TheRealL Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Vil bare si at, ivertfall på Empire siden, så er Sith relativt svak iforhold til Imperial Agent. Jeg har ingen problemer med å drepe Sith's som IA. I PvP så ligger jeg ofte 30-3 i K/D score, og føler jeg ikke har noen problemer med å slakte fienden, mye på grunn av crowd control skills. (Dette er på level 19). Forøvrig digger jeg spillet so far. Har funnet ut at jeg skal ha en Commando (Trooper) på Republic side, og en Imperial Agent (Sniper) på Empire siden. Etter beta helga så blir det å fortsette å levle Sniperen. Digger voice dialog so far og ser virkelig frem til release. Cuz: Beta er beta. (Dvs, den blir slettet). Endret 27. november 2011 av TheRealL Lenke til kommentar
Owerein Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvor har folk forhåndsbestillt spillet fra? Vil gjerne ha spillet klart slik at jeg er klar fra første stund. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg bestilte fra Komplett. Delvis fordi jeg bestiller alt av datautstyr der, men også fordi det var den første plassen som hadde forhåndsbestilling av Collectors Edition når jeg snusa rundt tidligere i høst. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det er vell sånn at de med Early Access får et par dager før de må registrere selve spillet? Så det er ikke noe videre stress med tanke på spilletid, det er bare å plukke opp spillet 20. Desember? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Vi kunne registrere spillet med det samme vi fikk cd-keyen. Det bare låses opp i launcheren 15. desember istedet for 20. desember. Har ingen å si når man registrerer keyen. Lenke til kommentar
scootermus Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det er slik at man kan skaffe annet gear osv ja? feks, på den sith lorden det er bildet av på siden der. Da vil jeg kunne bytte ut chest og pants osv? synes han så stygg ut med det gearet der. Det sies at det er framtidens svar på world of warcraft? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Vil bare si at, ivertfall på Empire siden, så er Sith relativt svak iforhold til Imperial Agent. Jeg har ingen problemer med å drepe Sith's som IA. I PvP så ligger jeg ofte 30-3 i K/D score, og føler jeg ikke har noen problemer med å slakte fienden, mye på grunn av crowd control skills. (Dette er på level 19). Forøvrig digger jeg spillet so far. Har funnet ut at jeg skal ha en Commando (Trooper) på Republic side, og en Imperial Agent (Sniper) på Empire siden. Etter beta helga så blir det å fortsette å levle Sniperen. Digger voice dialog so far og ser virkelig frem til release. Cuz: Beta er beta. (Dvs, den blir slettet). Vanskelig å se på balanse i betaen her, jeg er level 12 og fighter mot folk som er level 18-19 osv. Men utrolig nok har jeg som regel KD på 5-6. Ser det er mange som ikke kan å spille klassen sin, glemmer å bruke super viktige abilities. Groupa med en Jedi Shadow tidligere som var level 14, spurte han hvorfor han ikke brukte stealth eller Shadow Strike (Noe av råeste angrepet vi har). Han visste ikke noe om det engang ................ et move som gjør glatt 2500 +++ i PvP. Samme med Jedi Knights som ikke vet om Master Strike. Ser mange som rett og slett ikke bruke det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jaja. Da gir jeg meg beta weekend. Imorra er det slutt for oss som joina på fredag kl 17. De som joina lørdag får holde på til tirsdag. Fikk endelig tilbake skipet mitt og fløy litt rundt. Kan enten gjøre masse space missions (on rails skytegallerier virker det som, ganske boring, hadde ikke direkte kontroll over hvor skipet flyr, bare flyr langs en ferdig path til mission er ferdig). De var litt som bombing missions i WoW, men mere "point and shoot". Anyway. Kan også fly hvor man vil på galaxy map, men planetene er delt inn i level-range, så det er ingen vits å dra til en 26-30 planet hvis du er lvl 15, får ingen missions der da. Den eneste som var lav nok range var Taris. Gidder ikke finne ut mere av story før spillet starter på ordentlig, alt blir jo resatt i morgen uansett. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Dette spillet var langt ifra imponerende. Fikk etter 2 levler, Been there done that følelsen. At ett spill med ett så voldsomt budsjett som dette faktisk ikke har fått mer for det er ufattelig. De har akkurat det samme gørr kjedelige kamp systemet som WOW. Gud forby litt kreativitet og innovasjon. Fikk samme følelsen egentlig. Hadde store forhåpninger og ble supergira etter 2 lekre og kule cinematic trailere. Men så begynte jeg å spille da og det var jo den samme gamle MMO følelsen når jeg spilte, noe jeg tydeligvis har blitt ekstremt mettet på etter altfor mange timer i WoW. Det er for tidlig å avskrive noe for min del, da vi snakker kun om noen timer i beta, men det lover ikke så bra når jeg får en nedtur når jeg begynte å spille. Og etter det klarte jeg ikke tenke på annet enn "sukk, hvorfor kunne de ikke laget KOTOR 3 istedenfor" Men kommer uansett til å prøve mer og kommer sikkert til å kjøpe spillet og teste ordentlig i en måneds tid. Et stort pluss er dialogene. Forfriskende med noe ordentlig og ikke den vanlige massen med tekst. 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Helt elendig grafikk for å være 2011/2012 Bioware laget det slik at flest mulig kunne spille spillet på en middelmdåig PC. For en latterlig unnskyldning. Om et spill ser bra ut, men krever mye, ikke verre enn å ha muligheten for å sette ned innstillingene betydelig (på samme måte som Starcraft 2, der laveste innstillingene kan kjøres av de fleste, og ultra er egnet for nye systemer). Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Helt elendig grafikk for å være 2011/2012 Bioware laget det slik at flest mulig kunne spille spillet på en middelmdåig PC. For en latterlig unnskyldning. Om et spill ser bra ut, men krever mye, ikke verre enn å ha muligheten for å sette ned innstillingene betydelig (på samme måte som Starcraft 2, der laveste innstillingene kan kjøres av de fleste, og ultra er egnet for nye systemer). Dette er en oppskrift som Blizzard har brukt i sitt mmo og som har vist seg å være ekstremt lurt om en ser på hvor mange kunder dem har. At Bioware har gjort noe av det samme er kjempe lurt og mange vil kunne spille selv med dårlige maskiner. Det finnes mmo spill idag som har pen grafikk om vi tenker mmo sjangeren men som aldri tok helt av....selv med sin pene grafikk. Det er er ikke grafikk som selger et mmo...heldigvis. Personlig synes jeg spillet er pent, det kunne ha noe mer detaljerte textures men det holder i haugevis. Det hele vil se noe bedre ut i retail når dem har gitt mulighet for AA som det ikke var under beta. Men at spillet ikke tar ibruk X antall grafikk teknologier for å gi bling bling tror jeg dem aller fleste mmo fans ikke bryr seg en døyt om.....selv om bra grafikk aldri er en dum ting. Men design er viktigere, noe WoW var mestere på i starten...noe som er gått helt til h*lvete i det siste..men virker som SWTOR er ganske så flinke på det punktet. Selv om jeg ble litt trøtt av endeløse rom korridorer... 1 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Speedern är en godsent vid level 25. Fick den på tatooine som ju är ett stort sandlandskap. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Helt elendig grafikk for å være 2011/2012 Bioware laget det slik at flest mulig kunne spille spillet på en middelmdåig PC. For en latterlig unnskyldning. Om et spill ser bra ut, men krever mye, ikke verre enn å ha muligheten for å sette ned innstillingene betydelig (på samme måte som Starcraft 2, der laveste innstillingene kan kjøres av de fleste, og ultra er egnet for nye systemer). Selv syntes jeg grafikkstilen fungerer strålende. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Noen som vet når betaen ender? Jeg hørte noe om extended til Tirsdag, men noen sier 28. klokka 06.00. Rart de har så kort beta.. Nok av bugs å finne sikkert! Liker spillet så langt, men ergrer meg over "quest hubs" med 1 quest, og mye løping pga manglende taxispots og kronglete maps. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Dette spillet var langt ifra imponerende. Fikk etter 2 levler, Been there done that følelsen. At ett spill med ett så voldsomt budsjett som dette faktisk ikke har fått mer for det er ufattelig. Du har spilt to levler da. De to enkleste. Av èn av åtte klasser. Ikke medregnet advanced class og skillsets. Eller noen av de andre tøffe tingene du får etterhvert som du blir høyere og høyere level. Det blir for dumt å avskrive et spill etter "to levler". For en latterlig unnskyldning. Om et spill ser bra ut, men krever mye, ikke verre enn å ha muligheten for å sette ned innstillingene betydelig (på samme måte som Starcraft 2, der laveste innstillingene kan kjøres av de fleste, og ultra er egnet for nye systemer). Starcraft 2 ser ræva ut uansett hvordan det kjøres. Og en full 3D world engine er en litt annen sak enn en isometrisk 2,5D. Skulle de gjort som du foreslår måtte de modellert verdenene flere ganger om igjen for hver LOD. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 De har kjørt beta i en god stund, denne helgens beta er bare for å teste servere. Ang. det jeg har hørt om betaweekend så skal den slutte 0700 Tirsdag morgen, for alle. Kom forøvrig hjem fra Dreamhack idag, etter å ha reist med folk fra Star Wars Norge(norsk community-site for SWTOR). FOR ET SPILL! Gleder meg som en unge til release, PvP var awesome! Løp rundt med en Juggernaut når vi i Impetus spilte mot Starfighters, ga et veldig godt inntrykk. Både av Alderaan, Huttball og hvordan PvP fungerer. Var såvidt jeg så ingen som ble 2- eller 3-shotta, spesielt Huttball krever taktikk om man kjører premade vs premade(eller Huttball i det hel tatt), spillet ser pent ut og jeg syns det var veldig positivt at man kan tjene penger og XP ved å være med på warzones. Så ja, venter med spenning på release, bare to uker på torsdag! Og for den som spurte etter norskt guild; Sjekk http://www.starwarsnorge.com/ Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Dette spillet var langt ifra imponerende. Fikk etter 2 levler, Been there done that følelsen. At ett spill med ett så voldsomt budsjett som dette faktisk ikke har fått mer for det er ufattelig. Du har spilt to levler da. De to enkleste. Av èn av åtte klasser. Ikke medregnet advanced class og skillsets. Eller noen av de andre tøffe tingene du får etterhvert som du blir høyere og høyere level. Det blir for dumt å avskrive et spill etter "to levler". Itillegg tok det vel.. 10 minutter å nå lvl 2? Da går det vel mer på egen innstilling, at man leter etter grunner til å stemple dette som enda en failure. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Litt av problemet til SWTOR og en del andre MMOs som kom etter WoW er at de gjør alt de kan for å ikke være WoW, i stedet for å la seg inspirere av alt det som er bra. Jeg har spilt og betatestet samtlige større MMOs siden WoW og spesielt Aion og desverre også SWTOR går begge i samme fella. Det er at en blir mer eller mindre tvunget til å groupe på lav level for å komme videre. Hva faen liksom? Grouping, dungeons/raids hører hjemme når en er max level, eventuelt litt før. Ikke når jeg knapt nok har begynt å levele. På low level ønsker jeg å bruke tiden min på å levele til max level, ikke sitte å tvinne tomler mens jeg venter på groupp til noe drit jeg må gjennom. Du skulle jo tro at levelingsystemet i WoW burde være det letteste for andre MMOs å kopiere uten at det går på bekostning av egene ideer/konsepter. Jeg syns SWTOR er relativt artig, det har mye bra gående for seg, også er det liksom Star Wars da. Endret 27. november 2011 av Cappo Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Litt av problemet til SWTOR og en del andre MMOs som kom etter WoW er at de gjør alt de kan for å ikke være WoW, i stedet for å la seg inspirere av alt det som er bra. Jeg har spilt og betatestet samtlige større MMOs siden WoW og spesielt Aion og desverre også SWTOR går begge i samme fella. Det er at en blir mer eller mindre tvunget til å groupe på lav level for å komme videre. Hva faen liksom? Grouping, dungeons/raids hører hjemme når en er max level, eventuelt litt før. Ikke når jeg knapt nok har begynt å levele. På low level ønsker jeg å bruke tiden min på å levele til max level, ikke sitte å tvinne tomler mens jeg venter på groupp til noe drit jeg må gjennom. Du skulle jo tro at levelingsystemet i WoW burde være det letteste for andre MMOs å kopiere uten at det går på bekostning av egene ideer/konsepter. Jeg syns SWTOR er relativt artig, det har mye bra gående for seg, også er det liksom Star Wars da. Tvunget til å groupe? Snakker om? Du KAN gjøre heroic questa, men MÅ ikke! Samme med flashpoints, er ikke noe du må gjøre. Har selv skippet flesteparten av heroic questa, og føler ikke jeg mister så mye xp pga det. Foretrekker, som deg, å soloe når jeg lvler en char. Har nå lvlet en Sith Assassin til 21 og en Imperial Agent til lvl 10, og må si at jeg elsker dette spillet. Har på følelsen at jeg kommer til å spille dette spillet i lang tid fremover, både i high-lvl og levle alts, ettersom jeg er en queste-hore og liker å lvle chars, så kommer jeg nok til å PRØVE å lvle hver class til 50. Endret 28. november 2011 av Hiski Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Väntar du till heroic+ questen är gröna kan du göra dom själv om du absolut inte vill ha med andra att göra. Flashpoint (grupp eller du kan göra dom till raid med svårare level) är ju självklart för grupper, men du behöver absolut inte göra dom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå