Bone Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 T minus 6366 and counting.. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Klarer å logge meg inn på forums nå. Men står ingen informasjon om play button, må jeg koble star wars med en origin konto eller? Hmm, finner ikke informasjon om hvor man skal merge origin og star wars konto. Endret 25. november 2011 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) ser man det ja.. Internal error on the server Please try again later or contact customer support. Server Error (3) Serveren jeg valgte er offline. jaja, bare velge ny server da:) Endret 25. november 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg kommer meg ikke en gang forbi loading screen, dvs. jeg kommer ikke inn slik at jeg får valg server en gang. Hva skjer? Jeg kom inn tidligere, men prøvde å logge av og på siden det var serveroppdateringer. Lenke til kommentar
m_o91 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Skrev en lang mail til [email protected] nå, hvor jeg forklarte problemet. Så fikk jeg dette tilbake: "Your appeal was received as ticket# 231989". Det var alt som stod i mailen. Hva skal det bety? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Du vil få svar om en stund, du får et automatisk svar slik at du ikke skal spamme dem ned med flere eposter fordi du kanskje tror de ikke fikk den første Lenke til kommentar
m_o91 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Du vil få svar om en stund, du får et automatisk svar slik at du ikke skal spamme dem ned med flere eposter fordi du kanskje tror de ikke fikk den første Ja, fikk svar nå. Selvsagt står det at jeg må ringe de, og sitter i kø as we speak. Sittet i kø i en time allerede. Ser ikke ut til at det blir noe beta med det første på meg gitt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Noen som har funnet ut noe om når playknappen kommer til å lyse? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 sitter å koser meg med SW:TOR men no lyner det og tordner som bare det her ute. Skal vel bare mangle at lynet slår ned slik at strømmen går eller jeg minster internet! Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Enda en Engelsk server oppe! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 lol..var vist EU servers også. Har spillt på 2 forskjellige NA server i. Men ser ut som ho Berit nekter meg å spille i dag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ting tar tid. *sukk* Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 bare å håpe på at play knappen din lyser opp da ;P Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 forbanna berit!! no som jeg ENDELIG har muligheten til å testet sw:tor så må jeg selvfølgelig miste strømmen i ny og ne.. får vente i 30 min og prøve igjen da. liker ikke at pc'en slår seg av slik, selv om jeg overspennings vern. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) bare å håpe på at play knappen din lyser opp da ;P Funker ikke for meg heller. Greetings customer, I am Protocol Droid M0-T0, Human Cyborg Relations. Thank you for contacting us regarding your play button being greyed. We realize that you are very excited about your opportunity to test Star Wars: The Old Republic, and appreciate your eagerness to start playing. We have started to allow players to access to the game client so that everyone will have ample time to download the game before the test opens up next weekend. If you go to http://www.swtor.com/tester and see a ‘Download Now!’ button, this means only that you are now free to download and patch the game client. It does not mean that you will have immediate access to the game once your client has patched. You will soon be notified by email of the exact time and date when you can begin actively testing the game. We apologize for any misunderstanding, and we look forward to seeing you in-game over the weekend. Galactic Support is our specialty… Sincerely, Protocol Droid M0-T0 Endret 25. november 2011 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Maxmo Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Fikk en mail som sier at jeg kan få testet swtor: Saturday, November 26 at 10:00AM CST Se hva det står i mailen dere har fått angående tidspunkt etc Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ja sannelig der va det en mail. Lørdag it is then! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hmm sitter å spiller nå jeg, har ikke hatt noe problemer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Spilt i nesten 3 timer nå...tiden går når en har det gøy! Dette lover meget bra.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå