Max_Drunk Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Som overskriften sier så trenger jeg en AD_EXT kabel. Trenger den til Creative Sound Blaster Audigy 2. Noen som vet hvor jeg kan finne en sånn? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 tror du kan bruke en STANDARD (40pin/40wire) 16-bit IDE kabel istedenfor AD_EXT Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 tror du kan bruke en STANDARD (40pin/40wire) 16-bit IDE kabel istedenfor AD_EXT Ok. Takk takk. Så da er det egentlig ikke noe spesilet med den kabelen. Da tester jeg det Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hei, jeg er i samme båten selv. Jeg sliter med mitt X-Fi Fatal1ty FPS-kort. Det har løsnet et plastdeksel i den ene siden. Det skjedde når jeg skulle flytte hardwaren over i et nytt kabinett for et par år siden. Det fungerer fortsatt, men det hender det løsner. Nå skal jeg igjen over i et nytt kabinett, og jeg har lyst til å skaffe en tynnere kabel, kanskje en sånn som på de nye X-FI kortene. Har ikke så veldig lyst på en slik flat-kabel i det nye kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå