vikingkylling Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Vet det er tidlig å si, men etter at dere har spilt betaen, har dere noen anelse om hvilken klasse som er den minst populære? Har hørt Smuggler kan være rimelig kjedelig, så den er jo en kandidat. Jeg gleder meg enormt til Old Republic, og planlegger å spille en "upopulær" klasse for å skille meg litt ut. Og jedi, så klart. Så liten gameplay-video av Jedi Counselar med dobbel-lyssverd, så det blir nok en sånn også. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Tipper hvertfall at Imperial Agent blir i klart mindretall på Empire siden, de fleste vil nok naturligvis spille Sith Inquisitor eller Sith Warrior, forstålig nok, men samtidig så er Bounty Hunter en av de mest populære "ikke force klasse" alternativene jeg vet om. Ergo er jeg ganske sikker på at Imperial Agent blir i mindretall, dog tviler jeg ikke på at endel vil spille den klassen også. Smuggler og Imperial Agent bygger jo på mange måter det samme, og personlig fant jeg spesielt Imperial Agent startområdet og kreftene temmelig uoversiktlig, forvirrende og etterhvert temmelig kjedelig sammenlignet med stort sett alt annet jeg har spilt til nå. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Imperial Agent hadde etter min mening beste storyline lvl 1-10. Jeg har spilt gjennom sith warrior, imperial agent, jedi warrior, jedi consular, bounty hunter ... 1 Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Spilte igjennom Trooper starting zone og fikk et "WTF-moment" som jeg ikke så komme i slutten, som gjorde at jeg fikk lyst til å spille videre, men det får jeg vente med ettersom det er Trooper jeg skal spille ved release. Men synes også, som aebriol sier, at Imperial Agent storyline 1-10 er den beste, sammen med Trooper. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg har ikke prøvd Imperial Agent, men jeg har prøvd både Sith Inquisitor og Bounty Hunter, og jeg må si at begge to har veldig gode story-lines(lvl 1-10). Jeg syntes Sith Inquisitor sin story-line var amazing og bounty hunter sin var også ganske kul, elsker at den klassen er så sterkt preget av å få credits . Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg prøvde Smuggler , greit nok. Skal vertfall ha en klasse som ikke flyr rundt med magi , laser-stokker og annen møk. Det blir "kuler og krutt" på meg 1 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) De fleste storylinene er nok underholdende på sin måte. Jeg var ihvertfall svært fornøyd med SI. Latteren tok meg mange ganger! Tror også det blir vanskelig å finne en klasse som blir så veldig mye mindre spillt en de andre. Så en poll på det offisielle forumet i går som viste en ganske jevn fordeling på empire sine klasser. Eneste var SI som lå et par hakk foran de andre. Spill nå det du har lyst å spille... Endret 30. november 2011 av jihn Lenke til kommentar
privinius Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er bare via Origin man får preordret? Syntes det var litt stiv pris! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Verdt hver eneste krone, skulle gledelig betalt 2000kr for det. Så mye likte jeg betaen. Har bare sittet å sett på gameplay videoer i det siste fra spillet, lengter tilbake deluxe! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er bare via Origin man får preordret? Syntes det var litt stiv pris! Nei, cdon.no, gamezone etc har også pre-order. og ja enig, Origin prisen er litt på trynet. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg er jo redd The secret world vil floppe også. Men er noe med hvordan feeling en får av spillene. Og allerede nå fra vidz rundt omkring så er jeg mer spent på det enn SWTOR.. Derav håpte jeg kan Star wars skulle "blow my socks off" og bli giret da jeg hadde små forventinger. Men ble sittende en feeling som andre sier "same shit" og små ting som jeg føler vil bli irriterende i lengden. Og det er ikke bra etter ca 3-4 timer spilletid. Kommer nok om 5mnd å være like skuffa over The Secret World, men har da lov å se frem mot det, og håper det vil "blow my socks off" I et MMO spill har du jo mer eller mindre bare lest manualen etter 3-4 timer. Spilte selv nærmere 20 timer, og jeg vil ha mer.. nå! For å si det rett ut som det er; du har knapt nok rettighet til å utgi en mening etter 3-4 timer i et så stort spill. I WoW når det ble lansert så ville du knapt nok som human ha hatt nok tid til å fullføre startquestene i den bittelille byen, og kanskje - bare kanskje kommet deg til Stormwind for første gang. Vil du da si at du har opplevd alt det WoW hadde å tilby? Hvis ja, så har du gått glipp av mye de siste årene. Det samme gjelder The Old Republic. My 2 cents.. World of Warcraft hadde bare 100 quests når det kom ut husker jeg korrekt. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er bare via Origin man får preordret? Syntes det var litt stiv pris! Nei, cdon.no, gamezone etc har også pre-order. og ja enig, Origin prisen er litt på trynet. Pre-order i den forstand at man får tilsendt all info? Skal tilbringe julen på hytta, så hel-digitalt hadde vært hel-max. Fikk ikke prøvd betaen, så jeg lurte også på om dette er et spill verdig å kjøpes! Har planer om å kjøpe det uansett, men inntrykket til folk hadde vært herlig. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Min mening om SW:TOR er veldig greit: - Suger som MMORPG - Veldig bra som RPG Totalt sett ett bra spill, som jeg kommer til å kjøpe, og spille som ett singel player rpg ... med andre ord, makse ett par karakterer og så unsubscribe. Ang. secret world har Funcom lært meg fra Anarchy Online og Conan at det å kjøpe deres spill ved lansering er verdiløst ... jeg skal vente minimum 6 måneder etter release. Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 World of Warcraft hadde bare 100 quests når det kom ut husker jeg korrekt. To alternativer her. 1) Du har dårlig hukommelse 2) Du har blitt feilinformert World of Warcraft var litt tynt på quests i enkelte level ranges da det først kom, men det hadde nok LANGT over 100 quests. Jeg spilte selv lvl 1-20 i en sitting, og gjorde nok over 100 quests selv, og da var det mange områder jeg ikke var innom i min range (ettersom jeg var human var jeg ikke innom noen hordeområder, ingen night elf områder, og ikke startområdene til gnome eller dwarf). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Du er nok feilinformert der, ja. WoW var det første MMORPG'et som lot deg queste helt til max level. De hadde altså laget det sånn at du alltid skulle ha quests å gjøre, og bli sendt til neste questgiver eller område av en quest også. MMO'ene før dette besto av 50% XP grinding, questene forsvant bare i 5-10 levels og det eneste du kunne gjøre var å hugge ned monstre for XP. Questene var ikke random-genererte heller, som f.eks. Anarchy Online sine mission generators. Endret 1. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
diminish Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Siste sjans til å søke og joine guilden vår, da guild pre deployment stenger i morgen! Helnorsk 18+ PvE fokus, Imperial guild leter etter seriøse gamere Vi vil spille på PvP server, men vil ha et primært fokus på PvE, selv om litt PvP kommer til å skje Skriv din søknad på vårt forum. Endret 1. desember 2011 av Hårek Lenke til kommentar
Arothen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Vi skal spille på en PVP server. The Creed heter guilden. Vi er ca 20 spillere, mikstur av briter og nordmenn. Vi er like mye PvE fokuserte som vi er PvP. Om noen av dere som har lyst å joine er det bare å sende application på: SWTOR Vi eier vår egen ventrilo, masse folk som chit chatter her hver eneste dag.. Vi er veteraner fra en LOTRO guild ved navnet eXodus. Vi var og er fortsatt en av de største guildene på Snowbourn serveren som er kjent for å være hardcore innenfor endgame content etc. Om dere har lyst å vite mer er det bare å si ifra <3 Er tilgjengelig stort sett hele dagen lang. Vi var i beta, og gud var det noe av det morsomste spillopplevelsen jeg har hatt. Vi endte på lvl 29 i helga, så fikk gjennomgå en god del. Endret 1. desember 2011 av Arothen Lenke til kommentar
privinius Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Må bare få svar på noe, jeg: Er det bare Origin som har online pre-order? Skal være på hytta, så det må være digitalt. Lenke til kommentar
Arothen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ja bare Origin. Jeg kjøpte min i Juli, men gjorde det via Game.no - så får spillpakka i posten den 12 desember. Gjør du det via Origin skal det nok være tilgjengelig for nedlastning Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Må bare få svar på noe, jeg: Er det bare Origin som har online pre-order? Skal være på hytta, så det må være digitalt. Du vil kun finne digitalt hos Origin så vidt jeg vet. Men du kan godt kjøpe fra resellers for å spare penger. G2Play selger Origin nøkler http://www.g2play.net/store/MMO-Star-Wars/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå