Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine erfaringer fra spillet i kveld er utelukkende positive. Kan ikke si annet enn at dette levde opp til forventningene, and then some. Men det vil alltids være noen som ikke finner seg tilfreds med spillets tema.

Har selv kommet meg opp til level 12, og hittil har det vært smooth sailing. Null lag, høy fps og svært få bugs. Stort sett har bugs vært noen gfx glitches som jeg regner med blir polert bort før launch, og om de ikke er det, så er det ingen krise.

Merker godt at historien driver spillet fremover, og jeg kan heller ikke si at spillet hittil virker som noen grind. Dette er i grunn akkurat hva jeg trengte, etter å vært slave til WoW i snart 7 år. Tror faktisk jeg ikke har opplevd et bedre spill siden Dark Age of Camelot. Føyer meg inn i rekken av de som høyst sannsynligvis blir griseavhengig av dette fra 20 desember :innocent:

Lenke til kommentar

Fikk testet en liten halvtime på Beta i stad. Grafikken virket veldig mye dårligere enn jeg hadde forventet. Noen som sitter med samme følelse?

Kødder du!? Jeg elsker grafikken!

Har kommet meg opp til lvl 14 og kan bare si at spillet lever opp til forventningene jeg hadde! Som andre her sier, storyen driver deg fremover, og gjør at questene ikke føles som grind. Er også litt overrasket at siden dette er en stress test, at jeg ikke har opplevd noen form for crash eller at serveren er nede.

Men kan være at det blir tøffere imorgen, da resten kommer inn.

Lenke til kommentar

Phew..å sitte 10 timer med headset på ørene tar på øreflippene..du må gå til en spesiell plass for å få snakket med companion "privat". Kan være cantina eller en annen plass. Tror du kan holde musa over companion for å se hvor han vil gå. Med en gang du kommer i riktig område popper questmark opp over companion.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Phew..å sitte 10 timer med headset på ørene tar på øreflippene..du må gå til en spesiell plass for å få snakket med companion "privat". Kan være cantina eller en annen plass. Tror du kan holde musa over companion for å se hvor han vil gå. Med en gang du kommer i riktig område popper questmark opp over companion.

Jepp, fant ut av det :) Hehe, er ikke bare dine øreflipper som kjenner det nei. Tiden gikk plutselig forbanna fort, og plutselig hadde jeg sittet i 10 timer på Skype med noen venner. Gøy!

Lenke til kommentar

Hvordan er spillet mellom oppdrag, egentlig? Er det noe å gjøre annet enn å følge historien videre?

Det er massevis av vanlige quester i tillegg til din egen historie. Ellers er det stort sett det samme som andre mmo'er. Flashpoints (dungeons), warzones (pvp), crew skills (crafting) etc. Når du får ditt eget skip er det også space combat.

Lenke til kommentar

Ser at det er mye delte meninger angående spillet. Personlig har jeg ventet på dette i MANGE år, og jeg har følgt tett med spesielt det siste året. Kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg grisemye! Har ikke fått testet selv enda, fikk tilgang i går men er opptatt i helgen.

Hva mener dere? Er det klart for release? Mye feil og bugs? Har det vært en vellykka stress test sålangt?

Lenke til kommentar

I forhold til mange andre spill på dette stadiet, er det særs få bugs for øyeblikket. Og spillet virker veldig ferdig. Men det er selvfølgelig et par irriterende ting som er igjen. (Men det vi spiller nå er jo heller ikke den siste "builden", så det kan hende mye av det her er fikset allerede.) Og jeg tror de kommer til å gjøre det bra på lanseringen når det gjelder lag og hvor mange folk som er på samtidig.

Alle test serverne var fulle når jeg logga meg på i dag/går tidlig, ca 10-15 minutter etter annonsert tid. Og jeg behøvde ikke vente i kø i det hele tatt og allt virket smooth. Det er helller ikke allt for mange folk i "newbie" områdene da de klarer å spre folka med deres fiffige split av hvor mange folk som er i hver "instance" av sonen. Noe som er et must i begynnelsen.

Så er det opp til folk om de liker spillet eller ikke. Jeg elsker det så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...