Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

We are targeting November 25-28 for our upcoming #SWTOR Beta Testing Weekend.

fra http://twitter.com/#!/SWTOR/status/137114739221340160

og

To pre-emptively answer the next question ("When will I get Early Game Access?"), every one will be informed before Early Game Access starts of which day they'll be allowed in. This will be determined, in part, by our upcoming Beta Test Weekend, which will help us definitively decide on the numbers we'll be allowing in on a day-by-day basis during Early Game Access.

fra http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=10856808#edit10856808

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rockjaw Stephen Reid

FAQ: That client, when you have it, should be able to be patched to the #SWTOR live client (ie, no re-download). No guarantees tho'.

14 hours ago

Rockjaw Stephen Reid

FAQ: the game client for the upcoming testing weekend will be made available when we're ready to make it available... patience please. :)

14 hours ago

Lenke til kommentar

Ettersom det mest sannsynlig blir samme klient som forrige helgs BETA Weekend + noen mindre oppdateringer så kunne vell jeg ha lagt ut klienten som passordbeskyttet torrent, eller blir dette et alvorlig brudd på NDA til tross for at ingen uten konto faktisk kan benytte den til noe som helt fornuftig?

Ser jo problemet for folk med begrenset hastighet når de fort må laste ned 30GB på fattige to til tre dager, jeg fikk hvertfall ikke mer enn knappe to dager på meg til å laste ned, men heldigvis har jeg god båndbredde så det gikk helt fint med kjenner jo folk med 2mbit linjer som fort vil slite om det skal bruke nettet til noe fornuftig i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Ingen vits, da sitter masse folk herfra med en klient som ikke er oppdatert når betaen starter. Du vet ikke hva de har lagt til i den nye klienten.

De starter vel preloading god tid i forveien uansett. Du gjør bare folk en bjørnetjeneste.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Bioware selv har bekreftet at klientene fra forrige helgs BETA Weekend ikke må erstattes med ny, det blir eventuelt bare mindre oppdateringer som må installeres istedenfor 20GB+ nedlasting.

Dette stemmer ikke helt.

Du kan godt bruke din gamle installasjon og oppdatere denne, men det er nå slippet en ny klient og det innebærer at man må laste ned alle "assets" på nytt. Dette er ca 20GB.

Godt mulig det kommer en ny klient før neste Beta Weekend.

Lenke til kommentar

Som det har blitt skrevet tidligere:

@Rockjaw: Morning. FAQ about #SWTOR client – do you need to reinstall for upcoming weekend if you were playing past weekend. Answer is no.

Og nei det har ikke blitt sluppet noen ny klient, da måtte jeg i såfall ha oppdatert for å kunne spillet på generell BETA, noe jeg ikke må.

EDIT:

Og der kom det en 20GB oppdatering ja.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...