Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Schweinhund! Jeg vil også ha :(

 

 

Enig.. Er litt uenig når du får en beta invite så har du tilgang til beta hele tiden. Skulle vert ei uke eller noe også gikk plassen til nye. Slik at flest mulig fikk prøve. Han jeg kjenner som har beta tilgang kom seg til lvl 40 med trooper og et par andre til lvl 15 før han gikk lei. Var vel nesten ei uke han hadde betan uten å spille.

 

No sitter han å laster ned på nytt, han orker ikke å spille det noe særlig sier han. Skal bare ta en titt på hva som er forandre.

Lenke til kommentar

Tenk da, for betafolkene blir det bare et ORK å restarte karakterene sine igjen. Men for oss som ikke var med blir det helt ferskt og spennende.

 

Det er egentlig en stor fordel vil jeg si.

 

Tok meg selv i nakken på det der selv og holdt meg til lvl 10. Nok til å få testet litt og rapportert bugs/feedback på hva jeg syns samt gjøre meg en mening om spillet var noe for meg =)

Lenke til kommentar

Om beta kun varte en uke for alle ville ikke feedback blitt bra nok, så jeg syns det er bra at mange av de som får beta får holde på mer enn en weekend/en uke.. Om jeg får beta velger jeg ihvertfall ikke Bounty Hunter, det er 100% sikkert!

 

Hva får deg til å si det? før hadde man mulighet til å starte som lvl 44 for å teste end game delen av spillet. Det de ikke klarer å rappotere på ei uke kommer ikke til å bli rappotert tror no jeg.

 

Og du velger ikke BH fordi at det er det du skal spille ikke sant?

Men så prøver du en IA og spiller han til lvl 20, det er "nesten" det samme som å spille en BH.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Bare en uke BETA-testing per person blir bare tull, du må gi folk tilstrekkelig med tid til å teste ting skikkelig eller så blir det hele totalt meningsløst.

 

At enkelte spillere aldri fortjener eller burde hatt BETA i mer enn toppen et par timer fordi de bare bitcher og whiner og forventer et prikkfritt spill i BETA og aldri rapporterer noe konstruktivt finnes det dessverre alltid endel av, og disse burde kastes ut sporenstreks da de ikke har noe i BETA å gjøre.

 

Men de som faktisk tester, rapporterer og gjør en innsats og en god jobb for å få spillet bedre burde ikke minste BETA-tilgangen etter kun en uke bare fordi "alle" skal få muligheten til å teste BETAen, dette er jo ikke noen demo av spillet men en test for å utvikle og polere spillet frem mot release og hvem har vell bedre grunnlag for å teste nye BETA klienter enn de som har erfaring fra de tidligere klientene?

Lenke til kommentar

Bare en uke BETA-testing per person blir bare tull, du må gi folk tilstrekkelig med tid til å teste ting skikkelig eller så blir det hele totalt meningsløst.

 

At enkelte spillere aldri fortjener eller burde hatt BETA i mer enn toppen et par timer fordi de bare bitcher og whiner og forventer et prikkfritt spill i BETA og aldri rapporterer noe konstruktivt finnes det dessverre alltid endel av, og disse burde kastes ut sporenstreks da de ikke har noe i BETA å gjøre.

 

Men de som faktisk tester, rapporterer og gjør en innsats og en god jobb for å få spillet bedre burde ikke minste BETA-tilgangen etter kun en uke bare fordi "alle" skal få muligheten til å teste BETAen, dette er jo ikke noen demo av spillet men en test for å utvikle og polere spillet frem mot release og hvem har vell bedre grunnlag for å teste nye BETA klienter enn de som har erfaring fra de tidligere klientene?

Sa ikke noe om timer, men at det burde skalert ned til ei uke per person for at flest mulig skulle få testet spillet. For mange (inkludert meg selv) vil gå litt bananas over å ha beta og etter ei uke så dabber det av og folk tar det mer med ro. Det vi si at de spiller/rappotere mindre.

 

 

Men det er no slik jeg ser på det da, trenger ikke å være rett i alle situasjoner.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...