hsvendse Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Ingen som har en link til registry cleaner uten popups og virus? NIRSOFT bluescreenview virker forresten bare på 32 bits leser jeg... Endret 22. november 2010 av hsvendse Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Men her er screenshot av det som kom opp når jeg kjørte bluescreenprogrammet..sier det dere noe? Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 var ikke screenshoten til noe hjelp? Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Neivel, da kjøper jeg ny pc... Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ut i fra screenshot ser det ut til å være problem med ati driver. Avinstaller ati driver ogg last ned ny. Husk å reboote før ny driver Lenke til kommentar
gaekki Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Gjør som jeg sier...drit i den forbanna registercleaner. BIOS har ingen ting med installasjon av WINDOWS!!!!! Bare prøv å resette biosen. Hvis det ikke fungerer. Ta å prøv harddisken på en annen pc. Så ser vi derfra. Hvis ikke kan ikke jeg hjelpe deg noe mer Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Prøvde 2 forskjellige registry cleaner...maskina bare klikka og låste seg...sf&%&SYAUOIhusod resette biosen sier du...bare ta ut batteriet, la det være ute 2-3 minutt og sette det på igjen, og starte pc på nytt? garantert at windows starter etterpå? Jeg er nervøs...for om ikke Windows vil starte er det krise...jeg får ikke lagt in windows på nytt, maskina nekter...Jeg lurte på å prøve aller først å avinstallere skjermkortdriverne..vil da drivere fra win 7 systemet legge seg der? Gjør som jeg sier...drit i den forbanna registercleaner. BIOS har ingen ting med installasjon av WINDOWS!!!!! Bare prøv å resette biosen. Hvis det ikke fungerer. Ta å prøv harddisken på en annen pc. Så ser vi derfra. Hvis ikke kan ikke jeg hjelpe deg noe mer Endret 22. november 2010 av hsvendse Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Det går så tregt å få svar her...kan dere ikke adde meg på msn? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det går så tregt å få svar her...kan dere ikke adde meg på msn? Det vil neppe hjelpe. Du hører jo ikke etter uansett... 1 Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Du som skulle finne rette bios å oppdatere med, har du funnet den til meg? Eller noen andre som kan si hvilken bios jeg skal oppdatere med? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Oppdater BIOS gjerne. Men det løser ikke problemet ditt. Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Oppdater BIOS gjerne. Men det løser ikke problemet ditt. Andre har jo fått løst dette problemet ved å oppdatere bios, så hvorfor skulel det ikke funke for meg? Hvordan mener du jeg skal løse problemet da? Jeg har jo prøvd å skifte harddisk oppstart rekkefølge og diverse, ikke noe hjelp i. Oppdater BIOS gjerne. Men det løser ikke problemet ditt. Andre har jo fått løst dette problemet ved å oppdatere bios, så hvorfor skulel det ikke funke for meg? Hvordan mener du jeg skal løse problemet da? Jeg har jo prøvd å skifte harddisk oppstart rekkefølge og diverse, ikke noe hjelp i. Er like før jeg løser problemet ved å bestille meg en ny pc, da blir i alle fall problemet løst... Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Det var vel det å ta av det batteriet jeg skulle prøve ja...er bare fryktelig redd for å bli sittende uten data etterpå...for starter ikke windows så går det ikke å legge inn på nytt...er det bare batteriet som skal tas av, og settes på igjen etter et par minutt, ingentign annet på hovedkortet som skal røres? Og det er helt 100% sikkert at maskina og windows starter opp på samme måte som nå etterpå? Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Er det ikke enklere å bruke hovedkortets cmos jumper for å tilbakestille bios da? Det har jeg nemlig gjort før, skal vel funke like godt som å ta ut batteriet? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Oppdater BIOS gjerne. Men det løser ikke problemet ditt. Andre har jo fått løst dette problemet ved å oppdatere bios, så hvorfor skulel det ikke funke for meg? Hvordan mener du jeg skal løse problemet da? Jeg har jo prøvd å skifte harddisk oppstart rekkefølge og diverse, ikke noe hjelp i. Er like før jeg løser problemet ved å bestille meg en ny pc, da blir i alle fall problemet løst... Good luck with that. Trekk ut strømkontakten (fra veggen), ta ut batteriet og sett begge deler inn igjen (batteriet først). Det sletter BIOS. Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Spør igjen...kan en ikke like godt bruke hovedkortets cmos jumper for å tilbakestille bios da? Det har jeg nemlig gjort før, skal vel funke like godt som å ta ut batteriet? Ifølge denne sida skal det gå fint, der står også at en kan gjøre det bare ved å bruke MS-Dos ledetekst, stemmer det? det må vel være beste og enkleste å gjøre, så en slipper å styre inn i maskina? http://www.tharon.net/?p=29 Har det forresten noe for seg å prøve reparer maskinen, mener der sto et slikt valg under oppstart installasjon windows 7? Endret 23. november 2010 av hsvendse Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Hvis jeg skal prøve å legge inn nye drivere til skjermkortet, kan jeg bare installere de nye da, eller må jeg avinstallere de gamle driverne først? Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hvis jeg skal prøve å legge inn nye drivere til skjermkortet, kan jeg bare installere de nye da, eller må jeg avinstallere de gamle driverne først? Ja. Last ned Driversweeper, og installer. Avinstaller CCC gjennom Kontrollpanel - Programmer og funksjoner. Restart PC'n, og trykk på F8 når den booter. Velg start i Safemode. Kjør Driversweeper, klikk på ATI display, og rens. Restart PC'n og installer siste versjon av CCC. Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 hva er CCC? Jeg har lagt inn ny skjermdriver...og maskina har funka noen timer uten å slå seg av nå... Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 hva er CCC? Jeg har lagt inn ny skjermdriver...og maskina har funka noen timer uten å slå seg av nå... Catalyst Control Center I CCC kan du styre alt fra skjermoppløsning til viftestyring og overklokk. (Du må bare passe på at du har installert NET Framework SP1 fra MS update) The AMD display driver and the AMD Catalyst Control Center can be downloaded independently of each other. However, for better stability and performance AMD recommends that both components be updated from the same AMD Catalyst release. The AMD Catalyst Control Center requires that the Microsoft® .NET Framework SP1 be installed for Windows XP and Windows Vista. Without .NET SP1 installed, the AMD Catalyst Control Center will not launch properly and the user will see an error message. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå