Belfez Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 hvor mange dager har swtor.com slitt med stor pågang nå? Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 der kan man se. da slipper jeg bekymre meg danke for svar Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Dette er jo bra. Plutselig får jeg secret spørsmål om noe jeg ikke valgte secret spørsmål om. Så da sitter jeg her uten tilgang til kontoen. viste seg at den har blandet alle svarene. Så svaret jeg har på spørsmål 1 er nå for spørsmål 3. Great. Endret 22. november 2011 av Refsa Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 jeg får ikke laget hemmelige spørsmål en gang, yey! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 jeg får ikke laget hemmelige spørsmål en gang, yey! Fikk akkurat laget det før tjener feil og annet skjit skøyt inn på account siden deres. Blir vel litt SWTOR beta spilling om et par timer tenker jeg. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg fikk betanøkkel fra Gamer.no og har aktivert den. Når er det mulighet for å begynne å spille? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Blir vell natt til lørdag fra og med klokken 00:00 som forrige BETA weekend. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Fredag klokken 17:00 om du er i første gruppe som slipper inn. Lørdag og søndag klokka 17:00 slippers resten inn, om ting går som de er tenkt. Hvem som er i første gruppe, kommer ann på når man bekretet at man ville delta. Endret 22. november 2011 av guttorm Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Og dette varer hvor mange dager? Regner med det varer lengre enn søndag 17:00 - 24:00? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Etter planen skal den vare til søndag, men hvor lenge vet jeg ikke. Sikkert godt utpå kvelden, rundt midtnatt ja. Edit: Varer til Mandags morgen klokken 07:00 for europa. Endret 22. november 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Humm, så er det vits å laste ned 20gb for å teste dette en helg..? Tror kanskje jeg bare holder meg til Skyrim Endret 22. november 2011 av Error Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ubrukelig med andre ord. Greit, det er beta weekend for stress testing, men å teste en mmo i et par timer muligens? Er jo helt tåpelig Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Spørs hvordan man ser på det. Har man forhåndsbetillt og er kanongira på å spille, så er det verdt det. Folk er ulike. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg skal på julebord på lørdag, søndag skal jeg være fyllesyk til langt på kvelden, dermed spille i ett par timer men det blir verdt det! Lenke til kommentar
Falken^^ Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Fikk min BETA-key idag! HURRA Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Muligens litt sent det du, var det til stress testen til helgen? Lenke til kommentar
noxside Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det varer fra den 25 til 28 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 gah.. og jeg som tok meg litt god tid på å bekrefte at jeg ville delta. Var på jobb og følte liksom ikke at det hastet så mye:/ Da har jeg brukt 200 kr på SW:tor, før spillet er sluppet. Lenge level EA sin support.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ubrukelig med andre ord. Greit, det er beta weekend for stress testing, men å teste en mmo i et par timer muligens? Er jo helt tåpelig Velkommen til stresstesting av server kapasiteter osv.. Bioware selv sier jo direkte at dette blir en slags generalprøve på hvordan det fungerer å slippe inn puljer, på puljer med spillere foran release som ikke er mer enn noen uker unna. Tror resultatene av helgas testing vil ha direkte innvirkning på hvor mange som slippes inn av gangen ved early access, noe som er helt kritisk for Bioware å finne ut av nå før release så at det betyr at noen stakkars spillere bare får noen timer på å spille for så være, du er ikke her for å teste spillet men å teste rammene rundt spillet. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Argh, skal heim ein tur den veken Lurer på om gamle Pcen tar denne, trur derre det krever mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå