MysticoN Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Har du prøvd begge på lvl 50 eller lest noe om hvordan det er på lvl 50? Er umulig å holde klasser balansert fra lvl 10-49. Er på lvl 50 hvor ting bør/skal være balansert. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hvor lenge skulle serverene være nede? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Har du prøvd begge på lvl 50 eller lest noe om hvordan det er på lvl 50? Er umulig å holde klasser balansert fra lvl 10-49. Er på lvl 50 hvor ting bør/skal være balansert. Sett på level 50 streams der en Shadow aldri er noe annet enn førsteplass, resterende shadows er 2.3.4 plass. http://www.twitch.tv/innverse Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) tja, er vel fremderles ikke godt nokk. Om shadow gjør det bra på noen streams vil ikke si at de er OP og 1 plass på hva? Dmg er ikke alt. Desuten har jeg stor trua på at BioWare balanserer klassene godt etter verdt. Husk at vi er enda kun i beta. edit noen som har siste patch notes (main assets 13)? Endret 3. desember 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det har jeg ingen tvil om, men det er ihvertfall en ubalanse nå. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ville ikke vært så bastant med diverse "ubalanse" påstander enda, som sagt så er det nærmest umulig å balansere ett MMO-spill fra level 1 til maks level. Og de utviklerne som faktisk prøver på dette kaster bare bort tiden. Jo nærmere maks level du kommer, jo mer balansert burde og skal spillet være. Ferden til maks level er jo bare en liten del av spillet, det er hva som skjer på maks level som er viktig og det er der de mest trofaste spillerne vil tilbringe mest tid og det er nettopp her ting skal og må være balansert. På ferden opp til maks level så vil det være perioder hvor enkelte klasser vil skinne, det er ikke til å unngå og er samtidig litt av sjarmen med det hele. Så om du ikke har endel erfaring med de nevnte klassene på tilnærmet maks level så ville jeg ikke uttalt meg så bastant. Men jeg er helt enig og kjenner meg godt igjen i hva du sier. Det er akkurat det samme problemet med Sith Warrior og Sith Inquisitor på Empire siden, som egentlig blir nøyaktig det samme som Jedi Knight og Jedi Consular på Republic siden. Velger du å gjøre Sith Warrior DPS, med andre ord Marauder så virker det som en eneste stor vits fra level 10-20 da du har så veik DPS sammenlignet med både Sith Inquisitor Sorcerer og Assassin at det hele føles temmelig ubalansert, men jeg regner med og håper at det blir mer balansert utover ellers så er det jo rett og slett ingen grunn til å kjøre Marauder i det hele tatt. En ren DPS-klasse som har dårligere DPS enn både Sorcerer og Assassin er jo meningsløst. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 En må også huske på at dps output osv osv er noe som vil blir tweeket og justert så lenge spillet er i drift...Blizzard driver jo å justerer dette den dag idag etter alle disse årene. 1 Lenke til kommentar
diminish Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Sjekk ut den nye guildsiden vår, og sleng inn en søknad hvis du vil joine! Her er den nye siden Endret 4. desember 2011 av diminish Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Kan ikke være mye tess den guilden din hvis du er avhengig av å spamme forumet en gang hver 3-4. time. Gjør det lettere for deg selv å heller legg til en link+litt info i signaturen din. 1 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Har haft en sorcerer som "main" i beta hittils, men har testat andra också, och testade nu en knight till lvl 10. Även om det mesta är lättare 1-10 i denna build än förr så är det enorm skillnad på dps output kontra sorcerer. Provade också bägge i pvp i lvl 10 och skillnaden är enorm. Detta tror jag Bioware kommer göra något med ganska snart då väldigt få får lust att rolla knight. Oavsett så blev jag väldigt glad i knight trots allt. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Det blir nok bedre balansert nærmere release, eller like etter release. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Ville ikke vært så bastant med diverse "ubalanse" påstander enda, som sagt så er det nærmest umulig å balansere ett MMO-spill fra level 1 til maks level. Og de utviklerne som faktisk prøver på dette kaster bare bort tiden. Jo nærmere maks level du kommer, jo mer balansert burde og skal spillet være. Ferden til maks level er jo bare en liten del av spillet, det er hva som skjer på maks level som er viktig og det er der de mest trofaste spillerne vil tilbringe mest tid og det er nettopp her ting skal og må være balansert. På ferden opp til maks level så vil det være perioder hvor enkelte klasser vil skinne, det er ikke til å unngå og er samtidig litt av sjarmen med det hele. Så om du ikke har endel erfaring med de nevnte klassene på tilnærmet maks level så ville jeg ikke uttalt meg så bastant. Men jeg er helt enig og kjenner meg godt igjen i hva du sier. Det er akkurat det samme problemet med Sith Warrior og Sith Inquisitor på Empire siden, som egentlig blir nøyaktig det samme som Jedi Knight og Jedi Consular på Republic siden. Velger du å gjøre Sith Warrior DPS, med andre ord Marauder så virker det som en eneste stor vits fra level 10-20 da du har så veik DPS sammenlignet med både Sith Inquisitor Sorcerer og Assassin at det hele føles temmelig ubalansert, men jeg regner med og håper at det blir mer balansert utover ellers så er det jo rett og slett ingen grunn til å kjøre Marauder i det hele tatt. En ren DPS-klasse som har dårligere DPS enn både Sorcerer og Assassin er jo meningsløst. Helt enig og godt skrevet. Har også hørt at mange melee klasser har store problemer før lvl 24 fordi at ranged får mye godsaker på tidligere enn de melee. F.eks på lvl 16 får jeg min knockback på smuggler, menst på lvl 24 får knight sin "første" stun. (har ikke spillt knight så dette er bare hva jeg har lest) Kan ikke være mye tess den guilden din hvis du er avhengig av å spamme forumet en gang hver 3-4. time. Gjør det lettere for deg selv å heller legg til en link+litt info i signaturen din. 23 innlegg og 23 "Sjekk ut den nye guildsiden vår" innlegg? Har haft en sorcerer som "main" i beta hittils, men har testat andra också, och testade nu en knight till lvl 10. Även om det mesta är lättare 1-10 i denna build än förr så är det enorm skillnad på dps output kontra sorcerer. Provade också bägge i pvp i lvl 10 och skillnaden är enorm. Detta tror jag Bioware kommer göra något med ganska snart då väldigt få får lust att rolla knight. Oavsett så blev jag väldigt glad i knight trots allt. Det tror ikke jeg, og håper ikke. Er ikke mange timene folk er lvl 10 så er lite vits å bruke tid og penger på det. Endret 4. desember 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
noxside Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) edit noen som har siste patch notes (main assets 13)? Du kan lese patch notes i launcher Endret 4. desember 2011 av noxside Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 nei det kan jeg ikke, er på jobb og tror ikke jeg bør laste ned launcher på resepsjons maskinen ^^ men jeg prøvde det, fikk bare "there is no patch notes" eller noe lignende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Men jeg har heller ikke lyst å spille et spill der jeg venter på at alt blir "perfekt balansert" i 3 måneder til jeg når lvl 50. Jeg er ikke typen til å grinde til lvl 50 på ei uke. Det kan jeg ikke heller siden jeg jobber. Endret 4. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
noxside Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) nei det kan jeg ikke, er på jobb og tror ikke jeg bør laste ned launcher på resepsjons maskinen ^^ men jeg prøvde det, fikk bare "there is no patch notes" eller noe lignende. hehe, ok. Kunne ikke poste dem her, siden man kan ikke kopiere tekst fra launcher :/ EDIT: http://www.torhead.com/patch/20111203 Endret 4. desember 2011 av noxside Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Men jeg har heller ikke lyst å spille et spill der jeg venter på at alt blir "perfekt balansert" i 3 måneder til jeg når lvl 50. Jeg er ikke typen til å grinde til lvl 50 på ei uke. Det kan jeg ikke heller siden jeg jobber. Men du trenger perfekt balanse før level 50? Perfekt balanse finnes forresten ikke i MMORPGs. Det finnes vel ikke i noen spill uansett genre. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Balanse fra 1-49 er bare tull, umulig få det til. Det er viktigst få balanse på 50, Men det tar tid. Har ikke oppleved mmorpg så er balancert fra starten. Jeg har Spilt siden 1997 (Ultima online) 1 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Noen som skal spille Scoundrel? Tror det blir det på meg, eller Jedi Councilor (usikker på advanced class), liker meg best som support klasse, f.eks i wow som druid og paladin, der jeg kan dps og heale/tanke når det er nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå