Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm..får ikke logget inn på SWTOR.com nå. Skriver inn riktig passord, så kommer det opp at jeg må svare på secret answer: "Whats your favorite movie?" har ikke peiling på hva jeg visstnok har skrevet der. For ei stund tilbake så var secret answer: "Where was you born?"..

hva skjer? litt kjipt å ikke få logget inn å få lasta ned denne klienten.

 

Det er jo ikke Bioware sin feil at vi ikke husker security spørsmålene vi selv har laget svarene på en gang tidligere.

Lenke til kommentar

Gah, har accepta beta invite, og fått ny mail der jeg kan trykke på "install game" - men dette fører meg bare til den gamle menyen der det på ny står at jeg må akseptere inviten, noe jeg jo har gjort. @_@

 

Her er installasjons fila, jeg lasta den opp her så kan du prøve å starte å laste ned ihvertfall...

 

http://speedy.sh/E3ucK/SWTOR-setup.exe

 

 

Ikke prøvd denne upload tjeneren før men den skal nok funke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Pussig, jeg prøvde å installere fra en annen PC, og nå ser det ut til å gå.. :ermm:

 

Noen som vet hvorfor den ikke vil fungere på den ene av de? Forskjellig hardware, selvfølgelig, den som den ikke fungerer på er relativt ny, og begge har nyinstallert Windows 7 på seg, og ikke så mye annet installert enn de drivere man trenger for å få ting til å gå.. (reinstallert denne uken, så drivere bør være oppdatert).

 

Takker igjen!

Lenke til kommentar

Pussig, jeg prøvde å installere fra en annen PC, og nå ser det ut til å gå.. :ermm:

 

Noen som vet hvorfor den ikke vil fungere på den ene av de? Forskjellig hardware, selvfølgelig, den som den ikke fungerer på er relativt ny, og begge har nyinstallert Windows 7 på seg, og ikke så mye annet installert enn de drivere man trenger for å få ting til å gå.. (reinstallert denne uken, så drivere bør være oppdatert).

 

Takker igjen!

 

Er det setupfila som ikke lar seg kjøres ? Den er avhengig av skriving til en temp mappe, noe som kan feile av og til når den peker til en temp mappe som ikke eksisterer. Måter å fikse det på er å lagre setupfilen en plass på disken og ikke bare kjøre den rett fra nettleseren (Da kjøres den fra en temp mappe)

 

Hvis det er selve GUI'en så har jeg villet reinstallert med setupen.

Lenke til kommentar

Nja.. Jeg gjorde ikke noe forskjellig på de to maskinene, og begge bruker Google Chrome..

 

Jeg har prøvd å kjøre setup-fila både fra Chrome og fra Download-katalogen min (via Total Commander/Windows Explorer), men det samme skjer.. Jeg fant også Temp-plasseringen som ble brukt, hvor jeg fant setup.exe og en installer.exe. Har også prøvd å kjøre disse fra denne plasseringen, men med samme resultat.. altsa, den avslutter brått.

 

På den maskina som fungerte, så ble den kjørt direkte etter nedlastning via Chrome.

 

Det som skjer er at jeg ser den starter, med extracring (sikkert da til temp-mappen), og, når den sikkert da skal kjøre setupen, så avsluttes den med en gang. Jeg har prøvd fila over her, og den fra den offisielle siden.

 

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar

WHY OH WHY?! Alle steder jeg blir beta-tester så ødelegger jobben! :( BF3 så var det kurs, og nå er det julebord :cry::mad:

 

The god of gaming does not like me.

Er det noe stort tap å gå glipp av et julebord da? ;)

 

Haha :D De andre som skal dit mener det, jeg blir nærmest drept dersom jeg ikke kommer, og da får jeg aldri spilt SWTOR :!:

Lenke til kommentar

fikk Beta invitasjon. og i mailen får jeg denne linja:

To accept or decline this invitation, simply visit the Testing Details Page.

 

men det er ikke noe sted å accepte eller decline. f**n for en uoversiktelig beta.

 

lasta ned klienten og alt det der. vet jeg ikke kan spille nå.men vært kult og acceptet da.. eller accepter du bare ved å laste ned den klienten?

Lenke til kommentar

fikk Beta invitasjon. og i mailen får jeg denne linja:

To accept or decline this invitation, simply visit the Testing Details Page.

 

men det er ikke noe sted å accepte eller decline. f**n for en uoversiktelig beta.

 

lasta ned klienten og alt det der. vet jeg ikke kan spille nå.men vært kult og acceptet da.. eller accepter du bare ved å laste ned den klienten?

 

 

Dersom du har lastet ned klienten har du akseptert at du er tester inne på sidene deres i forkant. Du fikk også en confirmed mail i etterkant av dette.

 

Denne mailen er sendt ut på etterskudd, det var tross alt ingen mail i går som sa at klienten var klar, var det vel?

Alle har fått denne mailen, uavhengig om du har aksepta eller ikke.

 

Altså no need for further action.

 

Jeg derimot, får ikke logga på en gang, så du er på den gyldne gren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...