Koss1 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 For å spør dumt,har du logget på? Fine hastigheter på download iallefall,maxer linjen med ca 6Mb/s...For håpe det holder seg slik ved launch også. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Vell, jeg får feilmelding. Som sier jeg bruker feil påloggings info, på supportsidene stod det at vi ikke kunne logge på enda, dermed tolket jeg det som at dette var korrekt. Dersom ikke nedlastningen starter før etter pålogging, så får jeg fikse påloggingsproblet. Lenke til kommentar
Velkator Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Nedlasting starter etter pålogging ja. Det er godt mulig du må logge deg inn på www.swtor.com og lage 5 sikkerhets spørsmål/svar for din bruker. Det måtte jeg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jo, det har jeg gjort, alle 5 sikkerhets spørsmålene er aktive. Og passord og e-mail virker fint på SWTOR.com, så det er merkelige greier. Lenke til kommentar
Velkator Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Rart, du bruker full mail og allt når du logger på? For du skulle vel ha fått en helt annen feilmelding hvis det var riktig brukernavn/passord men at det var et annet problem. Endret 21. november 2011 av Velkator Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Eneste jeg ikke har er den security key, men den trenger man vell ikke? Det står ivertfall optional. Jaujau, jeg får bare vente på supporten. Kommer vell en mail i natt. Kunne bare tenkt meg å få startet downloaden og fått verifisert at kontoen var i orden. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Logga på kontot och ändra passordet till något du är helt säker på blir rätt (testa i notepad). Sen loggar du på via launchern så skall download starta. Alternativt, starta den exe filen igen som du lastade ned. Lenke til kommentar
Velkator Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Nei den behøver du ikke. Har ikke jeg hvertfall. Og du er sikker på at du aksepterte inviten på www.swtor.com/tester? Det har du vel, siden du fikk laste ned launcher'n Da er det vel bare å vente ja. Fortsatt godt med tid da. Endret 21. november 2011 av Velkator Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før nå? Er det noen fler som har bestilt Collector Edition? Lenke til kommentar
Velkator Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Selvfølgelig Pleier egentlig ikke å bry meg om CE. Men når det gjaldt Star Wars, og særlig dette spillet, så følte jeg for det. Og den er jo ganske saftig med mye rart. Om man så absolutt vill kan man vel en gang selge statuen på ebay for langt mer enn hva det kostet ekstra. Men det skjer ikke Hvilken type server har folk tenkt å starte på? PvP, PvE, PvP(RP) etc <--- PvP (Kanskje RP, for å bli kvitt noe av de mer plagsomme folka) Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Får jo med Authenticator også Jeg skal nok ende på en PvP server. Selv om jeg da hater folk som kun tar low-levels. Men da har jeg muligheten til det. Med mindre jeg kan gå inn på ett spesielt område for å spille litt PvP på en PvE server? Men jeg skal hvertfall være Galactic Republic goodguys ftw! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Jeg får beskjed at username/password/security key ikke er riktig når jeg logger på beta-klienten for å laste ned.. Og en security spørsmål jeg ikke husker svaret på. Great. Etter 5 forsøk kom jeg på svaret på security spørsmålet Laster ned med 922kB/s. Ikke så værst. Endret 21. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Blir PvP server her. Starta nedlastinga før jeg gikk på skolen, ferdig når jeg kom hjem Var greit. Lenke til kommentar
noxside Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før nå? Er det noen fler som har bestilt Collector Edition? Aye, bestillte Collector's edition fra Gamezone! Vis alt går etter planen så blir den sendt den 16 Desember fra dem Jeg får beskjed at username/password/security key ikke er riktig når jeg logger på beta-klienten for å laste ned.. Og en security spørsmål jeg ikke husker svaret på. Great. Etter 5 forsøk kom jeg på svaret på security spørsmålet Laster ned med 922kB/s. Ikke så værst. Jeg hadde helt glemt av at jeg hadde skrevet/svart på disse sikkerhets spørsmålene så jeg måtte ringe SWTOR kundeservice for og få rettet på det. Men i dag tidlig var klienten ferdig nedlastet så er det bare å smøre seg med talmodighet, og gjøre seg klar til og laste kjøleskapet opp og peng til peppes pizza på fredagen xD Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 "What is your favorite activity?" ehhhhhhh...playing synth? nei. working? nei ehh..drink cola? nei gaming? JA! Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg fikk beta nokkel den 17. Novemver, og fikk vite i dag at man maatte akrivere for den 18. November -,- Er det for sent eller er det fremdeles haap? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Den ble utvida til 20 november.. mem om det hjelper deg.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Kan noen bekrefte størrelsen på ferdig nedlastet klient? Personlig ligger jeg på 18.5GB. Stemmer det? Endret 21. november 2011 av Selvin Lenke til kommentar
noxside Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Kan noen bekrefte størrelsen på ferdig nedlastet klient? Personlig ligger jeg på 18.5GB. Stemmer det? Det stemmer Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 hmm..får ikke logget inn på SWTOR.com nå. Skriver inn riktig passord, så kommer det opp at jeg må svare på secret answer: "Whats your favorite movie?" har ikke peiling på hva jeg visstnok har skrevet der. For ei stund tilbake så var secret answer: "Where was you born?".. hva skjer? litt kjipt å ikke få logget inn å få lasta ned denne klienten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå