brgz Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg og en kompis kjeder oss og har startet en konkursanse om å finne best/flest underbevisthet-tester. Hjelp meg! Eksempel: Tenk på et tall mellom 1-5, og et verktøy. --------------------------------------------------------------------------------------------- 4 og hammer Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) En lignende: Du spør noen og sier de må svare raskt: Hva er 2+2 (de svarer 4) Hva er 4+4 (8..sov) Hva er 8+8 Hva er 16+16 Så på nytt: Hva er 2+2 (de svarer 4) Hva er 4+4 (8..sov) Hva er 8+8 Hva er 16+16 Etter 2-3 runder sier du: Si en grønnsak. Svært mange sier da gulrot. Skriv det opp på en lapp på forhånd og prøv. (Jeg mener ihvertfall det var gulrot, år og dag siden jeg ble forklart denne/prøvde den sist). EDIT: Om de lukter lunten saboterer de ofte ved å bruke lang tid og finne på en helt usannsynlig grønnsak, de må man nesten bare la være tapt). Endret 16. november 2010 av Ekko Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Spør om fargen på en del hvite ting (snø, vanlig A4 ark, mel, taket osv osv), og avslutt med å spørre hva kua drikker. Mange sier da melk Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 brgz skrev (På 16.11.2010 den 11.23): Jeg og en kompis kjeder oss og har startet en konkursanse om å finne best/flest underbevisthet-tester. Hjelp meg! Eksempel: Tenk på et tall mellom 1-5, og et verktøy. --------------------------------------------------------------------------------------------- 4 og hammer Jeg valgte 5 og en skrutrekker, men kun fordi jeg regnet med at dette var en underbevissthetstest og ville velge noe uvanlig . Det første som falt meg inn var faktisk tallet 3 og hammer . En artig underbevissthets test. Hvem vei spinner ballerinaen? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Står på høyre, og spinner "bakover" mot klokka ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hun spinner til venstre, mot klokka ja. Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Irriterer meg grenseløst dette her. Jeg klarer ikke etter beste evne å få henne til å spinne mot klokken. I mine øyne står hun på venstre fot og snurrer med klokken.. and sometimes I see nipples (nok en ting som underbevisstheten min tydelig legger merke til) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 For min del snurret hun først med klokken. Men ved så fokusere på speilbildet av foten og prøve å få den til å snu greide jeg det. Når jeg da ser opp igjen og hun mot klokken. Blinker jeg så går hun med klokken igjen. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Ekko skrev (På 22.11.2010 den 7.41): For min del snurret hun først med klokken. Men ved så fokusere på speilbildet av foten og prøve å få den til å snu greide jeg det. Når jeg da ser opp igjen og hun mot klokken. Blinker jeg så går hun med klokken igjen. Gjorde det samme jeg og! Rare er at jeg får henne ikke til å snurre til venstre igjen ' Nå snurra hun veien jeg vil at hun skal snurre. Endret 22. november 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ekko skrev (På 22.11.2010 den 7.41): For min del snurret hun først med klokken. Men ved så fokusere på speilbildet av foten og prøve å få den til å snu greide jeg det. Når jeg da ser opp igjen og hun mot klokken. Blinker jeg så går hun med klokken igjen. Stilig Fokuserte på speilbilde og da klarte jeg snu retningen. Så opp og hun roterte fortsatt mot klokken i 3-4 sekunder, også snudde hun plutselig igjen Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 For min del, så snurrer hu mot klokken halverunden, og med klokken andre halvparten Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvis man ber folk om å svare fort på følgende spørsmål: Tenk på en farge og ett verktøy Så svarer de aller fleste Vis skjult innhold Rød og hammer Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 McHalvorsen skrev (På 22.11.2010 den 8.14): Hvis man ber folk om å svare fort på følgende spørsmål: Tenk på en farge og ett verktøy Så svarer de aller fleste Vis skjult innhold Rød og hammer Var akkurat det jeg tenkte! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 ikke bra ikke bra, jeg brukte tilogmed lang tid... eeeen, røøøød... hmm... hammer! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hehe, den funker bra på fest, folk blir like overraska hver gang når man gjetter riktig på hva de tenker Lenke til kommentar
soulless Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Kanskje den beste underbevissthets manipulering jeg er kjent med: http://www.youtube.com/watch?v=xHyr4kVHhqY http://www.youtube.com/watch?v=c29hGAC9leQ&feature=related "These are not the droids you are looking for" Jeg ble forklart hva som ligger til grunn for at Brown får pengene utbetalt av en sikkerhetsekspert i social engineering, og for å si det sånn åpner det øyene litt for hvor lett påvirkelige vi egentlig er.. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Tenklitt skrev (På 22.11.2010 den 6.57): Irriterer meg grenseløst dette her. Jeg klarer ikke etter beste evne å få henne til å spinne mot klokken. I mine øyne står hun på venstre fot og snurrer med klokken.. and sometimes I see nipples (nok en ting som underbevisstheten min tydelig legger merke til) Jeg kan få henne til å snu med vilje hvis jeg venter til foten er på "baksiden" den veien jeg syns hun snurrer. Og så "ser for meg" at foten da er på fremsiden og at den nå vil havne på baksiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå