Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg blir for all del ikke skremt vekk av dårlig grafikk. Jeg har mange hundre timer med roguelikes, så det er ikke det det står på.

Jeg er bare jævlig skuffet over hele greia. Alt ser ut, høres ut, føles som om det kunne vært produsert for 10 år siden...

Lavmålsproduksjon.

Endret av Naken_Greve
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig får jeg KOTOR-følelse, bare mye, mye sterkere. Åh, jeg elsker det, og jeg synes spillet er ytterst fantastisk! Jeg har vært godt intressert siden 2008, men har holdt mine forventninger på et moderat nivå, noe jeg er glad for. I tillegg er jeg ikke en MMO-veteran av dimensjoner. Litt WoW har jeg, men personlig treffer ikke det meg så veldig. Kjedelig er det, spesielt questene og all grindingen. Fysj!

Lenke til kommentar

Hva sammenligner du med, Naken_Greve? Skyrim? Crysis 2? World of Warcraft som har vært ute i åtte år?

 

Jeg sammenligner med andre MMOs selvfølgelig. Alle vet at man ikke kan sammenligne MMOs med andre spill, og det at du spør om jeg gjør det sier vel egentlig mest om deg...

 

Ta f.eks RIFT, et knallbra MMO med en levende verden, en utrolig atmosfære, deilig musikk, og knallbra totalopplevelse. Dette er slik et moderne MMO skal presenteres, høy kvalitet over hele linja, og det fra dag en.

 

SWOTOR ga meg ingenting av dette (og ja, jeg vet det er en BETA, men hvor mye tror dere egentlig at de kommer til å endre til release?!?).

 

EDIT: Jeg sier ikke at jeg ikke kommer til å spille det. Jeg har jo forhåndsbestilt det, og spilt alle MMOS siden Ultima Online, så selvfølgelig skal det få en sjanse.

Jeg er bare så lei meg for at førsteinntrykket mitt tok fra meg all gnist og interesse.

Endret av Naken_Greve
Lenke til kommentar

Jeg ser frem til å bli skikkelig rik i TOR. Gleder meg til å få utnyttet professions, auction house, spillere og alt annet for å få tak i credits.

Håper dette er mer interessant og variert enn i WoW.

 

Nå får dere slutte å grine om grafikk. Det er langt i fra det viktigste !

Lenke til kommentar

Jeg har mange hundre timer med roguelikes, så det er ikke det det står på.

Jeg er bare jævlig skuffet over hele greia. Alt ser ut, høres ut, føles som om det kunne vært produsert for 10 år siden...

Lavmålsproduksjon.

 

Rogue kom ut i 1980 forøvrig. De fleste roguelikes kom over 10 år etter. Skjønner ikke helt sammenligningen.

 

Hadde forøvrig elsket om det kom spill nå som føles som om det kunne vært produsert for 10 år siden i forhold til dagens ræl. *sukk* Enda bedre om Old Republic føltes ut som det var produsert for 10 år siden! Det gjør det dessverre ikke.

Lenke til kommentar

Hva sammenligner du med, Naken_Greve? Skyrim? Crysis 2? World of Warcraft som har vært ute i åtte år?

 

.........

Ta f.eks RIFT, et knallbra MMO med en levende verden, en utrolig......

:!:

 

Rift var/er da et kjempegodt gjennomført MMO, ulikt SWToR som rett og slett føles uferdig. Så mye hype som var rundt spillet, så skuffer dette stort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva sammenligner du med, Naken_Greve? Skyrim? Crysis 2? World of Warcraft som har vært ute i åtte år?

 

.........

Ta f.eks RIFT, et knallbra MMO med en levende verden, en utrolig......

:!:

 

Rift var/er da et kjempegodt gjennomført MMO, ulikt SWToR som rett og slett føles uferdig. Så mye hype som var rundt spillet, så skuffer dette stort.

Uferdig? Denne betaen er vel en av de bedre noensinne. Har aldri vært borte i et spill som er så lanseringsferdig som dette. Så den må du lenger ut på landet med.

Lenke til kommentar

Hva sammenligner du med, Naken_Greve? Skyrim? Crysis 2? World of Warcraft som har vært ute i åtte år?

 

.........

Ta f.eks RIFT, et knallbra MMO med en levende verden, en utrolig......

laugh.gif

 

Rift var/er da et kjempegodt gjennomført MMO, ulikt SWToR som rett og slett føles uferdig. Så mye hype som var rundt spillet, så skuffer dette stort.

Uferdig? Denne betaen er vel en av de bedre noensinne. Har aldri vært borte i et spill som er så lanseringsferdig som dette. Så den må du lenger ut på landet med.

 

Folk har ikke peiling hva en beta er for noe og har garantert ikke vært i en stor beta test som dette om en ikke ser at dette er muligens den glatteste store beta testen siden....hm.....kommer ikke på noen i farta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...