Goody Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hellu Har ett Nikon Coolpix 2100. Det er helt nytt og batteriene er ladet kun for andre gang. Det som er problemet er at når jeg har tatt ett bilde og trykker for å kunne se bilde etterpå skrur kameraet seg av. Det skjer nesten alltid, men det hender at kameraet fungerer slik jeg forestiller meg at det skal. Det skjedde ikke så ofte på første lading/bruk av kameraet. Noen som vet noe om dette? Går ut i fra at slik skal det ikke være. På forhånd takk :smile: Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Det skal være slik. Kamera skrur seg av etter du har brukt blitzen, når batteriet er nesten brukt opp eller halvt. Ganske irriterende synes jeg. Men det er jo for å spare strøm. Lenke til kommentar
Goody Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Takk for svar :smile: Hadde en mistanke om at det var p.g.a blitzen ja, men siden det var helt nytt tenkte jeg i frykt at det var defekt. Litt irriterende, men ganske OKI sånn strømbesparende ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå