Litraphy Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Nærmer seg med stormskritt nå ja. Driver bare å surfer litt random rundt på nettet nå for å få tida til å gå. Lenke til kommentar
Psycroptic Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Er det meningen at play knappen på launchern skal være aktiv nå? Hos meg er den grå. Mener jeg leste i stad at den skulle være aktiv hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Blir aktiv når kontoen din blir aktivert (noe som skal skje etter kl 17.00) Lenke til kommentar
m_o91 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Konge at det samme secret answer (som jeg ikke har valgt selv) kommer opp i launcher, akkurat som på swtor.com. Har sendt en mail til de nå og hvis det ikke blir fikset, og jeg ikke får spilt beta, klikker det for meg. Det skulle jo liksom være helgas høydepunkt.. Endret 25. november 2011 av m_o91 Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Konge at det samme secret answer (som jeg ikke har valgt selv) kommer opp i launcher, akkurat som på swtor.com. Har sendt en mail til de nå, og hvis det ikke blir fikset, og jeg ikke får spilt beta, klikker det for meg. Det skulle jo liksom være helgas høydepunkt.. Da har du problemer. Lenke til kommentar
m_o91 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Konge at det samme secret answer (som jeg ikke har valgt selv) kommer opp i launcher, akkurat som på swtor.com. Har sendt en mail til de nå, og hvis det ikke blir fikset, og jeg ikke får spilt beta, klikker det for meg. Det skulle jo liksom være helgas høydepunkt.. Da har du problemer. Er det en unaturlig reaksjon at man blir forbannet? Det er jo en feil som er helt på trynet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Marsipan og cola i glasset...da er det bare å vente på at Launch knappen fungerer nå da... Konge at det samme secret answer (som jeg ikke har valgt selv) kommer opp i launcher, akkurat som på swtor.com. Har sendt en mail til de nå og hvis det ikke blir fikset, og jeg ikke får spilt beta, klikker det for meg. Det skulle jo liksom være helgas høydepunkt.. Mulig løsning for deg om du er litt stødig i engelsk. http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=649245 1 Lenke til kommentar
m_o91 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Marsipan og cola i glasset...da er det bare å vente på at Launch knappen fungerer nå da... Konge at det samme secret answer (som jeg ikke har valgt selv) kommer opp i launcher, akkurat som på swtor.com. Har sendt en mail til de nå og hvis det ikke blir fikset, og jeg ikke får spilt beta, klikker det for meg. Det skulle jo liksom være helgas høydepunkt.. Mulig løsning for deg om du er litt stødig i engelsk. http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=649245 Takk skal du ha! Skal gi det et forsøk nå. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Da er klokka 5 og login funker ikke enda. Edit: NVM !!!! Endret 25. november 2011 av Avean Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hehe, dette kommer sikkert til å bli like mye en stresstest for oss som for de, ihvertfall i starten. Lenke til kommentar
Shihori Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Dere må starte launchern på nytt først. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Konge at det samme secret answer (som jeg ikke har valgt selv) kommer opp i launcher, akkurat som på swtor.com. Har sendt en mail til de nå, og hvis det ikke blir fikset, og jeg ikke får spilt beta, klikker det for meg. Det skulle jo liksom være helgas høydepunkt.. Da har du problemer. Ring dem +800 0246 9273 Holder på nå Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg er i det generelle beta programmet... og jeg har aldri sett serverne som nå... det går i sirup... så her får de nok noen millioner innlogginger å bryne seg på ja Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 5 minutter på å logge inn. Starter spillet, kommer til loading screen og spillet fryser. Great start. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 5 minutter på å logge inn. Starter spillet, kommer til loading screen og spillet fryser. Great start. Samme her. Men nå har jeg spilt dette spillet i flere uker, og dette er første gang det er skjedd. Det er altså bare login-serveren som sliter. Blir spennende å høre hvor mange millioner som forsøkte å logge seg inn samtidig Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Bare èn engelsk server i Europa, og den er full. What? Endret 25. november 2011 av heanwi Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Bare èn engelsk server i Europa, og den er full. What? 11 servere i Europa ser det ut som. Èn av dem full, de fleste andre heavy allerede... lol Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hmm, kan ikke trykke på play jeg :o Lenke til kommentar
m_o91 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ventet 15 minutter på at noen fra service teamet skal ta telefonen nå. Dette kan bli en morsom helg. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Vente på å komme inn på den engelske serveren da :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå