Lunalotic Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Så lenge du ikke endrer adressen før 20/12 så går det greit. Vil tippe Bioware gir ut en client via swtor.com , siden du regger preorder key osv der. Hadde vært digg og slippe origin bloatwaren ihvertfall, så krysser fingrene for at vi får en stand-alone client. Endret 21. oktober 2011 av Lunalotic Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) While Origin will be the exclusive digital retailer for Star Wars: The Old Republic (in other words, if you want to buy it online and download it, you’ll do so through Origin) that does not mean that Origin is required for you to access or play The Old Republic. However, you won’t need to launch the Origin application to run The Old Republic, nor will you patch the game via Origin. Once the game is on your hard disk, you’ll be connecting to our servers to patch and launch the game, and Origin does not have to be running to do that. To answer another question - boxed versions of the game will include the client on DVD(s). http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=343383&page=4 Endret 21. oktober 2011 av B-QL Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Starwarsnorge.com var i stockholm og testet SWtor hos Bioware, sjekk ut deres repportasje Artig lesning! http://www.starwarsnorge.com/index.php?topic=1830.0 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 I følge Bioware så er det sånn ca 200 timer historie for hver karakter, noe som bringer deg opp på totalt 4000 timer = 167 døgn. La oss si at du spiller 6 timer hver dag, så vil det ta deg 1 år og 303 dager for deg å spille gjennom historien til alle karakterene dine. Og da har jeg enda ikke snakket om PVP eller operations (raids). Høres fortreffelig ut, for min del De seks årene jeg har spilt WoW har jeg vel totalt noe slik som 1,5 år spilletid Men det er altså om alle når maks nivå, og det gjør de nok ikke på veldig lenge. Kommer nok en ekspansjonspakke før den tid er omme hehe. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Coruscant er hjembyen for Republic og Dromund kaas er hjembyen til Empire. Så kan hende, men ting kan endre seg fort. Nar Shaddaa som jeg har lest så er dette en Neutral planet som begge sider kan besøke. Så kan sikkert være mye idling dær og. Likt Shattrath City i WoW. Er det ikke også mange som idler i "fleets" og noe greier, hvor det er portaler til flashpoints og operations? Mye phasing på disse planetene gjorde det vanskelig å bare tilfeldigvis møte på noen du kjenner på disse planetene sist jeg spilte i alle fall. Høres bra ut, synes jeg, at man ikke møter på for mange andre folk til enhver tid. Særlig nå i startfasen. Det er noe som alltid har irritert meg med andre MMORPG'er, og særlig i WoW. Husker skrekkdagene i Burning Crusade, hvor det var umulig å levle ut av Draeneienes start-område fordi alle mobber umiddelbart ble tappet av andre klasser med ranged eller AOE. Synd du ikke kan gjøre så mye med ditt starship. Som skifte farge og dekorere det. God idè. Noen som forresten vet om det går ann å ha med andre folk inn i skipet ditt? Har forstått det slik at man kan ha med seg andre i områder som er ute av fase pga. class storyline osv., så da burde jo det funke med skipet, som også er 'instanced'. Tenk på all den nye historien som kommer til å bli rullet ut med faste mellomrom. Enda mer stress for vår kjære 20-char helt! ;D Hehe, SWTOR er ikke stress! Bare kos! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Høres bra ut, synes jeg, at man ikke møter på for mange andre folk til enhver tid. Særlig nå i startfasen. Det er noe som alltid har irritert meg med andre MMORPG'er, og særlig i WoW. Husker skrekkdagene i Burning Crusade, hvor det var umulig å levle ut av Draeneienes start-område fordi alle mobber umiddelbart ble tappet av andre klasser med ranged eller AOE. Aaaah! Som jeg elsket å bare stå å drepe quest mobs som Blood Elf Mage ved release av Burning Crusade Men fra spøk til alvor, så det kaoset av spillere over alt som jeg elsker ved release av nye MMO-spill, expansion packs osv.. Syntes det er drit gøy med kaos! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg har hatt 0 problemer med Origin. Man får lastet ned spillet før den offisielle utgivelsen, men det har ikke blitt lagt ut noen info om når dette skjer. Jeg tipper 4-5 dager før Early Access. Nei, hadde selv ingen problem med Origin helt til at lommeboken min vart stjelt og jeg måtte sperre kortet. Da det ikke finnes noe payment option blir det med en gang store problemer for spill som er forhandsbestillt. Fikk beskjed om at jeg måtte kanselere ordren og plassere på den på nytt. Dette er ikke aktuelt da DDE er utsolgt og jeg mister min plass i early acsess. Samme, vist du bestiller en fysisk kopi og flytter. Så lenge origin har sendt deg en mail så er alt skrevet i stein.... Lenke til kommentar
noxside Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Du mister ikke plassen i Early access, allerede er det skrevet i stein når du har registrert koden på din swtor konto. Men du mister jo Digital Deluxe edition da Syns det er rart at den er liksom "utsolgt" siden det er en Digital vare. Men kan jo være marketing ploy fra EA og etter spillets release så er den tilgjengelig igjen.. Jeg kjøpte DDE på origin først, men kansellerte den har fremdeles koden registrert på min swtor konto, og bestillte CE så fikk jeg en til pre-order kode i spill eske fra gamezone som er ubrukt heh Men origin trakk 50kr fra meg for den koden.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg kjøpte SWTOR Collector via gamestop, fikk kode og registrerte på swtor sin side og origin. Så bestemte jeg meg for å kansellere, fikk pengene igjen av gamestop men swtor collector er fortsatt registrert på swtor kontoen min samt origin 0_o Vært slik i 1 og en halv måned nå. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Grunnen til at digitale kopier blir "utsolgt" er begrenset båndbredde i den digitale butikken og det faktum at de prøver å få til en "rolling start". Når WoW startet opp hadde det 100k spillere. Innen en ukes tid 400k. Deretter steg det saktere. Med SWTOR hadde man 1,5 million bestillinger i september, før slippdatoen engang var presentert. Innen første uken kan det glatt selges 2-3 millioner kopier. Da må faktisk EA som publisher inn og begrense kopier. Er også snakk om at man vil rullere inn early access etter når den ble registert. Bioware kjøper nå opp servere og utstyr, og ekspanderer visstnok raskere enn Google og Facebook noengang har gjort. Serverne skal ligge i Irland, og Irland (nasjonen!) driver og oppgrader nettet sitt for å tilpasses SWTOR... 2 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 I must play this game... Ars Technica "One of the cooler touches I noticed was that as your character levels, your combat ability evolves visually. As a Jedi knight, you begin by cautiously waving your practice (plastic?) light saber at the bodies of enemies, executing the occasional sequence of choreographed moves. There is no auto-attack here; you must always choose to attack" RPGFan "There was a moment when performing a certain quest where I approached a group of three flesh raiders with my Jedi Consular. Taking them all head on might have been a difficult fight, but instead I force lifted one of them to immobilize him, immediately followed up by force pushing the second one, and then used the force a third time to hurl a boulder at the last one. That felt like Star Wars.” Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er ikke lenge igjen nå, gleder meg så utrolig til Operations og The Voidstar. SW:ToR blir nok verdt hver eneste krone. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Q2 2012 Earnings Call Conference, October 27th: “In the coming weeks we’ll invite hundreds of thousands of players into our biggest Beta test to date.” Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 håper på en invite. Føler at det er på tide at en invite finner min vei også no snart. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Fra EA sin side: Email an EA Advisor and receive a response within 24 hours. Sendte en mail den 24.10.11 og enda ikke hørt noe:( inne på Help FAQ finner jeg dette: We would be happy to assist you in changing this information. If you need to update or change your credit card information please contact our support teams through our Live Chat or phone. Etter 3 dager med konstant trykking på F5 til alle døgnes tider har jeg enda ikke fått muligheten til å bruke live chat. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Prøv en annen browser. Merkelig nok kan det hjelpe med livechat-apps som det der. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 hmm.. det har jeg faktisk ikke tenkt på Skal prøve med både Chrome og IE (grøss IE) Lenke til kommentar
noxside Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ja, ny builden er å vei, så mye tyder på at neste uka begynner beta weekends og normal beta invites igjen. Ny builden kommer også med 30 sider patch notes gledings og lese gjennom dem :> Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Ja, ny builden er å vei, så mye tyder på at neste uka begynner beta weekends og normal beta invites igjen. Ny builden kommer også med 30 sider patch notes gledings og lese gjennom dem :> Naise. De må jo få sjans til å benytte seg av beta-feedback før de inviterer flere, for polish. Ellers blir det nok mye overlap, og meningsløse tilbakemeldinger. 30 pages med patch notes virker på meg faktisk som et lovende tegn Jommen sa jeg smør... her er èn patchnote ifra 24 September, altså mer eller mindre utdatert allerede, men morsom lesning alikevel 783 fixes lol http://pastebin.com/yJv0yjgK Og her ifra 29 Oktober http://www.alterswtor.com/archives/3574 Endret 30. oktober 2011 av Runinho Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Så, når er det release? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå