SuperJan Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Har brenneren som er skrevet i topic'en. Den er merkelig. Den har alltid fungert, helt til jeg kom hjem fra et LAN. Når jeg brenner nå, blir cd'ene klikkings. Hvis jeg brenner en video fil, så er lyd og bilde helt vrengt. Ser ikke hva det skal være for no. Musikkcd'er som jeg brenner, funker for så vidt. Men det blir en sykt irriterende skurrelyd i høyre høyttaler. Noen tips hva jeg kan gjøre? Kjøpte den på komplett 05.05.02. Kanskje litt seint å sende tilbake? På forhånd takk, Jan-Sølve SW Lenke til kommentar
Smb Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 hmm, det var ekstremt merkelig. Prøv å sette brenneren i en annen pc, og brenn noe ut da..., eller siden bildet kommer opp ned på kjermen, så bruker du feil codec for å spille av filmen, det med at det skurrer i den ene høyttaleren kan enten være noe med oppkoblingen av anlegget ditt, eller så kan det ha noe med programmet du bruker til å spille av musikken med. (har du equalizeren på, på winamp, så prøv å slå den av.) Har du sjekket audiokabelen som går fra brenneren til lydkortet, er den riktig koblet? Det er absolutt ikke for sent å sende den tilbake, alt som har garanti skal ha 2 års garanti minimum, samme hva det står på pakken (kjøpsloven). Vær så god! Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Tror ikke garanti burde være noe problem, da Plextor har 2 års på-stedet garanti på sine produkter? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Det er samme brenneren sonm jeg har...aldri hatt noe særlig brenen problemer med den...Kan du beskrive hvordan lyd og bilde blir "vrengt"? Kan hende det har noe med formatet+kvaliteten på videofila å gjøre (rota en del med det i det siste). Du er sikker på at den ikke har fått seg en smell eller no på LAN? Eller at noen har putta kjeks inni? kjipt for deg hvertfall, at det ikke funker.. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Nei, ingen av svara dine. Har en DivX film på pc'en. Funker der. Brenner den ut. Funker ikke. Bilde blir ikke opp ned, det blir helt klikkings. Helt messed up farger og helt klikk. Ikke no med anlegget, for det skjer ikke når jeg spiller av mp3, bare med cd'ene jeg brenner med MIN brenner. Skjer i bil anlegg, vanlig cd spillere... Fler tips? Jan-Sølve Lenke til kommentar
mar Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Ta kontakt med plextor: www.plextor.be De svarer raskt og dersom det er noe galt med brenneren så blir den hentet på døren. Nei, ingen av svara dine. Har en DivX film på pc'en. Funker der. Brenner den ut. Funker ikke. Bilde blir ikke opp ned, det blir helt klikkings. Helt messed up farger og helt klikk. Ikke no med anlegget, for det skjer ikke når jeg spiller av mp3, bare med cd'ene jeg brenner med MIN brenner. Skjer i bil anlegg, vanlig cd spillere... Fler tips? Jan-Sølve Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg hadde samme problem med min Plextor 12/10/32A, da måtte jeg plukke vekk jumperen som enablet DMA-mode. Det var rart, or det hadde funket prikkfritt før, og plutselig lagde den bare grøt av dataene (men uten feilmeldinger, medmindre man kjørte 'verify' i Nero). Uten DMA (som forøvrig var en 'unsupported feature' eller.no sånt på denne brenneren) fungerte alt som det skulle. Vet ikke om dette funker/går an på din brenner. Evt kan du prøve å oppdatere firmware, eller feilmelde brenneren slik mar foreslo. Lenke til kommentar
tokov Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Har hatt samme problemet med min også, Satte den som master på egen kabel da virka den som bare det, hos meg var det også videofiler som ble klikk (vcd/svcd) mens musikk funka helt perfekt hos meg.. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 For og være på den sikre siden burde du gå på plextor sie sider og oppdatere firmware på brenneren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå