Vepse Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Så dere vet hva jeg har å jobbe ut ifra: Garageband, Mbox2-mini og en gitar som nekter å holde seg stemt (LTD). Alt er originalt. Dere er sikkert vant til hvordan Soundcloud fungerer, enjoy Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg liker det. Skulle gjerne vært litt lenger, bare. Lenke til kommentar
Tezlon Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Dette er jo bare teaser, så det er kanskje grunnen til at det ikke er lenger. Likte spesielt Blue Sky. Regner med at du/dere er fornøyde med den sjæl. Et solid riff. Bare pass på at du/dere får til en bra dynamikk i den ferdige versjonen av sangen slik at den bli spennende å høre på. Det er også viktig at sangen tilfredstiller forventningene til lytteren. Jeg f.eks. forventer at på Blue Sky skal det etterhvert funkes og rockes til Langtvekkistan. Altså, når sangen når høydepunktet! Jeg mener ikke å være bedreviter eller noe! Jeg bare skriver ned mine tanker Lykke til videre (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå