Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fan, er litt keen på fysisk CE boks.. mye snacks i den pakka.

 

Litt off-topic, men hvordan er prosessen om man bestiller CE digitalt? Jeg kjøpte forhåndsbestilte Elemental: War of Magic CE digitalt, lastet det ned og spilte en stund før selve boksen dukket opp i postkassa. Sender de boksen med Old Republic om man forhåndsbestiller digitalt?

 

Kan man beestille den digitalt da? Så vidt jeg så på origins siden, så er det kun standard og deluxe utgaven man kunne bestille digitalt. Naturlig nåkk da CE utgaven inneholder fysiske ting og tang.

 

Det er var mye snacks med i Elemental CE også, blandt annet en liten tinn-drage, soundtrack, art book og så videre. Siden jeg lastet det ned digitalt fikk jeg spille lenge før jeg fikk selve esken. Jeg bare lurte på om vi kan gjøre det samme med Old Republic. Selve spillet er jo digitalt, og vi får med noen digitale ting til bruk i spillet. Selve esken er ikke så livsviktig at den ikke kan vente noen dager ekstra.

Lenke til kommentar

Fan, er litt keen på fysisk CE boks.. mye snacks i den pakka.

 

Litt off-topic, men hvordan er prosessen om man bestiller CE digitalt? Jeg kjøpte forhåndsbestilte Elemental: War of Magic CE digitalt, lastet det ned og spilte en stund før selve boksen dukket opp i postkassa. Sender de boksen med Old Republic om man forhåndsbestiller digitalt?

 

Kan man beestille den digitalt da? Så vidt jeg så på origins siden, så er det kun standard og deluxe utgaven man kunne bestille digitalt. Naturlig nåkk da CE utgaven inneholder fysiske ting og tang.

 

Det er var mye snacks med i Elemental CE også, blandt annet en liten tinn-drage, soundtrack, art book og så videre. Siden jeg lastet det ned digitalt fikk jeg spille lenge før jeg fikk selve esken. Jeg bare lurte på om vi kan gjøre det samme med Old Republic. Selve spillet er jo digitalt, og vi får med noen digitale ting til bruk i spillet. Selve esken er ikke så livsviktig at den ikke kan vente noen dager ekstra.

 

Nei, man kan ikke laste ned TOR CE digitalt. Origins har enerett på salg av digital versjoner, og der får du kun kjøpt standard og deluxe.

Lenke til kommentar

Litt stiv pris for CE egentlig.

Betalte 599,- for Digital Deluxe versjonen hos Origins.

 

HHelt enig, er en helt syyyk pris, men regner faktisk med at jeg skal faa solgt den statuetten for en rimelig sum om et par aar ogsaa. Satse paa at jeg er heldig med nummereringen, blir litt lotto det der.

 

Er i det minste super fornoeyd over aa ha faatt tak i et par utgaver, var redd det skulle bli ganske vanskelig med tanke paa kun 50 000 i foerste runde.

Lenke til kommentar

CDON.no har CE versjonen.

 

ooh 1329 kr... dæven.. men men, må man så må man..

Tro hvor mye de har i avanse på den...

 

Hmm. lener kanskje på origin , men mister da "Exclusive Collector's Edition Store"...

Resten bryr jeg meg ikke så mye om, men hva er det i den ingame sjappa???

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar

CDON.no har CE versjonen.

 

ooh 1329 kr... dæven.. men men, må man så må man..

Tro hvor mye de har i avanse på den...

 

Hmm. lener kanskje på origin , men mister da "Exclusive Collector's Edition Store"...

Resten bryr jeg meg ikke så mye om, men hva er det i den ingame sjappa???

 

Tipper kosmetisk utstyr, og annet dilldall. Tvilsomt at du får kjøpt noe som gir deg en fordel i spillet. Kanskje en spesiell mount eller noe.

Lenke til kommentar

CDON.no har CE versjonen.

 

ooh 1329 kr... dæven.. men men, må man så må man..

Tro hvor mye de har i avanse på den...

 

Hmm. lener kanskje på origin , men mister da "Exclusive Collector's Edition Store"...

Resten bryr jeg meg ikke så mye om, men hva er det i den ingame sjappa???

 

Tipper kosmetisk utstyr, og annet dilldall. Tvilsomt at du får kjøpt noe som gir deg en fordel i spillet. Kanskje en spesiell mount eller noe.

 

Jammen jammen, TENK om det er noe der som gir 1% mer skade og 1% mere armour, da MÅ man jo ha den...

 

argh, og venter man noen dager på og bestemme seg så blir den sikkert utsolgt....£$£$!#!#

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar

Var innom Gamestop @ Jernbanetorget på vei hjem. Dem hadde solgt de 3x CE boksene (placeholder) de hadde fått inn, men de fikk inn fler på tirsdag i neste uke. Fikk reservert en mot depositum, om dere skal reservere CE boks i butikk tror jeg dere burde være kjapt ute. Så at BioWare har lagt seg på den linja at dem begrenser antall enheter som er tilgjengelig til launch, for så å slippe fler etter launch for å jevne ut spillerlasten på serverene (antar jeg).

Lenke til kommentar

Som gamer så skjønner jeg lysten til å ha en CE...men alle mine CE utgaver ligger stablet i en mørk plass å sammler støv. Fant ut for ikke så mange år siden at det er egentlig bare tull å betale ekstra for papp og papir...når det er selve spillet som teller. Men smak å behag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...