MysticoN Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 ser at de fleste server er full og har kø. lurer på hvordan dette blir etter kl 17:00 i dag. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 En ting er sikkert, hvordan i huleste skal jeg overleve når betatesten her er over og ventinga til release starter ........... LITT HEKTA Oi. Rart å se Avean spille MMORPG. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er serverne oppe igjen? Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 De har vart uppe en dryg timme nu. Knappt kö alls. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 SErverne kom opp igjen klokka 11 etter server maintenance. De eneste serverne som er fulle er de i USA. Gå inn på Europa sin server list og finn dere servere der. Eller så virker spillet helt konge. Alt går smooth og liker spesielt de "grønne" sonene. Beste måten å gjøre en overgang fra multi til solo på. En ting som plager meg er at vær gang jeg endrer på en video setting blir skjermen svart. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det skal være mulig å spille nå? Jeg fikk eposten, jeg godtok det jeg skulle, lastet ned klienten og installerte patcher. Men likevel er play-knappen uklikkbar. Jeg har heller ikke tilgang til beta-delen av forumet, så det virker jo som om det ble noe tull når jeg skulle godta invitasjonen. Noen som vet om det er mulig å få tilsendt denne på mail igjen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Lørdagsbetaen starter ikke før 17. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Aha, da var det ikke så rart jeg ikke får spilt nei :!: Tenkte ikke på de som har fått invitasjon tidligere. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Finner ikke noe informasjon om hvor lenge testinga som starter for oss i dag varer. Noen som vet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Så lenge du har fått klienten og installert har du alt du trenger, bare å vente til Play-knappen blir låst opp. Og så sitte en times tid og vente i kø på en server Det gjorde vi igår, det kom bare EN English server kl 17. Og den ble såklart full på 30 sekunder. Etter å venta nesten en time kom det 3 servere til så vi kom inn der og spilte i 10 timer i strekk. Du kan selvsagt joine en fransk eller tysk server, men der snakker 95% tysk og fransk, litt slitsomt i chatten. Endret 26. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 For meg begynner dette å bli jævlig.. Har bare fått spilt et par timer, eller noe.. og en 5-6 ganger har PC-en bare restartet seg av seg selv.. går i svart på et blunk, så må jeg starte på nytt og vente bøttlenge i kø! Skjedd 3 ganger i dag, og kun spilt en halvtime.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Jeg turte ikke å alt-tabbe engang, satt konstant inne i spillet i 10 timer i går sammen med en kompis på skype. Det kjekke med story-greiene er at man kan hjelpe hverandre i story-instancene hele tiden. Så det blir litt "fail" hvis begge er samme klasse, da må begge gjennom samme story-questene to ganger hele tiden. Istedet for å gå først i min story og så hans etterpå. Vi har forskjellige class quest givere bare. Og conversations joiner begge to, hvis det er viktige conversations venter spillet til begge spillerne har trykka på "join conversation" før den starter, men vanlige samtaler som quester trenger ikke begge være med på. Class quest instancene er merket med gjennomsiktig grønn vegg, når playeren går gjennom lyset blir det bare hans instance med cutscenes osv, men de andre i gruppa kan være med og drepe mobs og bosser. Jeg kan ikke gå inn i Imperial Agent-instancene uten at en agent går inn først i gruppa f.eks. Da er døra rød for meg, men grønn for han. Og omvendt. Endret 26. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 spillet står i fullscreen windowed standard så alt tabbing har ingenting å si. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Vel, de 2-3 gangene jeg alt-tabbet forsvant ALLE texturene når jeg kom inn igjen, og poppet sakte inn igjen. Og spillet kræsjet for oss begge når vi kom til en viss plass i en instance. Men fortsatte der vi slapp når vi kom inn igjen. Endret 26. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Lørdagsbetaen starter ikke før 17. Godt, har ikke fått Mail om det ennå, men regner med det er da jeg får adgang Lenke til kommentar
m_o91 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Synes spillet har vært veldig underholdende så langt. Har spilt en BH opp til level 9 og en Sith Warrior til level 10 så langt. Skal spille SW på release, så tenkte jeg skulle gjøre meg litt kjent med startområdene, slik at jeg kan pløye meg videre raskt på release. Det eneste som irriterer meg litt er hvis du tabber ut i windows. Når du går tilbake til spillet bli alt svart og helt fucked up, og det tar ca 10-15 sec før det blir som normalt igjen. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Synes spillet har vært veldig underholdende så langt. Har spilt en BH opp til level 9 og en Sith Warrior til level 10 så langt. Skal spille SW på release, så tenkte jeg skulle gjøre meg litt kjent med startområdene, slik at jeg kan pløye meg videre raskt på release. Det eneste som irriterer meg litt er hvis du tabber ut i windows. Når du går tilbake til spillet bli alt svart og helt fucked up, og det tar ca 10-15 sec før det blir som normalt igjen. Spela i windowed mode. Man mister lite upplösning bara. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er det bare hos meg det restartes hele tiden? Er vel 6. gangen i dag, tror jeg.. fått spilt i 30 minutter kanskje.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 For et spill! Smuud som helsikke, ingen kræsjing, lite/ubetydelige bugs, ingen lag! Helt rått! Jeg er herved frelst 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvordan er spillet mellom oppdrag, egentlig? Er det noe å gjøre annet enn å følge historien videre? Det er massevis av vanlige quester i tillegg til din egen historie. Ellers er det stort sett det samme som andre mmo'er. Flashpoints (dungeons), warzones (pvp), crew skills (crafting) etc. Når du får ditt eget skip er det også space combat. Interessant. De sa jo at ToR ikke blir "et sandkassespill som WoW", men fokuserer på historien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå