Runinho Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Snufs, nå gikk serverne ned for vedlikehold frem til klokken 17... da går jeg like godt og legger meg Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bPiYpoI1_vI#! Ser helt fantastisk bra ut. Sett på høyeste kvalitet. Endret 14. november 2011 av Albatraum Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jepp det er muligens snakk om 2 uker fremover i tid. Vi får nærmere beskjed med download-links når vår beta weekend nærmer seg. De sender ikke beta mails ut samme dag som testen starter (fredag), da ville jo serverne gått fullstendig i stå. 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Verdt å merke seg at ALLE vil få tilgang til denne testen, altså alle som har valgt at de ønsker å være med i BETA på SW:ToR sine nettsider vil få invitasjon, ingen unntak. Har du ikke meldt deg opp i tide (11. Nov) eller kanskje du aldri har tenkt på BETA overhode så vil både Gamereactor og Spill.no gi ut fritt med BETA nøkler så alle som vil kan få spille siste helga i November. Kan leser mer om det på Star Wars Norge Lenke til kommentar
boleoleole Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=647565 Det her er laptoppen jeg tenker å kjøpe til swtor lanseringen. Noen her som har prøvd spillet med NVIDIA GeForce GT 540M. Litt dumt å kjøpe også finne ut det ikke drar spillet noe bra. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 bahh passer ikke med swtor beta nå, har jo fått meg skyrim..jeeeez! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Du har 2 uker på deg til å gjøre ferdig Skyrim da Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Du har 2 uker på deg til å gjøre ferdig Skyrim da Ha ha, joa ser den, men har planer om å "kose" meg med Skyrim, ikke stresse. Swtor kommer når det kommer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Store gamer-siter gir bort 12000 beta keys hver til den weekenden, så de har nok bare åpnet slusene fullstendig for en total stresstest i siste liten. Håper det ikke blir "You are now in queue # 123,321" hele den helga. Endret 15. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det ligger en beta invite i innboksen min også. Har ikke planer om å bruke den hvertfall. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Gleder meg til dette spillet, men når det er såpass kort tid igjen til headstarten så tviler jeg på om jeg gidder å spoile noe for meg selv. Det jeg derimot vil gjøre er å sjekke ut character generator, sansynligheten for at det blir forandringer (iallefall kosmetiske) i klienten så nær release er vel forholdsvis liten, og jeg vil da lage chars på forhånd og notere slidernummer etc, slik at jeg bare kan ta en kjapp en ved release og hoppe ingame Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Gleder meg til dette spillet, men når det er såpass kort tid igjen til headstarten så tviler jeg på om jeg gidder å spoile noe for meg selv. Det jeg derimot vil gjøre er å sjekke ut character generator, sansynligheten for at det blir forandringer (iallefall kosmetiske) i klienten så nær release er vel forholdsvis liten, og jeg vil da lage chars på forhånd og notere slidernummer etc, slik at jeg bare kan ta en kjapp en ved release og hoppe ingame Tenkte faktisk eksakt den samme tanken selv, pluss at jeg ønsker å fyre opp gamet noen få timer for å gjøre meg kjent med UI og måten karakteren beveger seg på. Utenom dette så tviler jeg på at jeg kommer til å spille altfor mye. Rimelig sikker på at jeg får fem fulle dager med preaccess uansett siden jeg preorderet CE så fort den var tilgjengelig. Så får meg så blir betatesten: - Lage karakteren jeg kommer til å spille for å vite hvordan den vil bli seende ut, for å slippe å bruke tid på det ved launch. - Gjøre meg kjent med UI'en - Gjøre meg kjent med hvordan man beveger seg rundt. Kanskje til og med sette opp litt hotkeys for å gjøre meg kjent med de, for å spille mest mulig effektivt fra dag 1. - Muligens ta en kjapp rundt rundt for å orientere meg om hvor quests starter opp, og sannsynligvis finne veien frem til første by/storby der man kan trene, kjøpe items som elixirs, flasks osv. - Finne ut hva som er optimal oppløsning og grafikksettings for min PC vha fraps, og stresstesting i en storby med forhåpentligvis hundrevis, kanskje tusenvis av andre spillere. Når dette er gjennomført, noe jeg regner med at jeg klarer på en dag eller to, så blir det nok ikke mer betatesting for min del. Kommer til å gå ganske i dybden av det jeg har lagt opp til, så føler at det blir nok for meg. Så planen blir å være helt klar til launch, men ikke røpe for mye av historien og spillet i seg selv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Setter meg neppe ned og spiller hardcore for å levele en karakter så mye som mulig den helga, nei. Det er jo waste of time siden alt blir resatt igjen. Men å teste ut forskjellige karakterer og storyer noen levels blir moro. Samt å bli kjent med folka i guildet in-game. Og når vi er bare en måneds tid unna release blir det ikke så mange store forandringer etterpå heller. På et eller annet tidspunkt har alle utviklere en "feature stop" der ingenting nytt skal legges til, bare flikke på det som allerede er der frem til release. Det er derfor vi ofte får store day 1-patcher, et team har satt seg ned med patchinga selv om det ikke implementeres i spillet før release. Endret 15. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Noen flere nåværende betatestere som har lyst til å dele inntrykkene sine? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Gleder meg til å sjekke ut startfasen. Dog er det vell fare for at serveren kneler. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Gleder meg til å sjekke ut startfasen. Dog er det vell fare for at serveren kneler. Det er bl.a dette early access skal forhindre. De som har forhåndsbestillt slipper inn mellom 1 og 5 dager før offisiell release. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ok. Men jeg tenkte mer på Beta stress testen. Noen som vet om dette kommer på steam? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Nei, det ville ikke være tilgjengelig på steam såvidt jeg vet. Origin er jo i konkurranse med steam. Endret 15. november 2011 av DavidH Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ingenting som gjelder SWTOR kommer vel på steam..? Lenke til kommentar
insider Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Kan bare si at dere har noe å glede dere til! Spilt Beta nå siden Fredag (11.11.11) og har nå kommet opp til lvl 19. Noen små buggs er det men det meste funker fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå