Rosoero Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hei. Jeg prøver å finne et servise som vi bare har et av i hjemmet. Vi har en spisetallerken og en hjuptallerken. Under disse står det modern house, men finner bare HUS når jeg søker på google. Noen som vet hvor jeg kan finne dette settet? Håer noen kan hjelpe meg her. Ligger bilde av tallerkenene i vedlegg. Til moderator: Hvis dette er i feil forum ber jeg deg flytte denne posten til riktig. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det ser jo ut som en firkløver på bollen. Sikker på at det ikke tilhører en tidligere serie til Firkløveren? Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Vet ikke. Ble kjøpt på COOP kjøkken og hjem for noen år siden, men finner ikke dette settet noen plass lengere. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hmmm... COOP har vel kanskje ikke solgt Firkløveren-service kanskje... men den logoen er veldig typisk de. Ring Firkløveren og hør om du kan maile over bildene, da vel? www.firkloveren.no Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Se under tallerkenen. Ofte er den kode eller produsent der som kan hjelpe. Jeg har en liten mistanke til Porsgrunn Porcelen (bl.a. PP). Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Takk. Du har vært til stor hjelp. Håper bare det er de som har dette serviset. Lenke til kommentar
tonerose Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg er nesten 100% sikker på at jeg så dette serviset på COOP OBS Tromsø i dag. Jeg er selv ute å leter etter et servise som jeg kjøpte på coop i fjor som heter Katrine. Så om noen vet hvor jeg kan få tak i det hadde det vært fint med et tips:) Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Sendte mail til Firkløveren, men det var ikke de som har laget det. COOP Tromsø altså? hmm.. Kjæresten hadde vært så glad om vi hadde funnet ut hvor vi kan få tak i flere av disse. Se under tallerkenen. Ofte er den kode eller produsent der som kan hjelpe. Jeg har en liten mistanke til Porsgrunn Porcelen (bl.a. PP). Det står modern house under, men finner ikke noe på det. Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Ja, Coop Tromsø Tror du at de sender slikt til trøndelag? Lenke til kommentar
tonerose Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Usikker på om di sender. Men om du tar kontakt med di så kan du jo få vite hvem som leverer disse og få produsent til å levere til din nærmeste coop butikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå