Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På ett sätt har betaweekenden startat med enorma problem med påloggning. Tror de är rätt så stressade hos Bioware för tillfället. Posta en tråd i testforumet och den är borta på 3 minuter pga alla andra som postar om problem. Otrolig pågång.

Greia er jo at det aldri vil være like mye pågang som nå, sett bortifra launch, så jeg er ikke så nervøs for det. Blizzard og Battle.net hadde samme problem ved Cataclysm launch også, så til og med de gamle traverene sliter enda med akkurat dette.

Lenke til kommentar

Er ikke greit å dimensjonere servere som skal ha en viss gjennomsnittsbefolkning i levetiden, og samtidig skal takle enorme lass ved diverse events. De har min medfølelse. Glad jeg har early access :)

 

Jess, er akuratt det jeg mener! For at de skal kjøre servere som klarer et press som dette må de invistere mer penger i serverparken, som er unødvendig.

 

RIFT launchen gikk smooth, så satser på at EA/BioWare har sett hvordan de gjorde det.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg opplevde ikke problemer med verken Battle.NET, World of Warcraft EU forumene eller serverne ved Cataclysm release? Verken rett før, underveis eller etterpå? Eneste var at det ble litt kø på serveren jeg spilte på som var en av de mest populære i Europa akkurat på det øyeblikket.

 

Da var du enten særdeles heldig, eller bare skikkelig full! :tease:

Battle.net hadde store problemer, både innlogging og siden forøvrig.

 

Jeg forventer faktisk problemer med SWTOR også. Først og fremst av erfaring fra andre spill, men også for at jeg ikke skal bli skuffet og forbannet.

SWTOR er sinnsykt populært, og det er fryktelig mange som har forhåndsbestillg og skal inn på serverene 15-20 des.

 

Patience you must have my friends, may the force be with you! :love:

Lenke til kommentar

Har ikke de andre beta weekendene gått smooth, da? Har ikke lest noe om folk som bare klager over å sitte i køer hele helga, jeg.

 

Flere av oss som måtte sitte 2-3 timer i kø forrige BETA Weekend, men det gjaldt folk som var dumme nok å velge servere som Darth Malak og andre med navn som er helt åpenbart at alle fjortiser vil velge.. Valgte serveren med det minst appellerende navnet og måtte stå i kø toppen 10-15min.

 

Men nå er vell antall spillere denne helgen tidobbelt, om ikke enda mer sammenlignet med forrige BETA Weekend.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...