CBA Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg kjøpte mac idag, så skulle jeg koble til minnepennene mine, oppgradere rammen og spill, men det gikk ikke. Hvorfor ikke? Jeg brukte masse penger på denne dritten. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Du må nok komme med litt mere informasjon, hvilken Mac du har, Hvilke RAM-brikker osv. for at noen skal kunne å svare Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvilke spill er det snakk om? Er det Windows-spill kan du bare glemme det. Hvilket filsysystem er minnebrikkene formatert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Du kjøpte mac skulle koble til minnepennene dine, oppgradere rammen og spill, men det gikk ikke? Kjære deg, hvordan skal vi kunne hjelpe deg når det eneste du sier er at "det gikk ikke"? Lenke til kommentar
CBA Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Jeg fikk blåskjerm. Lenke til kommentar
amaab Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Her er det bare å kjøre på med informasjon. 1.Hvilken Mac er det du har kjøpt? 2.Hvilken type ram har du kjøpt? 3.Hvilke spill er det du prøver å installere? Skriv inn alt du klarer å finne av informasjon om disse tingene. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Eventuelt kan man anta at det finnes et visst tilsnitt av ironi i tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Dette må jo bare være trolling på høyt nivå.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Får ikke blåskjerm på mac. ergo troll. eller har du prøvd å instalere windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå