Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fremdeles 19 stk igjen av Collectors Edition nå hos Komplett hvis noen er på utkikk etter den i siste lita.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=646411

Bestilt.

Jeg hadde egentlig bestilt fra gamestop collector, men så avbestilte jeg men jeg fikk enabla kodene. Altså spillet er i Origin og på min swtor konto står det at jeg har early access. Men som det står på komplett ved avbestilling så blir koden ugyldig så tar ingen sjanser.

Lenke til kommentar

Heisann

På samme måte som WoW, vil SW:TOR tillegge spillere som er medlem av guilds konkrete fordeler i form av perks? På WoW synes jeg dette ødela mye av det sosiale knyttet opp mot å være med i et guild, så jeg håper så inderlig at ikke produsentene av SW:TOR har latt seg inspirere denne galskapen....

Lenke til kommentar

Ser ut til at Komplett sender ut 13. desember, så da burde de som har bestilt derfra få den levert ved starten av early access. Vurderer forøvrig kanskje å ta turen til Sandefjord for å hente den selv (Bor i Porsgrunn). Sparer litt frakt og tid på levering.

Bestille i butikk slutta jeg med etter at jeg selv jobba 4 år i Elkjøp, og ser hvor ufattelig mye som "kan" gå galt ved lansering. Var støtt og stadig at eskene ikke dukket opp før noen dager etter release.

Lenke til kommentar

Ser ut til at Komplett sender ut 13. desember, så da burde de som har bestilt derfra få den levert ved starten av early access. Vurderer forøvrig kanskje å ta turen til Sandefjord for å hente den selv (Bor i Porsgrunn). Sparer litt frakt og tid på levering.

Bestille i butikk slutta jeg med etter at jeg selv jobba 4 år i Elkjøp, og ser hvor ufattelig mye som "kan" gå galt ved lansering. Var støtt og stadig at eskene ikke dukket opp før noen dager etter release.

Early access, hva i alle dager? Kan du utdype hva det betyr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...