Gå til innhold

Kreve å snakke med sjefen.


porlaket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, tviler på det.

 

Men er kunden saklig i sin argumentasjon så ville det jo ikke akkurat ha skadet omdømmet om han (du?) fikk snakke med sjefen på kundesenteret.

 

Anyway, tror ikke det finnes noe konkrete lover eller forskkrifter på dette. Muligens noe med veldig liten skrift ettellerannet sted :!:

Lenke til kommentar

Er det noe lov som tilsier at en kunde som ringer inn til et kundesenter har krav på å snakke med sjefen hvis han ønsker dette?

Ingen lov, men kundesenteret burde kanskje ha egne regler for hvordan slike henvendelser håndteres. Alternativet kan jo bli at sjefen i neste omgang blir kontaktet av kundens advokat, og det er jo ikke sikkert at det blir noe mindre jobb da.

 

En artig vri kan jo være å be om å få snakke med sjefen til kunden ... :ohmy:

Lenke til kommentar

Om alle som forlanger å få snakke med sjefen skulle få viljen sin hadde ikke denne sjefen gjort annet enn å håndtere vanlige kundeservicesamtaler.

 

I de aller fleste tilfellene er det en eller annen misfornøyd kunde som har blitt behandlet nøyaktig slik kundesenterets regler sier at man skal behandle dem, men de tror at de skal få et annet svar når de får snakke med en sjef.

 

Forøvrig kan det jo nevnes at "sjefen" i de tilfellene der du faktisk blir "satt over" veldig ofte bare er en annen kundeservicemedarbeider som tar over samtalene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...