Gjest Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Smelt smøret og rør det med sukker og egg. Rør inn mel og bakepulver. Smør en rund springform. Rens eplene og skjær dem i skiver. Fordel dem i bunnen av formen. Dryss kanel over eplene. Fordel kakerøren over eplene. Dryss over hakkede nøtter og evt. litt sukker. Stek eplekaken ved 175 grader i 30 minutter. Den skal være gyllen på toppen. Server kaken lun med vaniljekesam, rømme eller iskrem til. Endret 25. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvilken musikk, mener du? Tipper det er techno /electronica eller noe.. Har egentlig ikke peil, men hørtes sånn ut Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Smelt smøret og rør det med sukker og egg. Rør inn mel og bakepulver. Smør en rund springform. Rens eplene og skjær dem i skiver. Fordel dem i bunnen av formen. Dryss kanel over eplene. Fordel kakerøren over eplene. Dryss over hakkede nøtter og evt. litt sukker. Stek eplekaken ved 175 grader i 30 minutter. Den skal være gyllen på toppen. Server kaken lun med vaniljekesam, rømme eller iskrem til. Endret 25. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det diskutant mener er at det er feil å si "hvordan musikk". Hvordan brukes sammen med verb. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Om noen år så kommer epler til å se ut som bananer Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hahahah. Uansett, jeg er ikke helt sikker på hvem musikkstil det er helt nøyaktig. Men det høres ut som en form for østeuropeisk- eller balkanmusikk, eller sigøynermusikk. Messingensembler er relativt uvanlig (ikke egentlig, men jeg klarer ikke å finne et godt eksempel på den langsomme, tragiske balkanmusikken i brassband-form) men det er det beste jeg kan komme opp med. Endret 13. januar 2011 av Kakofoni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå