FrankBjarne Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det koster deg ikke ekstra. De tar 50 kroner betalt nå slik at du får tidligere tilgang, betaler fulle summen senere og får ekstra items. Det at det kalles en avgift er bare tull. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Utrolig masse godsaker som kom i patch i dag, som jeg la merke til tidligere i dag. Nå går det blant annet raskere å komme seg til level 10. Man har mange flere muligheter på UIen under settings. Nå begynner det faktisk virkelig å ligne noe Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hva er det som har fått deg til å snu deg rundt, Naken_Greve? Jeg har innhentet empiri, hoppet ned fra stubben min, og sist men ikke minst lagt fra meg Star Trek fanboy-klærne... Jeg er renset og kroppen min er klar. 1 Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Fikk mail nå om at jeg skal få spille siste del av betaen - får tilgang imorra. Før dette har jeg kun spilt den siste beta-helgen.. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins: Friday, December 2 at 1:00 PM CST Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Då var betan i gång igen! Härligt! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Spank me sideways...beta imorra igjen Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 ikke bare meg skjønner jeg men 1pm etter vår standard er.. erm. hvordan var det der igjen? 6-7 timer bak eller foran. f*en ble jeg usikker. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Faktisk noe deppa nå ass, fikk ikke invite *edit** det er 7 timer bak. Endret 1. desember 2011 av jihn Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 vet ikke helt om det er positivt å få tilgang igjen:/ Noen som vet om vi får forsette på de vi laget sist helg? Og når er 01:00PM her i norge? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 vet ikke helt om det er positivt å få tilgang igjen:/ Noen som vet om vi får forsette på de vi laget sist helg? Og når er 01:00PM her i norge? Rimelig sikker på at de er slettet. 01:00PM blir 20:00 for oss Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Heldignøffer, ingen invite her. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Lovly blir en bra helg ^^ Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Kan være mailene våre er forsinket, håper jeg ihvertfall. Kommer til å hyle hvis jeg får tilgang igjen. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Innboks = 0 Vel, heldigvis ikke så lenge å vente uansett. Var med forrige helg, så har fått en liten dose. Likte best min Sith Warrior/Marauder. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Kan være mailene våre er forsinket, håper jeg ihvertfall. Kommer til å hyle hvis jeg får tilgang igjen. Vert å sjekket swtor.com/tester ? Står complete på min, hva står det hos dere som har fått? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 andre enn meg som har et rent helvete med å logge inn på sidene dems? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Da ble det invite på meg Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Er bekrefta at grafikken var bugga i betaen som var, mao High Setting fungerte ikke. Vi spilte på low egentlig. Er addet i dagens patch. (Closed beta) Og det skal visstnok komme en Highest Textures option ved retail. Dette forklarer hvorfor jeg kunne kjøre i 2560x1400 med alt på maks uten at min ikke helt top of the line maskin hadde noe form for pusteproblemer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå