privinius Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Herlig! Da kjøper jeg bare en nøkkel fra G2Play. Takker, takker Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ser etter en guild med eldre spillere som ikke tar alt så seriøst og som fokuserer mer på å ha det gøy. Er sjøl 44 år og er ikke spesielt begeistret for dette med å måtte spille til visse tider osv. Er mer av den avslappa gameren som spiller når jeg har tid og lyst 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har du sjekket ut Starwarsnorge.com? Der er det to guilds: Starfighters (Republic) og Impetus Norvegicus (Emprie). Begge er casual og man spiller akkruat når man ønsker selv. Når det gjelder eldre spillere, så, joda, det er del av de også. Sjekk ut www.starwarsnorge.com 1 Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har du sjekket ut Starwarsnorge.com? Der er det to guilds: Starfighters (Republic) og Impetus Norvegicus (Emprie). Begge er casual og man spiller akkruat når man ønsker selv. Når det gjelder eldre spillere, så, joda, det er del av de også. Sjekk ut www.starwarsnorge.com Takk for tips Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Gikk inn på Origin nå for å forhåndsbestille og så kommer det opp dette: Forhåndsbestillingsavgift 50 kr. Det er det dummeste eg noen gang har sett. 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Digital Delux er forresten tilgjengelig igjenn nå. Ja, prisen er stiv, rett og slett dumt. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Det skal herved stadfestes at jeg tar tilbake alt det negative jeg har sagt om Swotor! Etter å ha kommet i litt bedre humør, samt lest meg skikkelig opp på materialet, sett masse youtube-klipp så vil jeg ha det bragt på det rene at jeg tok feil... Ha meg unnskyldt! Jeg elsker dette spillet! Endret 1. desember 2011 av Naken_Greve 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Gikk inn på Origin nå for å forhåndsbestille og så kommer det opp dette: Forhåndsbestillingsavgift 50 kr. Det er det dummeste eg noen gang har sett. Kanskje lese deg opp på hva det innebærer først? Forhåndsbestillingsavgiften dekker følgende: Tidlig tilgang til spillet Fargestein (virtuell gjenstand) Kortet ditt blir forhåndsautorisert for hele prisen på spillet. Etter 24 timer blir denne forhåndsautoriseringen frigitt, og du blir BARE belastet 50 kr for forhåndsbestillingen. Det resterende beløpet belastes når spillet utgis. Hvis du lurer på noe, kan du se i listen over vanlige spørsmål om forhåndsbestilling. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hva er det som har fått deg til å snu deg rundt, Naken_Greve? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Tipper noen ga ham penger. 1 Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Dette blir interressant. Jeg var i kontakt med EA/origin customer support tidligere da Digital Deluxe stod som "utsolgt". Kundekonsulent hos customer support sa "beklager, vi er utsolgt, du får bestille vanlig edition eller L.E.i stedet". Nå har jeg betalt 50,- spenn hos min lokale game butikk, men vil ha Digital Deluxe. Så nå sendte jeg inn en ny henvendelse til origin customer support om å få trekt ifra den 50-lappen. Forbanna løgnere og svindlere. Bioware skulle aldri samarbeida med den pissutgiveren. Poster her når jeg får tilbakemelding. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Prøvde betaen i helgen hos min bror, ser kjempegøy ut Har fått pre-order code, gleder meg til å få begynt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) snipp Jeg hadde en vanlig digital tidligere, nettopp pga av det var utsolgt. Når jeg så dette i dag, så kjøpte jeg Delux og kanselerte den vanlige digitale. Faktisk var supporten helt ok da, men jeg stoler ikke på noe av dette før jeg faktisk har versjonen på pc`en og rett beløp er trukket. Jeg brukte det chatte systemet når jeg pratet med dem, jeg spurte om hvorfor Delux nå var i salg igjenn, men de viste ikke. Faktisk har ikke Delux versjonen kommet inn i mine spill på Origin, og den jeg kansellerte er ikke forsvunnet heller. Trodde dette skulle skje nærmest med en gang? Endret 1. desember 2011 av guttorm Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Merkelig at Deluxe plutselig ble tilgjengelig igjen da. Skal bare se at det plutselig blir laga 50 tusen CE's til og. Ikke mye tiltro til EA. Gleder meg ihvertfall noe vanvittig til launch da, har igrunnen ikke lyst til å spille noe annet her hjemme nå **Edit** Får ikke til å logge på forumene forresten, noen andre som har problemer med det? Endret 1. desember 2011 av jihn Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Er bekrefta at grafikken var bugga i betaen som var, mao High Setting fungerte ikke. Vi spilte på low egentlig. Er addet i dagens patch. (Closed beta) Og det skal visstnok komme en Highest Textures option ved retail. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Det er jo HELT fantastisk å høre Har du en kilde på det, forresten? Endret 1. desember 2011 av Selvin Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Regnet nesten med noe lignende. Men trodde heller at det ville bli mulighet for å kjøre ultra settings, selv om det kanskje blir det også. Men alltid godt å vite at ting vil bli enda bedre. Personlig så syntes jeg grafikken var mer enn grei nok, men er mulig jeg ikke er så kravstor. Spilte blant annet Diablo 2 på nytt igjen i en del uker i sommer, og etter noen få dager så var den grafikken mer enn bra nok også Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det er jo HELT fantastisk å høre Har du en kilde på det, forresten? Bare så på en closed beta dude som streamet, han nevnte alle endringene i patchen nettopp. http://en.twitch.tv/jerleminara Så han skifta mellom low og high, jeg så også at ting som elver og sånt nå ser helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 De har skifta enda en irriterende ting også ser jeg. Nå må man ikke lenger peke over valgene for å se om man velger light eller darkside. Til de som mener at ting ikke kan forandre seg i det hele tatt på noen få uker fra stresstesten kan i hvertfall sette i gang å spise ordene sine Leser i mellom patchnotes nå selv fra et par dager siden, og det er enormt mye de har endret på allerede. Tipper nok det kommer minst enda en patch før release, i tillegg til en god del foranderinger den første tiden etter lanseringen den 20. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Gikk inn på Origin nå for å forhåndsbestille og så kommer det opp dette: Forhåndsbestillingsavgift 50 kr. Det er det dummeste eg noen gang har sett. Kanskje lese deg opp på hva det innebærer først? Forhåndsbestillingsavgiften dekker følgende: Tidlig tilgang til spillet Fargestein (virtuell gjenstand) Kortet ditt blir forhåndsautorisert for hele prisen på spillet. Etter 24 timer blir denne forhåndsautoriseringen frigitt, og du blir BARE belastet 50 kr for forhåndsbestillingen. Det resterende beløpet belastes når spillet utgis. Hvis du lurer på noe, kan du se i listen over vanlige spørsmål om forhåndsbestilling. Ja ok så eg får en stein og litt tidligere tilgang. Hvorfor skal dette koste meg ekstra uansett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå