Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Samme her, har forhåndsbestilt og angrer ikke, men er litt enig med uttalelsen, spillet ser ikke "nytt" ut (selv om AA var slått av). Men jeg syntes faktisk space combat var litt morsomt, det fungerer som en daily quest, og du får god xp, så å slappe av med en "minigame" med romkamp er helt ok for meg. Jeg tipper det kommer vanskeligere oppdrag etterhvert som man når høyere levels.

Men jeg vil ha empire gui som blir mørkere/rødere dess mer onde valg jeg tar. :dribble:

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er komisk hvor sprikende meninger folk har! Jeg er fan av KOTOR, så for meg ble det lett en vinner. Synes grafikken var fin (skygger bør justeres litt), og ikke så tegneserieaktig som jeg fryktet. Voice-actingen var som forventet veldig bra. Men har bare spilt ca. til level 10 med jedi knight, og level 5 med et par andre klasser, så balanse og slikt kan jeg ikke uttale meg om.

Håper det går an å flytte på vinduer etterhvert.

Lenke til kommentar
Jeg sitter veldig på gjerdet. Hadde jeg ikke hatt studentøkonomi hadde jeg nok kjøpt det for å prøve det grundigere. Det spørs om jeg gidder å ta meg råd til det nå.

Unnskyld meg, men ikke råd til 100kr i måneden? Student selv og du må være rimelig raka fant for å ikke ha råd til det.

Blir nok muligens gaming i juleferien for min del og. Da har jeg god tid til å gjøre det jeg vil!

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Tror ikke de kommer opp før i natt en gang. Rundt midnatt.

Niks, de kommer opp en gang i løpet av uka. Det er web/forums som skal være oppe ca kl 20.00. Beta test er over for de fleste unntatt de som har vært med i lukket/intern testing. For de som ble plukket ut til helgens testing er det altså over for.

Serverne skal oppdateres til retail build og testes før lansering og det gjøres internt i en lukket test.

Endret av Raggz1967
Lenke til kommentar

Egentlig ikke, jeg fikk så vondt i venstre håndledd på søndag, at jeg klarte ikke spille mere. For mye statisk "arbeid" med venstrehånda på WSAD og 12345 knappene var nok skyld i det.

Har bestilt en Razer Nostromo og Razer naga-mus for kommende tider. Bedre håndleddstøtte på nostromo og masse knapper på musa så jeg slipper edderkopp-skills på tastaturet.

Lenke til kommentar

Haha, hadde fri mandag, så første jobbdag i dag, så kom ikke på det var tirsdag i dag :p

Endelig tid til Skyrim igjen...

Egentlig ikke, jeg fikk så vondt i venstre håndledd på søndag, at jeg klarte ikke spille mere. For mye statisk "arbeid" med venstrehånda på WSAD og 12345 knappene var nok skyld i det.

Har bestilt en Razer Nostromo og Razer naga-mus for kommende tider. Bedre håndleddstøtte på nostromo og masse knapper på musa så jeg slipper edderkopp-skills på tastaturet.

Jeg har kjøpt inn dertil egnet utstyr, men gadd ikke forandre keybindinga på betaen noe særlig. Men tror det blir gøy når jeg får satt opp G700-musa og G510-tastaturet skikkelig =)

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Myte eventyr som secret world prøver på funker sjeldent selv som singleplayer spill. Man må treffe helt perfekt på spillbarheten, det visuelle, lydbildet og alt. Det er vel stort sett bare Tomb Raider og Uncharted som virkelig treffer bra her.

Funcom skal gjøre dette i en MMO-setting, kjent for dårlig spillbarhet og omgivelser. Jeg kan ikke skjønne at det kan fungere.

Lenke til kommentar

Kudos til Funcom som tør å prøve ut nye ting, slik at andre utviklere kan stjele det som fungerer.

Fordelen og ulempen med SWTOR er at de tar et lite skritt videre. Tar man for store skritt er det lett for å snuble. Tar man for små, virker det som man står stille, ergo "same shit".

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Gi gjerne feedback på Nostromoen, er flere som vurderer den (eller G13 fra logitech).

Lenke til kommentar

Jeg er jo redd The secret world vil floppe også. Men er noe med hvordan feeling en får av spillene. Og allerede nå fra vidz rundt omkring så er jeg mer spent på det enn SWTOR..

Derav håpte jeg kan Star wars skulle "blow my socks off" og bli giret da jeg hadde små forventinger. Men ble sittende en feeling som andre sier "same shit" og små ting som jeg føler vil bli irriterende i lengden. Og det er ikke bra etter ca 3-4 timer spilletid.

Kommer nok om 5mnd å være like skuffa over The Secret World, men har da lov å se frem mot det, og håper det vil "blow my socks off" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...