Bytex Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Joda de var der, men du må muse over svarene for å se hva som er dark og light. Så hvis du bare trykket 1,2,3 hele tiden så du det nok aldri. Og det er masse dialoger som ikke har noen dark/light options også. Evt hadde du disablet settingen som viser "alignment" i dialog. Endret 28. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Aha, da har vi forklaringen der. Orker jo ikke virre rundt med musa, når jeg kjapt kan trykke 1, 2 eller 3 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Så det er ikke slikt at 1 alltid er snill, 2 nøytral og 3 slem? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Nei, det er varierende. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Spillet ser ufattelig mye bedre ut med AA, tro meg. Jeg ser mange som klager på ikke noe innovasjon, dårlig ditt, WoW datt. Men hvorfor skal de ha innovasjon hele tiden? Har FPS-sjangeren det? Nei. Har RPG-sjangeren det? Nei. Har platformsjangeren det? Nei. Disse sjangrene gjør akkurat som SWTOR har gjort nå; de tar den gamle leiren, jobber med den, og gjør den enda bedre! Men alikevel klager folk seg skakk ihel. De sammenligner med WoW (som forøvrig har vært ute i sju-åtte år), og mange prater også om at levling betyr ingenting, end-game er alt. Vel, i WoW er kanskje det tilfellet, men ikke i SWTOR! Her er det dyp story, prating, masse spennende lore utenom. Det er noe helt annet! Huff, jeg synes det er trist at folk er så warcraft-formet. Det er bare det som betyr noe, og alt det andre er dritdårlig! Tragisk. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 De har variert det så du ikke bare skal svare 1 gjennom hele spillet for å få light side points, og 3 for å få dark. 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Absolutt enig Selvin. Så en som klagde på at han måtte gjøre group-quests i low-level. Det hørte visstnok ikke hjemme der, og burde etter hans mening være forbeholdt end-game. Jeg ser ikke noe poeng i å speede gjennom 50 levels for å "bli ferdig". Halve morroa er jo å spille seg oppover. 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 imo så har Age of Conan den beste gameplay-mekanismen. Bioware kunne jo ha bygget videre på en slik innovativ modell, istedenfor den som er 10 år gammel. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg syns spillet gjør massevis av riktig, dette er første MMO'et man faktisk kan PvP'e i low level og ha det morro med engang. Allerede på level 10 kan du være med å kicke ass. Allerede på level 10 har man flashpoints, store group instanser man kan ha det hyggelig med. Fleste MMO'er har dette som end content. Når jeg logger på SWTOR så er det ikke noe "Huff jaja må grinde for å få det kult med karaktern min" tankegang som jeg ofte har i MMO'er. Her er det morro med engang, jeg tar ut high level folk i PvP og føler min low level kan bidra med noe fra starten av. I LIKE ! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Noe av utfordringen med å ha group-content i low-level er at man trenger en stor brukerbase. I starten av lanseringen er ikke dette noe problem grunnet veldig mange nye spillere. Men hvis de kommer til å slite med å få nye low-level characters så ender det som Warhammer Online. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Enig med Avean; her er det morsomt fra første stund! Ikke et slit og en jobb til endgame, for å nå det "morsomme". Jeg elsker det! 1 Lenke til kommentar
Disco Stu Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Mulig at dette er tatt opp før, men orker ikke lese hele tråden.. Hvilken klasse fungerer som tank i SWTOR? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) De som klager på grafikken i SWTOR er vel de samme som klager på grafikken i WoW. Jeg syns grafikken i SWTOR er sånn passe Star Warsy og har vel egentlig ikke noe å klage på der. Kunne sikkert vært litt mer detaljert på enkelte ting, men slikt kommer etter som spillet utvikler seg. For WoW hadde jo f.eks ikke samme crispy og detaljerte grafikken i starten som det har nå. Og det ser vel ut som de har valgt samme smarte skaleringen i SWTOR som Blizzard i WoW for å prøve og huke tak i flest mulig spillere og ikke bare de med monstermaskiner. UI'en er helt grei. Og med annet de kjører sånn kjedelig non-addon holdning, så er jo dette ting som vil kunne forandres på senere. Jeg ser ikke poenget med grouping før en har kommet til klasseskillet som definerer karakteren. Hva er poenget med å groupe på en måte som senere i spillet blir umulig? Eller har jeg gått glipp av noe og alle classes kan være healers? Men som tidligere sagt, artig spill. Blir vel et kjøp tenker jeg, for som sikkert