Rosoero Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Hei. Både min og min kjære's pc slår seg av når den blir for varm. Dette skjer ganske fort. Den blir alt for fort varm. Hva kan vi gjøre her? Er jeg nødt til å åpne begge pcene og gjøre de ren? Edit: Glemte å spørre om det finnes en måte å deaktivere dette og om det er farlig for pcen? Begynner å bli ganske frustrerende. Endret 16. november 2010 av Rosoero Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kjøp komprimert luft på sprayboks for å rense vifter for støv, evt. bruk støvsuger (forsiktig) Og kan være farlig å deaktivere dett ja, da det er forsvarsmodus før varmen skader komponentene i PC Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Kjøp komprimert luft på sprayboks for å rense vifter for støv, evt. bruk støvsuger (forsiktig) Og kan være farlig å deaktivere dett ja, da det er forsvarsmodus før varmen skader komponentene i PC Hei, Takker for svar. Det kan jeg gjøre. Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå