker dette? Ingen lov, men kundesenteret burde kanskje ha egne regler for hvordan slike henvendelser håndteres. Alternativet kan jo bli at sjefen i neste omgang blir kontaktet av kundens advokat, og det er jo ikke sikkert at det blir noe mindre jobb da. En artig vri kan jo være å be om å få snakke med sjefen til kunden ... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Om alle som forlanger å få snakke med sjefen skulle få viljen sin hadde ikke denne sjefen gjort annet enn å håndtere vanlige kundeservicesamtaler. I de aller fleste tilfellene er det en eller annen misfornøyd kunde som har blitt behandlet nøyaktig slik kundesenterets regler sier at man skal behandle dem, men de tror at de skal få et annet svar når de får snakke med en sjef. Forøvrig kan det jo nevnes at "sjefen" i de tilfellene der du faktisk blir "satt over" veldig ofte bare er en annen kundeservicemedarbeider som tar over samtalene. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 TEE, det stemmer veldig bra det du sier om den "sjefen" du snakker med ,) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Min erfaring fra Elkjøp er når en kunde fikk snakke med avdelingsleder fikk h*n "alltid" viljen sin.. Måtte gi bort saker i øst og vest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå