Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forrige beta helg gikk knirkefritt for meg. Ingen venting i det hele tatt, heldig med server valg kanskje. Og har ikke hatt noe problem med forumene eller hovedsiden hele uken, har hørt flere har problemer med de.

De skulle vel egentlig ha klar euro servere til denne beta helga, men godt mulig de har blitt forsinka, så de ikke får til dette. Nå er jeg i USA for øyeblikket uansett, så jeg klager ikke :D

Gleder meg, bare noen timer til nå!

Endret av Velkator
Lenke til kommentar

Forrige beta helg gikk knirkefritt for meg. Ingen venting i det hele tatt, heldig med server valg kanskje. Og har ikke hatt noe problem med forumene eller hovedsiden hele uken, har hørt flere har problemer med de.

De skulle vel egentlig ha klar euro servere til denne beta helga, men godt mulig de har blitt forsinka, så de ikke får til dette. Nå er jeg i USA for øyeblikket uansett, så jeg klager ikke :D

Gleder meg, bare noen timer til nå!

Forrige beta helg så var det ikke så mange, denne helga så er det ABSOLUTT ALLE som har registrert seg som SWTOR tester + folk som har plukket opp beta key. Jeg ser for meg flere hundre tusen, om ikke opptil millionen ++. Tror jeg logger inn rundt 16ish (Long term access ftw)

Lenke til kommentar

Noen som vet om vi må logge inn på swtor.com i dag, før vi kan spiller?

Når jeg skal logge inn står det at siden ikke gjenkjenner PCen min (har kun brukt én pc siden jeg registrerte meg), og at jeg må besvare spørsmålet "What was the location of your honeymoon?". Vanligvis ville det jo ikke vært noe problem og svart på et secret question, men det blir straks værre når spørsmålet du skal svare på, ikke er noe du har valgt selv.

Lenke til kommentar

Noen som vet om vi må logge inn på swtor.com i dag, før vi kan spiller?

Når jeg skal logge inn står det at siden ikke gjenkjenner PCen min (har kun brukt én pc siden jeg registrerte meg), og at jeg må besvare spørsmålet "What was the location of your honeymoon?". Vanligvis ville det jo ikke vært noe problem og svart på et secret question, men det blir straks værre når spørsmålet du skal svare på, ikke er noe du har valgt selv.

Prøv alle svarene dine til dine spørsmål. Dette vet jeg har virket for noen.

Selv om du ikke har laget spørsmålet.

Lenke til kommentar

hmm...Har i flere år no vært fast bestemt på å bli en smuggler. Etter å ha testet det litt i en tidligere beta vart jeg skeptisk til cover i pvp og startet å se på trooper. Fant fort ut at jeg ikke likte trooper våpenet og ser no på BH.

Har litt lyst å prøve meg litt mer på smuggler men blir no veldig kjedelig å levle opp igjen til lvl 10 og enda verre vist jeg bestemmer meg for å spille smuggler ved release og da må spille opp til lvl 10 for 3. gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...