Avean Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 haha ditto. Tror det ble 8 timer straight på meg. 0 lagg, alt gikk supersmooth. Kom til level 11, fikk tatt en del PvP også som for første gang i min MMO historie faktisk var MORRO. Dette spillet har fått meg tilbake i MMO verdenen ......... skummelt 1 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Mine erfaringer fra spillet i kveld er utelukkende positive. Kan ikke si annet enn at dette levde opp til forventningene, and then some. Men det vil alltids være noen som ikke finner seg tilfreds med spillets tema. Har selv kommet meg opp til level 12, og hittil har det vært smooth sailing. Null lag, høy fps og svært få bugs. Stort sett har bugs vært noen gfx glitches som jeg regner med blir polert bort før launch, og om de ikke er det, så er det ingen krise. Merker godt at historien driver spillet fremover, og jeg kan heller ikke si at spillet hittil virker som noen grind. Dette er i grunn akkurat hva jeg trengte, etter å vært slave til WoW i snart 7 år. Tror faktisk jeg ikke har opplevd et bedre spill siden Dark Age of Camelot. Føyer meg inn i rekken av de som høyst sannsynligvis blir griseavhengig av dette fra 20 desember Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fikk testet en liten halvtime på Beta i stad. Grafikken virket veldig mye dårligere enn jeg hadde forventet. Noen som sitter med samme følelse? Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fikk testet en liten halvtime på Beta i stad. Grafikken virket veldig mye dårligere enn jeg hadde forventet. Noen som sitter med samme følelse? Kødder du!? Jeg elsker grafikken! Har kommet meg opp til lvl 14 og kan bare si at spillet lever opp til forventningene jeg hadde! Som andre her sier, storyen driver deg fremover, og gjør at questene ikke føles som grind. Er også litt overrasket at siden dette er en stress test, at jeg ikke har opplevd noen form for crash eller at serveren er nede. Men kan være at det blir tøffere imorgen, da resten kommer inn. Lenke til kommentar
m_o91 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvordan snakker man med sin egen companion når det står "your companion wants to talk to you in private"? Har prøvd og gå unna folk for å snakke, men ser ikke ut til at det funker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Phew..å sitte 10 timer med headset på ørene tar på øreflippene..du må gå til en spesiell plass for å få snakket med companion "privat". Kan være cantina eller en annen plass. Tror du kan holde musa over companion for å se hvor han vil gå. Med en gang du kommer i riktig område popper questmark opp over companion. Endret 26. november 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 En liten LOL moment når jeg oppdaget at jeg hadde en bag med ekstra lightsabre i inventory. Sprang rundt i en time og så etter vendors som solgte lightsabers, jeg. 1 Lenke til kommentar
m_o91 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Phew..å sitte 10 timer med headset på ørene tar på øreflippene..du må gå til en spesiell plass for å få snakket med companion "privat". Kan være cantina eller en annen plass. Tror du kan holde musa over companion for å se hvor han vil gå. Med en gang du kommer i riktig område popper questmark opp over companion. Jepp, fant ut av det Hehe, er ikke bare dine øreflipper som kjenner det nei. Tiden gikk plutselig forbanna fort, og plutselig hadde jeg sittet i 10 timer på Skype med noen venner. Gøy! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvordan er spillet mellom oppdrag, egentlig? Er det noe å gjøre annet enn å følge historien videre? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Jeg kom til lvl 8 med min Jedi consular. Tbh er det litt kjedelig, sitter å tenker at jeg har lyst å spille smuggler men prøver å spare meg til release. Har allerede spillt smuggler til lvl 11 før. Endret 26. november 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fikk testet en liten halvtime på Beta i stad. Grafikken virket veldig mye dårligere enn jeg hadde forventet. Noen som sitter med samme følelse? Må si meg enig med deg,hadde forventet mer.Ligner 10 år gammel grafikk fra AO... Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvordan er spillet mellom oppdrag, egentlig? Er det noe å gjøre annet enn å følge historien videre? Det er massevis av vanlige quester i tillegg til din egen historie. Ellers er det stort sett det samme som andre mmo'er. Flashpoints (dungeons), warzones (pvp), crew skills (crafting) etc. Når du får ditt eget skip er det også space combat. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ser at det er mye delte meninger angående spillet. Personlig har jeg ventet på dette i MANGE år, og jeg har følgt tett med spesielt det siste året. Kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg grisemye! Har ikke fått testet selv enda, fikk tilgang i går men er opptatt i helgen. Hva mener dere? Er det klart for release? Mye feil og bugs? Har det vært en vellykka stress test sålangt? Lenke til kommentar
Velkator Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 I forhold til mange andre spill på dette stadiet, er det særs få bugs for øyeblikket. Og spillet virker veldig ferdig. Men det er selvfølgelig et par irriterende ting som er igjen. (Men det vi spiller nå er jo heller ikke den siste "builden", så det kan hende mye av det her er fikset allerede.) Og jeg tror de kommer til å gjøre det bra på lanseringen når det gjelder lag og hvor mange folk som er på samtidig. Alle test serverne var fulle når jeg logga meg på i dag/går tidlig, ca 10-15 minutter etter annonsert tid. Og jeg behøvde ikke vente i kø i det hele tatt og allt virket smooth. Det er helller ikke allt for mange folk i "newbie" områdene da de klarer å spre folka med deres fiffige split av hvor mange folk som er i hver "instance" av sonen. Noe som er et must i begynnelsen. Så er det opp til folk om de liker spillet eller ikke. Jeg elsker det så langt. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Så, er det sånn at vi som har fått betatest i dag, ikke får den før 19.00? Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 SWTOR.com is temporarily unavailable as we are experiencing extremely high traffic. Please check back again soon! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Så, er det sånn at vi som har fått betatest i dag, ikke får den før 19.00? Klokka fem(norsk tid) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Venter på å komme inn igjen Spilt en Smuggler til lvl 11, men har dessverre ikke valg spesifisering. Tenkte å teste ut Jedi nå. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 En ting er sikkert, hvordan i huleste skal jeg overleve når betatesten her er over og ventinga til release starter ........... LITT HEKTA Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Så, er det sånn at vi som har fått betatest i dag, ikke får den før 19.00? Klokka fem(norsk tid) Det er helt riktig. Jeg trodde jeg skulle få tilgang kl 10 om morgen, men det var kl 10 CST som betyr 17 her i Norge..5h.22min. igjen Damn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå