Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste mmo spill sitter jeg med i 20 timer og har det kjempe morro. Så kommer bomba som plutselig gjør alt kjedelig. Vil nok ikke gjøre meg opp noen mening på beta stadie. Trenger nok godt oppi 200 timer før jeg gjør meg en mening.

Samme her. :p

Btw.... Dark side! ;p

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Flere som sitter igjen med følelsen av at dette blir "yet another MMO" som føyer seg til rekken med blant andre AoC, WAR, Aion osv? Håper jeg ikke trekker på for mange tær nå og jeg er klar over at spillet er fremdeles på beta-stadiet.

Personlig håper jeg dette blir en megasuksess og at jeg kommer til å tilbringe flertalls timer på å spille det!

Lenke til kommentar

Flere som sitter igjen med følelsen av at dette blir "yet another MMO" som føyer seg til rekken med blant andre AoC, WAR, Aion osv? Håper jeg ikke trekker på for mange tær nå og jeg er klar over at spillet er fremdeles på beta-stadiet.

Personlig håper jeg dette blir en megasuksess og at jeg kommer til å tilbringe flertalls timer på å spille det!

Det er litt den følelsen jeg har nå. Er kun på lvl 7 (BH) foreløpig. Ok at de har vocie-chat på alt, men da tar spillet bare så mye lenger tid siden jeg helst vil lytte til alt. Jeg vet ikke helt om jeg vil skaffe meg nok en time-sink etter å ha brukt mye tid i WOW tidligere.

Jeg kommer nok til å spille litt videre for å nå lvl 10 og få en advanced class, og gjerne prøve en annen klasse også, men foreløpig er jeg skeptisk til om jeg vil kjøpe det.

Edit: Voice-chat, ikke voice-over

Endret av Maltas
Lenke til kommentar

Det har jeg sagt hele tiden, Star Wars The Old Republic er egentlig en ren kombinasjon av World of Warcraft og Knights of the Old Republic, så er du drita lei klassiske MMO-spill og ikke klarer å la deg drive av historien så er nok ikke dette spillet for deg.

Lenke til kommentar

Ikke helt enig. Jeg hatet WoW (ga meg etter level 20) og liker ikke tradisjonelle MMO men jeg må si jeg liker dette her VELDIG.

Slåssesystemet er targeting som WoW men det er mer twitchy. Det er langt mer raskere og det ser råere ut. Questinga sålangt (Level 8 bare) har vært awesome. Føler ikke det er noe grind. Veldig viktig i slike spill at det man gjør best er gjennomført og det er questing og slåssingen, og her har dem naila begge ganske bra.

Lenke til kommentar

Beta greiene er helt på bærtur, har fått invite. akseptert. lastet ned klienten og fpått bekreftelse på at jeg er godtatt men kommer ikke inn på noe som helst.

Driter i beta testingen og håper på at innloggingene og alt det andre fungerer når hovedspillet kommer.

Når står det i mailen at du får tilgang? Lørdag kanskje?

Jeg har ikke tilgang før lørdag. Er vant til at hvis det er mulig å trekke det korteste strået, så gjør jeg det...

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Ikke helt enig. Jeg hatet WoW (ga meg etter level 20) og liker ikke tradisjonelle MMO men jeg må si jeg liker dette her VELDIG.

Slåssesystemet er targeting som WoW men det er mer twitchy. Det er langt mer raskere og det ser råere ut. Questinga sålangt (Level 8 bare) har vært awesome. Føler ikke det er noe grind. Veldig viktig i slike spill at det man gjør best er gjennomført og det er questing og slåssingen, og her har dem naila begge ganske bra.

Jeg er veldig enig med deg, egentlig. SW:ToR føles ikke ut som en grind i det hele tatt. Sant nok, man kan få bonus quests der man må drepe x antall av y men igjen - det er et bonus quest og sees ikke på som nødvendig for å avansere videre.

Styrken til SW:ToR virker å være historien, oppbygning, voice-over og mye av av de elementene man finner i originale RPG-spill. WoW var jo det stikk motsatt - bortimot hvert quest er jo drep x antall av y. Hvem kan si de leser hver quest før de aksepterer?

Lenke til kommentar

Altså..jeg valgte Sith Marauder som special class. Det betyr å bruke to lightsabres i dual wield. Men jeg finner ikke en andre lightsabre. Som ikke koster 12834829384 commendation points fra en rase jeg aldri har hørt om..

alle Marauder-skillene blir ubrukelige uten 2 sabres.

Lenke til kommentar

Altså..jeg valgte Sith Marauder som special class. Det betyr å bruke to lightsabres i dual wield. Men jeg finner ikke en andre lightsabre. Som ikke koster 12834829384 commendation points fra en rase jeg aldri har hørt om..

alle Marauder-skillene blir ubrukelige uten 2 sabres.

Når en velger advance class, så får du en bag med våpen og noen mods. Kan være du ikke har sett den?

Lenke til kommentar

Poff så var 7 timer gått...det er det her som er så skummelt med mmo spill....en blir helt idiot og glemmer tid å sted.

Hadde jo bestemt meg for å spille republic å være the good guys...men etter å ha testet the empire så er jeg frelst. Det å være bad ass å slenge dritt til alle arrogante drittsekkene er utrolig befriende.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...