Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Må man velge mellom å være snill eller slem? Altså har man muligheten til å være i midten, og få en historie som er skreddersydd en "grå" spiller?

Har dessverre sett alt for mange spill hvor det er enten eller.

Må ikke velge en side, men du får bedre bonuser av å lene sterkt en vei. Er noen vendorer som selger loot du bare kan bruke hvis du har nok light/dark side, men vanskelig å si hvor bra det er da. De har pets da (probe droid for dark/mouse droid for light) og en egen racer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde ikke ha så mye å si, det er enkelte vendors som selger ting der du må ha en viss light side eller dark side level for å kjøpe. Som en slags currency.

Hver level er 1000 points (hvertfall i starten), og man får gjerne 50-100 points for å velge light/dark i dialog eller quester. Du kan ikke gå rundt og drepe uskyldige for å få dark points.

Man kan velge mellom light/dark/nøytral alle steder det dukker opp i dialoger, og du ser tydelig hva som er hva (det kommer hvit stjerne eller rød trekant ved siden av svarene).

Det har null å si på force powers, de er det klasse og talent treet som bestemmer.

Du kan være en superdark Jedi Knight hvis du vil det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Skuffet over spillet. Spesielt grafikk, fint forsåvidt men altfor lite detaljer. Veldig synd. Samtidig savner jeg bedre animasjoner og flyt i slåssing. Føler også at alle blir for generiske. Du kan velge talents etterhvert, men allikevel. Jaja da får jeg se fram til neste spill

Lenke til kommentar

Skuffet over spillet. Spesielt grafikk, fint forsåvidt men altfor lite detaljer. Veldig synd. Samtidig savner jeg bedre animasjoner og flyt i slåssing. Føler også at alle blir for generiske. Du kan velge talents etterhvert, men allikevel. Jaja da får jeg se fram til neste spill

Du er klar over at spillet fortsatt er i BETA?

Lenke til kommentar

Må man velge mellom å være snill eller slem? Altså har man muligheten til å være i midten, og få en historie som er skreddersydd en "grå" spiller?

Må ikke velge en side, men du får bedre bonuser av å lene sterkt en vei. Er noen vendorer som selger loot du bare kan bruke hvis du har nok light/dark side, men vanskelig å si hvor bra det er da. De har pets da (probe droid for dark/mouse droid for light) og en egen racer.

Savner litt den muligheten for å spille som du selv vil. Blir for dumt å måtte velge om du skal være slem eller snill. Hadde vært mye bedre om man kunne svart etter hva man selv føler, uten å måtte tenke på at det fører til at jeg ikke kan få bonus-items. Burde i så fall være bonus-items for de som er i midten (som ikke de andre kan få)

Lenke til kommentar

Du vet at AA blir introdusert ved launch?

Jeg vil også legge til at jeg undrer over hvilket spill du har spilt, fordi animasjonene og flyten i slossingen er noe av det bedre jeg har sett på lenge. Bare detaljene til parry og block er milevis foran WoW.

Men for all del, sats gjerne på et annet spill, men ikke regn med gull og grønne skoger der heller da MMO alltid vil basere seg på andre MMO, så noen revolusjon innen spilleverdenen må du nok lete lenge etter. Hjulet er oppfunnet, hvorfor prøve å skape et nytt som er firkantet når det vi har fungerer optimalt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Savner litt den muligheten for å spille som du selv vil. Blir for dumt å måtte velge om du skal være slem eller snill. Hadde vært mye bedre om man kunne svart etter hva man selv føler, uten å måtte tenke på at det fører til at jeg ikke kan få bonus-items. Burde i så fall være bonus-items for de som er i midten (som ikke de andre kan få)

Du får bonuser for snill-slem og "grey"- dersom du er både snill og slem. Så du kan velge etter hva du selv føler. :) Det skal ikke være noen fordel å være snill/slem kontra grå :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

For min egen del så svarte jeg akkurat det jeg følte for i betaen, og det kommer jeg til å gjøre ved launch også. Lik som CE sin egen "butikk" ingame, tviler jeg på at ls/ds kommer til å ha noen gamechanging forandringer på spilleopplevelsen din. Litt av poenget er vel å få en unik opplevelse, ja?

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilt spillet, og fikk også tilgang til betaen i helga. Stort gledet jeg meg til å sette meg ned å spille litt...

Resultatet av helgens spilling er at jeg angrer bittert på at jeg forhpndsbestilte dette spillet. For makan til kjedelig gameplay skal du lete lenger etter.

Jeg har spilt så og si alle MMORPGer som har kommet ut siden Ultima Online, og dette må væ're et av de spillene som ikke klarte å gi meg noen verdens ting.

Som forventet var oppdragene typisk "MMOiske", og ikke noe negativt i seg selv, men måten de "selges" til deg som spiller er nitrist.

Elendige voice actings serverer platte og kjedelig introer, forferdelig avleggs grafikk (jada, jeg vet det er BETA, men ærlig talt, grafikken endrer seg ikke stort til launch...), lyden var a lav kvalitet (jeg trodde det var noe galt med oppsettet mitt, men det var det ikke), og som sagt alt var nitrist og kjedelig. Det var ingenting som fikk meg til å ønske å spille mer...

Beklager om jeg tråkker på noen fanboy-tær, men dette måtte jeg bare få ut. Jeg synes det er trist at et spill jeg hadde så store forventninger til ikke klarer å innfri noen av de...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Smaken er som baken, sier vel noen. :)

Jeg er heller ikke helt fornøyd med noen ting:

- GUI ser helt forferdelig ut (veldig "barnslig" på en måte). Hadde gjerne sett for meg et "empire" GUI og et "republic" GUI. Det som jeg så under test virket veldig grumsete, med feite rammer rundt hvert vindu og alt for store fonter på overskrifter osv.

Skipet du får som er fysisk jævlig stort som Bounty Hunter iallefall.. det tar deg lengre tid å løpe fra luken på skipet til døra i hangaren enn det tar å bruke public transport. Ser ikke helt hvordan skipet skal bli din "basestasjon" når det ikke er lett tilgjengelig.

Men jeg synes det var mye positivt, og de kommer til å fikse en drøss med bugs forhåpentligvis før launch. Og jeg fikk star wars "feeling" av hele greia. Synes du klassen din kanskje var kjedelig? Anbefaler deg å prøve bounty hunter. Da ler du hele veien fra byttet ditt til banken.

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilt spillet, og fikk også tilgang til betaen i helga. Stort gledet jeg meg til å sette meg ned å spille litt...

Resultatet av helgens spilling er at jeg angrer bittert på at jeg forhpndsbestilte dette spillet. For makan til kjedelig gameplay skal du lete lenger etter.

Jeg har spilt så og si alle MMORPGer som har kommet ut siden Ultima Online, og dette må væ're et av de spillene som ikke klarte å gi meg noen verdens ting.

Som forventet var oppdragene typisk "MMOiske", og ikke noe negativt i seg selv, men måten de "selges" til deg som spiller er nitrist.

Elendige voice actings serverer platte og kjedelig introer, forferdelig avleggs grafikk (jada, jeg vet det er BETA, men ærlig talt, grafikken endrer seg ikke stort til launch...), lyden var a lav kvalitet (jeg trodde det var noe galt med oppsettet mitt, men det var det ikke), og som sagt alt var nitrist og kjedelig. Det var ingenting som fikk meg til å ønske å spille mer...

Beklager om jeg tråkker på noen fanboy-tær, men dette måtte jeg bare få ut. Jeg synes det er trist at et spill jeg hadde så store forventninger til ikke klarer å innfri noen av de...

Gameplay er vel ikke noe anderledes en x antall andre mmo spill der ute? Om noe så gir SWTOR mmo sjangeren noe nytt når det kommer til gamplay, tenker på cover systemet som noen klasser har.

Kjenner meg absolutt ikke igjen med dårlig voice acting og synes oppdragene(questene) blir levert vesentlig bedre en samtlige mmo spill jeg har spilt dem siste 10 årene, dette er starten på fremtiden. Endelig ikke mer vegger med tekst som du ikke gidder å lese lenger....endelig blir en endel av historien i et mmo spill.

Grafikk valget Bioware har valgt er meget smart, det er skalerbart til å se bra ut på selv eldre maskiner...en oppskrift Blizzard kan nok takke mye av sin suksess for. Hos meg så ser det ihvertfall ganske så flott ut med alt skrudd på max...selv om AA ikke var tilgjengelig i beta, når en får skrudd det på maks vil det meste poppe ut litt mer med rette fine linjer.

Men smaken er jo som baken...jeg personlig er ikke spesielt stor Star Wars fan og liker generelt ikke mmo spill som er i scifi sjangeren. Og jeg ser en lei tilldens til endeløse space korridorer en skal løpe rundt i kan bli noe kjedelig i lengden...for det var MYE av dette i starten...eller dem forbaska ruinene som du hele tiden måtte tilbake til som sith...

Men et mer gjennomført og stabilt mmo spill i sluttfasen i beta er det lenge siden jeg har sett....skal gi det en sjangse om det blir elendig utover så er en nok akkurat gått lei til Guildwars 2 og The Secret World kommer :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er lite nytt i dette spillet, på godt og vondt. Det bruker en oppskrift som fungerer bra, men det tilfører ikke sjangeren mye nytt. Men det er et nytt MMO i SW universet, og det er voiceacting over hele linja. Og med female trooper (femshep voice actress) blir det nesten som å spille et Mass Effect MMO, med galaxy map og alt i mitt eget Tiny-Normandy romskip :thumbup:

Korridorene går litt fortere etter level 15 når man får sprint. Og hva som skjer på enda senere planeter når man får speederbike vet jeg ikke noe om. Men litt farting hit og dit blir det nok.

Uansett virker det midt i blinken for meg. Har lyst på et nytt MMO å pusle med, men liker å bruke tid på utforsking og historie. OG jeg elsker Mass Effect. Da passer det fint med et Bioware SW MMO med Jennifer Hale :yes:

Går rykter om at betaen funker til i natt en gang, og at Nvidia-folk (som meg) kan sette på AA manuelt i en eller annen .ini fil. Får teste det etterpå.

Edit : var ikke .ini, men driver : http://www.swtor.com/fr/community/showthread.php?t=661597&page=1

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

Man kan velge mellom light/dark/nøytral alle steder det dukker opp i dialoger, og du ser tydelig hva som er hva (det kommer hvit stjerne eller rød trekant ved siden av svarene).

Det så jeg aldri noe til denne helga. Er det allerede på plass, eller kommer det senere?

Det er allerede på plass. Men du må peke med musa over svarene for å se om det er light eller dark. Forhåpentligvis blir dette fikset slik at det er bedre synlig, da jeg for min del foretrekker å ta semi-kjappe valg med 1, 2 eller 3 knappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...