en av få eiere av Tabula Rasa her inne, så er nok SWTOR et sikkert kjøpt til sammenligning. Endret 28. november 2011 av Cappo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Bounty Hunter virker som en kul class. Starta nettopp en, han sier mye morsomt i dialoger. Og hele opplegget med The Great Hunt er jo totalt annerledes enn f.eks. en sith eller jedi. Bounty Hunters joiner bare TGH for å jakte og drepe og få penger. Ingenting annet. Og jeg har et lite intel team på 3 stk som finner nye bounties og hacker ting i bakgrunnen, litt som folka på gølvet i CSI. En søt kvinnelig hacker bl.a. Startskillene er også morsomme, en instant wrist missile og en power punch + den vanlige quick fire. Angrepene genererer Heat, så jeg kan ikke spamme raketter i evigheter, men får av 5-6 stk før jeg går varm og må kjøle ned eller bruke "vent heat" som har 2 min cooldown. Lurer på om jeg får jump pack etterhvert som Boba Fett har i filmene.. Litt dumt at guildet mitt kommer til å aligne med Republic, så jeg kan ikke spille Empire chars sammen med dem. Med mindre de lager en alt guild for imperials. Endret 28. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Disco Stu Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 De som klager på grafikken i SWTOR er vel de samme som klager på grafikken i WoW. Jeg syns grafikken i SWTOR er sånn passe Star Warsy og har vel egentlig ikke noe å klage på der. Kunne sikkert vært litt mer detaljert på enkelte ting, men slikt kommer etter som spillet utvikler seg. For WoW hadde jo f.eks ikke samme crispy og detaljerte grafikken i starten som det har nå. Tipper ultramode grafikkinstilling kommer ved lansering Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) I starten grouper man egentlig bare for å få nok DPS til å drepe alle elitene som er i 2+ instancene. Ikke noe annet. Healing og slikt er ikke så nødvendig. Den første Flashpoint-instancen krever mere enn bare deg+companion, men går greit med 2+companions med litt prøving og feiling. Endret 28. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 De som klager på grafikken i SWTOR er vel de samme som klager på grafikken i WoW. Nope, det eneste SWTOR leder på er polygonantall i player-modellen, mye pga cutscenes involverende denne. Det ser dog lite bra ut når en som regel har zoomet 800%. Wow er relativt eldgammelt, og selv med begrensede grafikkmuligheter klarer det å skape mye mer spennende omgivelser og områder enn den uinspirerte, middelmådige klatten SWTOR har å by på for øyeblikket. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Skuffet over spillet. Spesielt grafikk, fint forsåvidt men altfor lite detaljer. Veldig synd. Samtidig savner jeg bedre animasjoner og flyt i slåssing. Føler også at alle blir for generiske. Du kan velge talents etterhvert, men allikevel. Jaja da får jeg se fram til neste spill Du er klar over at spillet fortsatt er i BETA? Ja veldig, spørsmålet er vel heller om du vet hva en BETA er? I en open beta som spillet er i nå, tester de som oftest kun hva servere klarer av ytelse osv, Hvor mange instances de må sette feks. De får ikke gjort noen endringer på GFX før launch. Tviler på at AA kommer til å løse noe heller da det ikke vil gi mer detaljer men smooth ut mer.. SPillet er bra det er bare litt dårligere GFX enn jeg forventet. Har preordra så kommer sikkert til å spille det, men hadde forventet mer. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Vi får se hvordan det blir til launch, og hvilke funksjoner og greier de velger å putte inn da. Jeg venter i spenning! Jeg er forresten STERKT uenig med Pingas over her. WoW skape mer spennende omgivelser? Jeg klarer ikke å skjønne hvor du i det hele tatt får det fra. WoW sine områder er jo så kjedelige, statiske og livløse at det er trist. I SWTOR hører vi NPCer som prater, vi får fint designede områder som er laget på en helt annen måte enn WoW, og i tillegg får vi byer som er så massive og flotte at jeg mister helt pusten. Coruscant er helt fantastisk der den høye senatbygning rager over deg. Når du i tillegg har fantastisk komponert musikk i bakgrunnen blir jeg lamslått. 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Morsomt å se at hele diskusjonen har utartet seg til et evig mas om grafikk. Tror det kan være bra for spillerbasen at mange blir skremt bort av akkurat det. Jeg ble forøvrig positivt overrasket over det jeg så av betaen. Ikke noe revolusjon akkurat, men dialoger og en liiiiiiiiiiiten bit valg/konsekvens gjør at det i alle fall er en liten evolusjon. Hvis de er aktive med ban-hammeren på RP-serverne (særlig), så kunne det til og med blitt et bra rollespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå