Vipera Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Det er ikke for lag at det er der. Selv om det kanskje hjelper litt mot det, men det er ikke sånn at om du har 500ms gcd så kan du spille like bra som noen med lav latency. GCD er basicly en balanse ting, det gjør at man kan ha instant casts. Uten det måtte alt hatt cast times, eller kunne man trykket 1,2,3,4,5,6,7,8 på et halvt sekund å drept noe instant. Også for animasjoner må man ha gcd, ellers blir alle animasjonen kanselert fordi du starter på en ny ablity. Og for et siste punkt så er det der for å reduserer server pågangen ved at de bare trenger å behandle en ability fra hver person hver gcd edit: og at combaten er en rotasjon av trykk på tall har ingenting med gcd å gjøre, det får du om man ikke har det også. Du må fremdeles ut med de samme abilityene så de knappene må trykkes. Endret 24. juni 2011 av Vipera Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det er ikke for lag at det er der. Selv om det kanskje hjelper litt mot det, men det er ikke sånn at om du har 500ms gcd så kan du spille like bra som noen med lav latency. Sant det, men det er forsatt ganske stor forskjell å spele med 500 ms i eit spel som har 1.5 sek GCD i staden for 0. (har prøvd ) Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det er ikke for lag at det er der. Selv om det kanskje hjelper litt mot det, men det er ikke sånn at om du har 500ms gcd så kan du spille like bra som noen med lav latency. Sant det, men det er forsatt ganske stor forskjell å spele med 500 ms i eit spel som har 1.5 sek GCD i staden for 0. (har prøvd ) *Det var vel det han mente ? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 *Det var vel det han mente ? Jepp, tok quote på feil del av posten Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Om det er bedre med GCD for høy latency kommer ann på om de har ability queuing og ikke selve GCDen, om de ikke har det så er det faktisk værre med gcd enn uten. Du kunne teknisk sett gjort det samme uten GCD så lenge du kan queue'e abilities. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 I casual/PvE kanskje... Mer enn nok for PVP også. GCD er basicly en balanse ting Det bør være mulig for utviklerne å balansere med hensyn på individuelle cooldowns, cast times, dps og lignende. For meg virker det som det hele bunner ut i at de tar en enkel utvei. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 I casual/PvE kanskje... Mer enn nok for PVP også. GCD er basicly en balanse ting Det bør være mulig for utviklerne å balansere med hensyn på individuelle cooldowns, cast times, dps og lignende. For meg virker det som det hele bunner ut i at de tar en enkel utvei. Du har ikke tydeligvis nett fra NextGenTel .. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Nei, akkurat nå sitter jeg på fiber, men jeg har tidligere brukt NGT og jeg hadde ikke noe problem da heller. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Brrrr. har litt dårlige vibber ang. SWtor nå, redd det blir for mainstream, ala Wow (litt basert på forrige artikkel på Gamer, ang Pvp og det siste fra darthhater.com).......Men Jeg skjønner helt klart hvorfor, da Bioware vil jo tjene penger.. Men forøyeblikket gleder jeg meg mer til TSW..... synd, siden jeg er en ganske stor Star Wars fan.... skulle tro jeg gledet meg mer men.... Lenke til kommentar
Quaric Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) En polsk side har visst leaket preorder detaljer om spillet, det har også kommet mange hint om at preorder vil bli lansert på comic con i san diego (21. juli). Den polske siden Empik har leaket cover arten til spillet, samt collectors edition info. CE skal visst prises på 150€ og skal inneholde en del (pris kan være en placeholder). link: http://betacake.blogspot.com/2011/07/star-wars-old-republic-leaked-pre-order.html Siden til preorderen fra Empik ble fjernet bare noen timer etter det ble kjent, og ingen fra BW har sagt noe om at det er fake enda, så regner med det stemmer. Endret 19. juli 2011 av Quaric Lenke til kommentar
Quaric Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) System Requirements for de som er interessert... OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7 CPU: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000 or better / Intel Core2 Duo Processor 2.0 Ghz or better RAM: At least 1.5 GB or better for XP / 2 GB or better for Windows Vista/7 / PC's using built in graphic chipsets 2 GB RAM is recommended. Hard Drive: 8x DVD-ROM or better Video: ATI XT800 or better / NVIDIA 7800 or better / Intel 4100 or better. 256 MB minimum video RAM, shader 3.0 or better fully compatible graphics card. Endret 20. juli 2011 av Quaric Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Har du ein source på det? Om det er ekte so kan det jo bli ein gledeleg gaming opplevelse med alt på maks Lenke til kommentar
Quaric Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) http://img842.imageshack.us/img842/9637/20110720072108.jpg there you go Må legge til at det ikke er offisielt enda, men blir mest sannsynlig annonsert midt på natta på fredag. Endret 20. juli 2011 av Quaric Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Har noen norske nettsider lagt ut forhåndsbestilling av Collectors Edition? Lurer på om jeg kan stikke innom Gamestop og forandre min forhåndsbestilling fra standard til collectors edition, burde jo gå ettersom mine 50kr vil fungere på akkurat samme måte om jeg ender opp med standard eller collectors edition? Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Jeg har sendt mail i dag, men har ikke fått noe svar enda angående collector's edition. Edit: http://cdon.no/spill/star_wars%3a_the_old_republic_collector_edition-14880747 Gårsdagens store snakkis på SWTOR forumet var et rykte om at folk med CE, får starte spillet 6 dager før. Hvis det viser seg å stemme at folk får starte lenge før, håper jeg at det er nok CE til alle som vil ha. Ellers kan det bli vanskelig å få tak i. Endret 20. juli 2011 av Albatraum Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Det er vel vanlig at folk som forhåndsbestiller for head start? Lenke til kommentar
Quaric Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Forhåpentligvis kommer en digital versjon av CE, har (egentlig:P) ikke råd til 1500kr som det er antatt at den skal koste. Endret 20. juli 2011 av Quaric Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 1500kr?? Er det tatt fra løse lufta, eller følger det med statue i massivt gull med i Collector's Edition pakka? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 http://cdon.no/spill/star_wars%3a_the_old_republic_collector_edition-14880747 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå