fjarle Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kraftplugg med Android 2.3 kommer sannsynligvis fra Samsung. Les mer Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Altså en kickass samsungtelefon UTEN samsung sitt RFS filsystem? :DD:D:D::DD: Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Har troen på denne mobilen, og selv om kanskje ikke denne i seg selv blir en stor hit, så vil det nok komme mange gode modeller etter denne på samme måte som det skjedde med N1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Hva er RFS filesystem? Hvor kan jeg finne selve video intervjuet? (hvis det er et) Endret 16. november 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) ReiserFS er et "utgått" filsystem (bakmannen sitter i fengsel på livstid) som viser seg å passe svært dårlig sammen med Android. Hvorfor Samsung som (så vidt jeg vet) eneste produsent velger å gå for det er for meg en gigantisk gåte... /Espen Edit: Ser ut som Samsung har laget sin egen avart av FAT som de fornuftig nok har kalt Samsung RFS (Robust FAT File System)... Genialt... Beklager min innblanding av ReiserFS. Problemet er uansett det samme, mange rapporterer at telefonen er nærmest ubrukelig pga. dette.. Endret 16. november 2010 av MrEspen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Enkelt og greit fortalt så hemmer filsystemet hele telefonen, uansett hvor gode specs den har.. f.eks Samsung galaxy S, beste spesifikasjonene av androidtelefoner, men alikevel så kan en mye billigere HTC desire føles raskere. Midlertidige "fixer" på dette systemet er blitt kalt "lagfix" i galaxy s verdenen Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ser da ikke ut som dette har noe med ReiserFS å gjøre? http://www.samsung.com/global/business/semiconductor/products/fusionmemory/Products_RFS_ApplicationNotes.html Lenke til kommentar
oesvends Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kremt, http://www.samsung.com/global/business/semiconductor/products/fusionmemory/Products_RFS_Brochure.html RFS = SAMSUNG RFS (Robust FAT File System) is an embedded file system to use OneNAND flash memory as the storage on your Linux based product. Dvs. FAT-derivat, sikkert raskt og fint og alt, om man er salgsdroide for Samsung, men høy ytelse fra ET FAT-basert filsystem? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hmmm... Mulig jeg vil ha denne istedetfor Galaxy S2, da? :-) Denne vil vel være mulig å oppgradere til 3.0, og det kommer vel også fortløpende? Fordi det er jo egentlig dét jeg venter på. Lenke til kommentar
mroystein Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Dette blir et godt alternativ til htc desire hd! Med det store spranget fra en kjerne til to frister det å vente. Og så stor etterspørsel /treg levering fra htc, med desire hd, kommer vel kanskje denne først.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Dette blir et godt alternativ til htc desire hd! Med det store spranget fra en kjerne til to frister det å vente. Og så stor etterspørsel /treg levering fra htc, med desire hd, kommer vel kanskje denne først.. Er da ikke noe problem å få Desire hd? tilogmed lille lokale data-butikken her utpå landet har de den inne. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Bra fail og ha støv samle kant rundt telefonen, stygt er det og. De bør! gi denne telefonen støtte for det meste av vanlige video kodeker som Wave har fått en brukbar munnfull av. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Bra fail og ha støv samle kant rundt telefonen, stygt er det og. De bør! gi denne telefonen støtte for det meste av vanlige video kodeker som Wave har fått en brukbar munnfull av. Galaxy s kan ihvertfall vise det aller meste etter erfaring. Vet ikke om det ligger i samsungs støtte, eller android Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg