Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Bare èn engelsk server i Europa, og den er full. What? 11 servere i Europa ser det ut som. Èn av dem full, de fleste andre heavy allerede... lol Tysk og fransk er ikke akkurat språk jeg føler meg så veldig stødig i. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ventet 15 minutter på at noen fra service teamet skal ta telefonen nå. Dette kan bli en morsom helg. Heh, vil nok tro at de har hendene fulle... er nok mer hjelp å få på forumet. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 samma her.. :/ er nr 5000 cirka i køen Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ventet 15 minutter på at noen fra service teamet skal ta telefonen nå. Dette kan bli en morsom helg. Heh, vil nok tro at de har hendene fulle... er nok mer hjelp å få på forumet. Tysk og fransk er ikke akkurat språk jeg føler meg så veldig stødig i. Du kan likefullt spille på de serverne. Eneste problemet er å kommunisere med andre. In-game er spillet og all lyden og dialogen og navn osv. fremdeles engelsk. Lenke til kommentar
m_o91 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ventet 15 minutter på at noen fra service teamet skal ta telefonen nå. Dette kan bli en morsom helg. Heh, vil nok tro at de har hendene fulle... er nok mer hjelp å få på forumet. Har sendt de en mail også. Er vel ikke stort mer enn det jeg kan gjøre tror jeg. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ventet 15 minutter på at noen fra service teamet skal ta telefonen nå. Dette kan bli en morsom helg. Eg får hjelp først !!! 21 min que nå... Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) samma her.. :/ er nr 5000 cirka i køen Det er mange servere fremdeles det ikke er noen kø på. Velg en av dem før det er for sent. Ser ut som om BioWare har undervurdert interessen for spillet... EDIT: Ah, never mind, support tlf... sjekk forumet. Det er en liste med ting du kan prøve om det er noe feil med launcher. Endret 25. november 2011 av Runinho Lenke til kommentar
Shihori Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 "European folk: Yes there will be more EU servers, specifically English. Remember we're trying to stress-test this weekend." Fra Stephen Reid (community manager) på twitter. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Én engelsk europeisk server og nummer 6879 i køen. Åja. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Dere som er i betaen: Husk at dere også nå har tilgang på "Game Testing Support" forumet EDIT: Dersom det står at det er èn europeisk server må du oppdatere serverlisten din. Jeg sitter og ser på minst 11 stykk. Endret 25. november 2011 av Runinho Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Selvsagt. Står på client, her er en liste på problemer som oppstår med client. Trykker, nettsiden klikker, må trykke igjen. Jeg må logge inn, okei Nettsiden klikker Trykker igjen, klarer å logge meg inn, men må svare på hemmelig spørsmål. Skriver riktig 100 gangner, så klikker siden.. Hvorfor har jeg den ideen om at betatesting skal fungere de første 15 min? Og nå er kontoen min stengt... sender mail. Får Internal Server Error - Read YAY! Endret 25. november 2011 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Valgte US server, 0 kø, huff og huff Lenke til kommentar
Psycroptic Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Får opp at star wars the old republic har sluttet og virke og at windows prøver og finne en løsning på problemet. Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre? Er ikke noe racer når det kommer til sånne ting Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Får opp at star wars the old republic har sluttet og virke og at windows prøver og finne en løsning på problemet. Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre? Er ikke noe racer når det kommer til sånne ting Når du prøver å kjøre launcher.exe eller? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 har folk valgt EU servere bare? eller US? 1 time å vente i kø...jessda Lenke til kommentar
Psycroptic Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Får opp at star wars the old republic har sluttet og virke og at windows prøver og finne en løsning på problemet. Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre? Er ikke noe racer når det kommer til sånne ting Når du prøver å kjøre launcher.exe eller? Ja, når jeg trykker på play. så blir skjermen svart i noen sekunder og så skrur det seg av med den feilmeldingen. Prøvd og google. men finner ikke noe Lenke til kommentar
m_o91 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Herregud. Var borte i 10 min og spiste middag mens jeg var i kø på telefon, og tror du faen ikke de hadde svart meg mens jeg var borte. Nå får jeg beskjed om at alle er opptatt og at jeg må ringe tilbake senere. FML Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Bah, jeg glemte at man må patche før man kan spille. Synes ikke det går raskt nok med 1,5 MB/s ned. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Der var brukern min oppe å går ! Lenke til kommentar
Shihori Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ny EU English server oppe nå, The Cinzia. GOGO før det blir kø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå